
אגב סלון והגה עור לבן
פורד
דגם
T07Cמוסטנג
שנת ייצור
1965
תוצרת
ארצות הברית
טוס לאט סע מהר
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש -
עזרה דחופה (מקווה..)אשמח לחזור לנושא שלשמו התכנסנו
-
עזרה דחופה, רכב תקוע.אני עוקב אחרי השרשור הזה ולא מאמין(ובעוד הרבה שרשורים)!
איזה אנשים טובים יש בפורום הזה עוזרים עם כל הנשמה ובמיוחד בזמנים לחוצים שמי שעובר את זה נמצא בבלבול גדול וזה פשוט ישועה בשבילו.אשריכם!! אתם תותחים! נשמות טובות! גברים! כיף לראות מהצד שה’ יפנק אתכם
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2בן אדם בריא רק אין לו נשמה

-
עזרה דחופה (מקווה..)@אהרן-4 עידכון ביניים…
כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות) -
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@נייטרון-חפשי כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
@אבי-ים הרכבים הישנים היו הרבה יותר חזקים בשלדה (לא התקמצנו על החומר), לאבי היה ולוו סטיישן עד שמישהו (שיכור) נכנס בו כשהוא חנה, הרכב ההוא היה חדש ונמעך כל החזית ולעומתו לרכב שלנו לא ניזוק חיצונית רק הלך לו הגיר.
שמעתי שזה נועד לבטיחות, פעם הסכנה של מי שהיה בפנים גדולה יותר (וכן למי שחוטף פגיעה…) והיום ריככו את השלדה כך שהרכב יספוג את מירב הפגיעה.
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2@אריאל-קמחי תנשום קצת בלי לחץ

מה שבטוח הוא לא מעוך פשוט זה תמונה שנלקחה מתצוגה 360 (כזה שהרכב מסתובב בתמונה וזה נוצר בעצמו מהרבה תמונות) ובדרך כלל זה נראה ככה כשחותכים תמונה בחזרה -
יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים) -
עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה@Lexus היום כמעט כל ק"ס מכוסה מצלמות של העירייה תבדוק על העמודי תאורה שם או בגינה,
ואם אני לא טועה שלרב לאיוש יש מצלמה על האזור מהחצר תבדוק ותבקש ממנו (זה בדיוק רב מול הכניסה לחצר שלו אם דייקת במיקום), אם נעים לך כמובן… -
הועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...@חובק-עולם כתב בהועד הפועל למען כניסה שניה למודיעין עילית...:
זה דווקא נחמד…
חתיכת אטרקציה.נחמד כשאתה נוהג ואחראי על האטרקציה
לא כשאתה באוטובוס כשהנהג ערבי עם שכל של ציפור וחושב שהוא על אופנוע -
שרשור "חיות על הכביש"@אבי-ים הייתי בחריש הכל חדש אבל הרחוב צר עם חניות, בדיוק כמו בהסרטה
כשבררתי אמרו לי שזה תוכנן בכוונה כדי שאנשים יסעו לאט…
בעיני זה מטומטם הלוואי שאנשים יסעו לאט בגלל זה אך מסוכן זה וודאי הרבה תאונות זה בגלל חוסר דיסטנציה -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2 -
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2https://www.yad2.co.il/vehicles/item/k35oorug?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=9&pagination=3
"חלק מהטיפולים היו במוסך מורשה "
מילה בסלע שתיקה בתרי -
וויז ללא חשש מראית העין...@יוסיוס איזה תותח ועליז אתה
חסד עם יופי וחן -
האיש שחסך לכולנו מבוכה בתחנת הדלק, הלך לעולמו@קורולה-אברכים כתב בהאיש שחסך לכולנו מבוכה בתחנת הדלק, הלך לעולמו:
אני נוהג קצת פחות ממך, אבל כשאתה נוהג על רכב אחר כל יומיים בשבתך בישיבה (השכרות וכדו’) אתה חייב להכיר את זה, אא’'כ בא לך לעשות רונדלים בין המשאבות. [מודה שלקח לי איזו שנה לגלות את זה].
אני 4 שנים עם רשיון ובלי רכב, ככה שנהגתי בכל סוג רכב שאתה רוצה כמעט, (כן גם
ב @קורולה-אברכים ) וזה פעם ראשונה שלי…
איזה ישר כח @shine -
2,500₪ על שריטה קטנה באוטו - חברת השכרה@תמים בהמשך לדברך
אני לוקח כבר כמה שנים מ"וואי קאר" בקרית ספר והם פשוט תותחים- מקבל רכב לא נקי לגמרי מבחינה חיצונית כך שאתה פחות חושש,
- הם מאד גמישים וזורמים בשעות ההחזרה שזה ממש לא מצוי אצל אחרים,
- מחירים סבירים שירות טוב והם מאנ"ש.
-
שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש@Shebsale כתב בשרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש:
נצפה ברחוב רמב"ן בירושלים.
דברים שבכל יום במקומות האלה ומוכרים לכל ירושלמי בסביבה… יש שם הרבה משלחות חוץ שגרירים וכדו’
-
עשיתי תאונה:( לא ברור מי אשם ומה הלאה@Lexus אגב אולי תשאל אותו על איזה מהירות הוא היה אם הוא יגיד שהוא היה בתנועה הוא בבעיה ממה נפשך או שהוא אכן רצה לפרסס או שהוא התחיל ליסוע שזה אומר שהוא לא נתן לך להשלים עקיפה
-
קצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2
