לעריקים היקרים
אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’
נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.
אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב
בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…
