דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      י

      יהודה המכבי

      @יהודה המכבי
      אודות
      פוסטים
      33
      נושאים
      4
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @אריאל-קמחי
        דבר ראשון תלוי מה הסיכון במפגש עם שוטר.
        מי שנהיה עריק לאחרונה מדובר על 10-20 יום בכלא לא ביג-דיל.
        אני עריק למעלה מעשור ובמידה ואני יוסגר למ.צ., אני צפוי לרצות עונש לא קטן (יכול להגיע לחצי שנה בכלא).
        יצאתי לצפון בשבוע שעבר ואפשר לומר שדי הייתי בלחץ, ולמרות שאני כמה שנים טובות על הכביש.
        בפרט שחבר סיפר לי יום לפני שיצאתי, שעצרו אותו יום לפני זה ליד מירון ועכבו אותו למעלה מחצי שעה ובסוף לא הגיע משטרה אז שחררו אותו עם זימון למשפט בבית ליד על שנים ארוכות של עריקות 🙂
        (היה גם ניסיון הסגרה כושל בקדרים בליל שישי האחרון).

        במרחק של 20-30 דק’ מהערים החרדיות הסיכון הגבוהה הוא לשוטר האדיוט התורן.

        לגבי היציאות לצבע שחור, תלוי באזורים בארץ, אני יצאתי פעמיים להתראה במודיעין והיו שם 90% מהפלג.
        אבל בערים אחרות אני מבין שהמצב שונה (למשל בקריית שמונה ב00:30 הגיעו חסידי גור מחצור, וחברה מהפלג מצפת, ומנעו את המעצר)

        עד לפני הוצאת צווי המעצר ההמוניים, היה הסכם שבשתיקה עם משרת ישראל שהיא לא מסגירה עריקים מהפלג, וגם היה מנגנון מסודר של הפלג מול המשטרה, נעצרתי כמדומה 5 פעמים על ידי שוטרים ורק פעמיים אמרו לי שאני עריק, ובתגובה אמרתי להם “נכון” אני מהפלג, ושוחררתי בלי לערב אף אחד, כ"כ הייתי צריך לגשת לתחנת משטרה להגיש תלונה והכל היה טוב.
        וצריך לחתור למצב שיהיה כך עם כל הציבור החרדי, ששוטר לא מתעסק עם עריקים בנושא העריקות.

        @MEM כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אצלנו הכל יוצאים… [כמעט - כל מי ששכל לו בקודקודו]

        ירבו כמותכם…

        @MEM כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        גם השוטרים שבאו רעולי פנים כדי לפרק את העצבים שלהם לא העיזו לתקוף ללא סיבה כשהכל מצולם.

        אין להם שום בעיה לקחת לך את המצלמה או לרסק לך אותה, ולפרק אותך מכות על זה שתיעדת אותם. (היו בלי סוף סיפורים כאלה)
        ולך תנסה את מזלך במח"ש שסוגרת 99.9 אחוז מהתיקים.
        עיין ערך ההפגנות של הפלג מול הפגנות קפלן, ותחשוב שוב פעם האם כדאי לך להתעסק איתם.

        @yso כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        @מיכאלb שמעתי ש"עזרם ומגינם" של ר’ יהושע אייכנשטיין מפנה הודעות לצבע שחור

        נכון ממש, אגב התפרסם עכשיו (נראה לי ארי קלמן) שר’ משה הלל ור’ דוד כהן הורו להצטרף לצבע שחור

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        אני כל הזמן מתפלל לא להיעצר [וכמובן גם על כלל בני הישיבות] כי לפי מה ששמעתי [למשל באתר קול חי ראיון עם אמסילי] הכלא אינו פיקניק כלל וכלל

        אני לא מסכים איתך, אתה לא צריך להביא ראיה מאמסילי, תשמע עשרות אחרים שמספרים אחרת.
        ברור שלא נעים לקום כל בוקר ב5 ולעמוד ל6 מסדרים ביום, ולקבל צרחות מאנשים.
        אבל שאתה יודע למה אתה יושב שם ובפרט שאתה מקבל גיבוי ציבורי אדיר זה לא כזה דרמה, לדעתי אמסילי לא התכונן לזה ולכן כל רגע היה לו רע, ברמת העיקרון מי שמוכן לזה נפשית הכל בסדר.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית
        י יהודה המכבי

        @איש-גמזו כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        אני חושב שהשטח שם לא קשור לעיריה, הוא שייך לאיזה ערבוצ׳ שר*** ע*** הגיע איתו הסכם כלשהו

        עזוב זה שטויות.
        העירייה לא מעיזה להתעסק איתו.
        שהייתי צריך עזרה במריבה עם הפיקוח בנייה המליצו לי להכניס אותו כצד לבנייה והפקח יברח

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • חברת ההשכרה טו קאר
        י יהודה המכבי

        @טרנטע כתב בחברת ההשכרה טו קאר:

        יש חברות השכרה

        על פניו כולם!!!

        עסקאות רכב

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @נייטרון-חפשי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        שימו לב!
        לא מומלץ בכלל לכתוב בשום מקום על עצמך שידוע לך שאתה עריק, זה עלול להקשות על שיחרורך במקרה מעצר ולסבך אותך משפטית.

        😀 😀 😀
        מי אני???

        וחוץ מזה אני מבין קצת בתחום, ולא ליצור קשר עם הצבא/לענות לטלפונים וכו’ זה בהמלצה בלבד, וזה במידה אם לא יצרת קשר בעבר עם צה"ל לוודאות את מעמדך, לא ענית לשום שיחה עם הצבא, וכן שום בן משפחה ממדגרה ראשונה לא ענה, וכן לא חתמת על דואר רשום שקיבלת צו, וגם אם הכל נכון מבחינת הצבא הוא מפרסם באיזה עיתון שאני לא זוכר את שמו (נראה לי יוצא עותק אחד רק לספרייה הלאומית) שבו הפוקד קורא ומחייב את כלל אזרחי ישראל מעל גיל 18 להתגייס וזה מבחינתם מספיק בשביל להוכיח שידעת שאתה צריך להתגייס ולא התגייסת.
        אבל הכל טוב ציינתי בפוסט הקודם שהיה לי כמה וכמה התקלויות עם המשטרה (כולל לפני כחודש ולמזלי לא לקחו פרטים אחרי תחנונים של אשתי שהעבירה נעשתה בטעות) וב"ה הכל בסדר איתי

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • זיהוי משטרתי ללוחית זיהוי
        י יהודה המכבי

        @טרנטע כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        יצא לי בימים האחרונים

        @חובק-עולם כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        מעשה ששמעתי אתמול

        @אריאל-קמחי כתב בזיהוי משטרתי ללוחית זיהוי:

        ויש את הסיפור של הרב גלזר

        נשמע מדהים, כל זה כמובן כשאתה במרחק של עד חצי שעה פלוס מינוס מאזור עם אוכלוסייה חרדית רחבה, מה קורה כששוטר יעצור עריק באזור הגולן/מצפה רמון/מחלף עין תות ועוד, היה אגב היה הסגרה בשבוע שעבר של שני תלמידי ישיבה בכביש 6

        שאר נושאים

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        י יהודה המכבי

        @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

        @Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
        ככה היה נשמע ב’קו המידע’

        מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
        בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • דוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית
        י יהודה המכבי

        @Lexus כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        ר הרכב בדוח זהה למספר הרכב שלי

        מדובר בדוח עיריה
        יש מה לנסות לערר
        לבקש רחמים
        או שנגזר עלי להוציא 500 שקלים חדשים לקופת העיריה
        (אם כן הנידון הבא יהיה האם אפשר ממעשרות:)

        לא לשלם, להגיש בקשה להישפט.
        היה מודעה בהיכל יצחק שהפקחים נותנים דוחות בלי קשר והפיתרון היחיד שכולם יגישו בקשה להישפט, הפקח צריך להגיע לבית משפט להעיד ומפסיד יום של דוחות וכו’
        @EBA כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        כי להשתלט על מדרכה ככה בעיר הזו מותר, רק לחנות עליה אסור.

        במידה ולא מדובר בקראון על נגרר כי אז תחטוף דוח כל יומיים

        @MEM כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        כמו ההוא שבנה בנתיה"מ/חת"ס על שטח ציבורי וגינות ומשכיר בכסף
        כמה תלונות שהוגשו לעיריה הם לא עושים כלום.
        אולי באמת זה הזמן לאיים עליהם שאם לא יגמרו הדוחו"ת הלא קשורים (למעט מסכ"ח וכדו’) יפתחו מולם תביעות על אי טיפול במה שלא מביא ימבה כסף…

        בימים האחרונים התחילו לעבוד בצורה מסאיבית ושברו סדרת קראוונים בבית שמאי, אגב במקום שהזכרת היה בעבר הריסה רצינית ע"י המינהל של חנות ח"פ, אבל אם כבר אתה מדבר אז מה עם שכונת הפחונים נטו חיסכון (מאחורי גן הדסים) על כל העשרות מבנים המתחדשים מידי יום.

        @מנדי כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        אני חושב שבדר"כ חניה על מדרכה זה מסכן חיים,

        לא נראה מסכן חיים הבן אדם שקיבל את הדו"ח

        @חילי כתב בדוח חניה על המדרכה * מודיעין עילית:

        קרה לי פעמיים וביטלו לי

        נתנו לי דו"ח על רכב עם תג נכה באדום לבן שלא הפריע לאיש, ודחו לי גם את הערעור אני מחכה להישפט מאוגוסט

        הדרכות וטיפים - משפטי, תביעות ותאונות

      • עזרה בקניית רכב
        י יהודה המכבי

        הנסיעות שליהם בעיקר נסיעות עירוניות, אבל כמובן שיש גם בין עירוניות.
        מעוניין ברכב אמין שלא פותחים כל פורום ורואים עליו בעיה אחרת 🙂
        כמובן מעדיף רכב עם נראות סבירה.
        מעדיף רכב בערך משנתון 2014-2016.
        עם ק"מ סביר.

        החזקתי גם מיצובישי לנסר 2011 והיא גם שתתה לי המון! דלק

        עסקאות רכב

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        י יהודה המכבי

        עברה משם למשטרת אופקים

        שאר נושאים

      • חברת ההשכרה טו קאר
        י יהודה המכבי

        שכרתי מהם הרבה בק"ס.
        אמינים מאוד.
        לגבי התאונות שמעתי על זה מהרבה אנשים שדפקו להם רכבים, וממש באו לקראתם.
        אגב ראיתי פעם שני רכבים שלהם אצל חמזה בפחחות בדיר קדיס

        עסקאות רכב

      • כניסה למכירה פומבית
        י יהודה המכבי

        @א.ב. כתב בכניסה למכירה פומבית:

        הרכבים הטובים נחטפים

        אני גם יכול לחטוף, אתה יודע איך עובד ההליך???

        @א.ב. כתב בכניסה למכירה פומבית:

        טוענים שרוב הסיכויים שמי שלא מבין יפול

        מה יש להבין, כמובן אני לא מדבר על לנסוע ולראות את הרכב אין לי זמן לזה, אבל בגדול אפשר לראות, ק"מ ידים מי היה הבעלים של הרכב וכו’, וגם בדר"כ אפשר להוריד את רישיון הרכב מהאתר, אני מדבר כמובן על לשלם נגיד עד 2/3 ממחיר המחירון ומטה

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        מסיבה מקצועית,

        ובכן?

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        מסיבה הלכתית,

        נבדק מול הגר"י סילמן

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        מסיבה מוסרית

        סוג של מוסריות, הרכב לא יחזור לבעלים ויהי מה

        @גיל כתב בכניסה למכירה פומבית:

        ולסיום - מסיבת סיום…

        😀

        עסקאות רכב

      • כניסה למכירה פומבית
        י יהודה המכבי

        כמה דוגמאות מהמכירה היום מיצובישי אטרז’ ב10,500
        a0578edf-7d88-48ac-8568-12866bddbfae-image.png
        מאזדה 3 23,500
        2ef46fd3-f470-4139-821c-1faf0ed21f5e-image.png
        ניסאן סנטרה 2021 ב32,500
        a5c98534-643a-496b-bd82-85dcb4954ea0-image.png
        טויוטה קורולה 2016 ב 33,500
        9ef16828-cf5f-4e2b-83a0-8b693f99ac67-image.png

        עסקאות רכב
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום