דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      יעקב 5י

      יעקב 5

      @יעקב 5
      אודות
      פוסטים
      86
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        יעקב 5י יעקב 5

        לעריקים היקרים
        אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
        אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’

        נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.

        אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב

        בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • שרשור "חיות על הכביש"
        יעקב 5י יעקב 5

        מורה הנהיגה שלי הדגיש לי תמיד שאם אני רואה רכב איטי או טרקטור וכו’ באים מולי להתכונן שהיה מי שיעקוף את כלום מולי.

        מדברים רכב

      • איך להפוך למתקין מולטימדיה
        יעקב 5י יעקב 5

        אני כעת כותב את הצד השני
        אז כך אנחנו לא יודעים כמה זמן למדת
        ולא כמה אמורים לשלם על זה
        והאם בכלל צריך לשלם (כן יש דברים שלא עולים כסף)
        וכשאתה לא מבקש אין לנו הרבה איך לדעת כמה לשלם
        פשוט ברגע הראשון תאמרו כמה אתם לוקחים על כזו עבודה או על כזה זמן
        ויהיה טוב לכולם

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • המלצה למשפץ גירים במזדה 5
        יעקב 5י יעקב 5

        במזדה חמש שלי 2010 הייתה תקלה בגיר שלא נסע אחורה וקפץ בהילוך שלוש לאחר שלא עזר להחליף מחשב שמעתי מהרבה שצריך להחליף גיר
        וכיון שזה בעיה ידועה ברכב זה חשוב שהציבור ידע שהרבה פעמים אפשר לתקן את הגיר במחיר סביר (כ2000),
        נתתי את הרכב למוסך גירים בפ"ת ומיד אמר לי שזה תקלה ידועה ותיקן אותה
        ולכן לא למהר להחליף גיר אלא לבדוק תיקון

        שמו יניב 053-456-1723 זה הטלפון שלו הוא עונה (כ"כ הוא מעריך אברכים)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • גרסת הכניסה שמביאה לקצה טסלה מודל 3 במבחן דרכים
        יעקב 5י יעקב 5

        @משתמש-מתחיל

        כבר כתב משהו לחית בלוקסוס זה
        להוציא כסף שאין לך, על דברים שאתה לא צריך, כדי להרשים אנשים שאתה לא אוהב…
        (כמדומה לי מקולדצקי…)

        מבחני דרכים

      • עזרה | דו"ח בשערי צדק
        יעקב 5י יעקב 5

        @טוס-לאט-סע-מהר
        מזל"ט

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סיטי קאר פתחו אשכול בפרוג
        יעקב 5י יעקב 5

        @חילי
        אין לי שום עניין לסנגר עליהם
        אבל בפרוש כתוב באתר שחובה לבדוק את הרכב לפני הנסיעה
        כדי שידעו לחייב את הנהג הקודם
        ומי שלא יבדוק החיובים יהיו עליו
        (במידה ולפני כמה דקות הוחזר רכב עם פנצ’ר אין להם איך לדעת ולנהג החדש כן)
        וכן כתוב באתר בפרוש שעמידה ללא נסיעה יותר מ10 דקות מחייבת כסף,
        וכיון שכל הקשר איתם הוא דרך האתר (אין נציג שנותן לך את האוטו) מתבקש שמי שלוקח מהם רכב יקרא את התנאים של ההשכרה.

        שאר נושאים

      • אמיתי לגמרי. ללא צורך ברישיון טיס: המכונית המעופפת נפתחה להזמנות.
        יעקב 5י יעקב 5

        למה סתם לקרר…
        הייתה חברה חרדית שעסקה בזה רבות…
        הרבה אברכים השקיעו בזה…
        ואפי’ פורסם בעיתון…
        (כך זכור לי)

        מדברים רכב

      • התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!
        יעקב 5י יעקב 5

        לא קראתי את כל מה שכתבו
        אבל מה שוודאי יכול לעזור זה תלונות באתר משרד התחבורה
        על כל איחור חיסור התנהגות לא ראויה
        ניתן גם דרך נדרים
        וכן במקרה של הפסד כספי כגון שהיה צריך לקחת מונית וכו’
        ניתן לאחר שאלת רב לפנות לבית משפט לתביעות קטנות

        לא כ"כ נעים לדבר על זה אבל כיון שיש הרבה כאלו שעולים בלי לתקף רב קו,
        במשרד התחבורה רשומים על קווים מסוימים שיש בהם פחות נוסעים מהאמת ולכן אין תגבור וכו’ (אני לא אוהב לדבר סרה בציבור שלנו אבל ראיתי כך בעיני ממתי שהתחלתי להשתמש בתח"צ)

        מדברים רכב

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        יעקב 5י יעקב 5

        @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        לא השתנה הרבה מתקופת כלא 4?

        בספר מביאים הדרכה פרטנית לכלא 10
        כ"כ הם טוענים שהשתנה לטובה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • חינוך או ויתור בכביש. מה אתם עושים?
        יעקב 5י יעקב 5

        בנוגע לחניה פרטית זה גזל גמור
        כ"כ מקובל אצלינו שאדם לא חונה בחניה פרטית אלא בצמוד לגדר וכו’ ובכך חוסם את כל מי שחנה כחוק, בחניה פרטית

        אגב באזורים חילונים לא ראיתי כלל מקרים כאלו למרות שיש שם מצוקת חניה גדולה יותר

        אני גר במקום מרכזי והפסדי כך מספר פעמים את ה"שמירתסדרים"
        בגלל כאלו שחנו לכמה דקות שהיו לי מאוד חשובות

        שאר נושאים דיון

      • עלות קניית רכב והחזקתו
        יעקב 5י יעקב 5

        בקניית רכב מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה אם אין שם חניה נוחה זה עלול להיות סיוט…

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זהירות בדרכים - ללמד בנינו ובנותינו
        יעקב 5י יעקב 5

        אולי גם כדאי להראות לילדים את זה

        https://www.youtube.com/watch?v=de9LW3ceigg

        שאר נושאים

      • דו"ח חניה ישן מעיריית ראש העין
        יעקב 5י יעקב 5

        כרגע כתבו לי שמייל שלי הועבר לתובע הכללי
        אני מודה מראש למי שיוכל לקרוא איזה פרק תהילים לטובת העניין
        תודה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דו"ח חניה ישן מעיריית ראש העין
        יעקב 5י יעקב 5

        @יעקב-מ.-פינס
        תודה רבה
        על התגובה המפורטת

        תמסור גם לאבא שליט"א

        ובעיקר תודה רבה לכולם על הרצון לעזור.
        אני העשה כמו מה שכתוב

        בקשתי מהם (עיריית ראש עין) שיבדקו ויעדכנו אותי האם הכתובת שעל המכתב היא שלי או שהי להם טעות הקלדה במכתב הראשון.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • דיווח למשטרה על גניבה במקרה שהרכב לא חוזר מתיקון
        יעקב 5י יעקב 5

        @מזדמן
        מזל"ט

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • סיפור מטלטל עם מסקנה בצידה
        יעקב 5י יעקב 5

        כמו שכתבתי בעבר לאור מחרי הדלק אני משלב המון תחב"צ בזמן האחרון
        וזה הרבה יותר זול ובהרבה מקרים יותר נח וגם יותר קצר
        (ללא חיפוש חניה וללא מריבות מי יושב אפה ובלי לחגור את כל הילדים…)

        אגב מאלעד לבני-ברק תמיד אני מעדיף אטובוס.

        ולמקרים שזה המתנה חצי שעה יותר אני משתמש ברכב.

        אני עושה את זה בגלל מחירי הדלק אומנם, אבל ודאי שזה יותר בטיחותי.
        אבל כמובן שזה מתאים רק למי שהנסיעות שלו הם קבועות ולמקומות שמגיע לשם אוטבוס

        ממליץ לנסות לתקופה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • לקראת הבחירות
        יעקב 5י יעקב 5

        חשבתי אולי מנהלי האתר יציעו לחברי הכנסת החרדים (או כל מי שעוסק בתחבורה) לענות כאן על שאלות של הציבור לכבוד ערב הבחירות בכ"ז 3000 משתתפים זה לא מעט

        הצעות יעול
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום