דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוס לאט סע מהרט

      טוס לאט סע מהר

      @טוס לאט סע מהר
      אודות
      פוסטים
      102
      נושאים
      3
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      1
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @נתי-2 תקרה מתחילת השרשור כולם העריכו נזק ביותר מ2000 גם מיכלין השמאי… ככה שבכסף הם לא עקצו אותי.

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מרדכי מזרחי סוכן/מתווך רכב
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @ez058 עם איזה מחירים הוא מתעסק?

        עסקאות רכב

      • קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        בן אדם בריא רק אין לו נשמה53ece9bf-905b-478c-ada7-2b592f89147c-ביאור 2026-06-24 190509.jpg

        מדברים רכב

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
        פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
        ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
        בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
        לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @חיים-Y0737 תודה על ההתייחסות אבל גם בדגם הזה עם מנוע 2000 שמאד אמין ובמיוחד שמטופל במורשה?

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        רנו פלואנס
        AU אוט׳ בנזין 2.0 (140 כ״ס)
        2012יד 3 227,000ק״מ
        ב 8500 בלי טסט
        עם היסטוריית טיפולים במורשה
        שווה נסיעה צפונה?
        @צילפינגים

        עסקאות רכב מציאה יד 2 שווה

      • עזרה | דו"ח בשערי צדק
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @גיל כיון שנראה שפותח השרשור מיצה והנושא הגיע לסיומו הטוב (אני מקווה…)אצטרף גם ומעשה שהיה כך היה:
        הייתי בביה"ח שערי צדק וקיבלתי חנייה חינם מהביה"ח:
        (עקב שמחה ב"ה ולא צרה) ובהיכנסי לחניה כמובן שלא היה בדל אספלט פנוי במשך 20 דקות ובהיות זמני קצר ומלאכתי מרובה המשפחה מצפה והפועלים
        (הישמעלים…) מסלקים את אשתי והרך הנולד ממקום משכנם חניתי על אי תנועה בתוך שטח החניה,
        הזדרזתי לחזור ולהפתעתי המרובה (או שלא) ציפה לי דו"ח חם על השימשה בסך 250 חדשים מעיריית ירושלים, כמובן שלא נתתי לאותו פקח להעיב על שימחתי וחזרתי הביתה בשמחה רבה. עד כאן פרטי המעשה בקיצור (או באירוך…)
        (אגב שוטר שהיה שם המליץ לי כמסיח לפי תומו להגיש ערעור עם פרטי המעשה אולי יתעורר רחמו של אחר מאנשי ירושלים של מטה ויחנון אותי.)
        יש לי מה לעשות בנידון? יועיל ערער? אם תירוץ מסוים זה יותר יעיל?
        או שעדיף לי לקחת מספר ולחכות גם בתור של @גיל ?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @אהרן-4 עידכון ביניים…
        כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
        כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
        אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
        לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
        אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
        כיצד עלי לפעול?
        כמה הנזק המשוער?
        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

        כפי שכתבתי זה עיקר בקשתי:
        א. לדעת זכויותי ואכן כפי שציטט טוסון מהחוזה
        ב. איך לא להינזק מה שלא מגיע לי, לאור ההיסטוריה שדובר פה על סיטי קאר היה אפשר לחשוב האם עדיף עו"ד או משכנתא… ולכן חשוב לי לדעת כיצד לפעול, ואיך, ומה גובה הנזק המשוער האמיתי. (אכן כתבתי גם ‘מקווה’ כהתייחסות לדבריך ממש וכמבואר לעיל…)
        ג. לא בקשתי או ניסתי לתקן בעצמי אדרבה הצהרתי ולקחתי אחריות על האירוע.
        נ.ב. אפרופו @טוסון שהזכרת, אין מי שפגע ולא מכיר את העצבים ותחושת הקבס שזה יוצר במעלה הקיבה ולכן תודה למתעניינים והמשתתפים

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        נ"ל כנראה עבר על הכללים

        איזה כללים?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @על-הטוב-שלך מה זה אומר?
        מה התקרה של הסכומים שאפשר לגבות?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @על-הטוב-שלך כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        נזק של פנס

        הפנס לא ניזוק כלל
        אבל מה כוונתך נזק על נזק?
        של מי על של מי?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        כמה זה מוגבל?
        לא ל2000 ש"ח?

        ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
        (אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @אלעזר-3 מה הכוונה?

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @אלעזר-3 זה מהמים של הווישרים

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @טוסון רבותי שמח לעצם ההתייחסות אך אין זה הנידון
        כפי שציינתי
        אלא

        @טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):

        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
        כיצד עלי לפעול?
        כמה הנזק המשוער?
        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        @יוני זכור לי נידון על מישהו שתיקן לבד וכן על פיתרון לשכור שוב עם ביטול השתתפות
        אך לא זה הנידון אלא מה אני יכול לעשות עכשיו

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • עזרה דחופה (מקווה..)
        טוס לאט סע מהרט טוס לאט סע מהר

        ומעשה שהיה כך היה
        בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
        אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
        והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
        כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטו

        ועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
        מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
        כיצד עלי לפעול?
        כמה הנזק המשוער?
        ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב
        2aaf5791-ce08-49af-a9f0-bb2d69f4ecd2-20260605_044140.jpeg 74853926-0571-4e9f-90a5-e1ab121dbfc5-20260605_044058.jpeg 01ce84fa-280b-4d7c-b344-3d55b6b95aa7-20260605_044009.jpeg ff340367-b1ef-402c-a486-d2922045388d-20260605_044129.jpeg 99ad34e9-3a6c-4d7f-ac85-a8207fd7d0da-20260605_044012.jpeg

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום