דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      הרשלהה

      הרשלה

      @הרשלה
      אודות
      פוסטים
      260
      נושאים
      13
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      2

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • החלפת עדשת פנס חיצונית בלבד
        הרשלהה הרשלה

        @א.ד.מ.
        בעיקרון זה לפתוך את המכסה מנוע ולחפש את הברגים של זה
        או להסיר את הפגוש ולחפש ברגים

        עריכה:
        חשבתי שאתה מתכוון להחליף את כל הבית מנורה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • האם המפצל שקע OBD הזה תואם לרכב שלי
        הרשלהה הרשלה

        מכיוון שיש לי דלקן ואני רוצה לקנות את המד קמש וחום שמיישה המליץ אז אני צריך מפצל וראיתי בעלי את המפצל הזה (אני מדבר על הדגם 1 IN 2 Dual שיש עליו סימון של אש) אשמח לדעת אם מישהו יודע אם הוא תואם למאזדה 2 2015 הדגם הישן
        וסתם בכללי אשמח לדעת האם הוא יהיה מספיק איכותי ושלא יהיה לו בעיות במגעים

        שאר נושאים

      • מאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי
        הרשלהה הרשלה

        @טכנולוג

        @טכנולוג כתב במאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי:

        ממש לא

        זה מה שאני גם חשבתי רק ש…

        @אלוף-העולם-1 כתב במאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי:

        @הרשלה
        בכל הרכבים שמגיעים עם זה מהמפעל ישנו דינמו קטן שמטעין את הסוללה ע’'י סיבוב של הגלגל

        @אלוף-העולם-1 כתב במאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי:

        @הרשלה
        זה עובד על אותו העיקרון…

        שאר נושאים

      • מאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי
        הרשלהה הרשלה

        @אלוף-העולם-1
        כלומר זה ניטען לבד?

        שאר נושאים

      • מאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי
        הרשלהה הרשלה

        @אלוף-העולם-1
        לא הבנתי

        שאר נושאים

      • מערכת מולטימדיה בעייתית
        הרשלהה הרשלה

        @aiib
        במתמחים טופ היה כתוב שצריך לשים את זה במסך הפנימי במסך הבית כדי שיפעל כל הזמן ברקע
        כי אם לא הוויז לא יעבוד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מערכת מולטימדיה בעייתית
        הרשלהה הרשלה

        לשאלתך אני לא בטוח אבל שמעתי שקידרואיד הרבה פעמים מאטה/תוקעת את המכשיר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי
        הרשלהה הרשלה

        @אלוף-העולם-1
        תודה אבל אני התכוונתי למוצר שאני קונה מעלי

        שאר נושאים

      • מאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי
        הרשלהה הרשלה

        @המאעסטר
        וזכור לי שהמליצו פה על מוצר כזה ולא מצאתי יש לך אולי קישור?

        שאר נושאים

      • מאיפה יש חשמל למערכת ניטור אויר בגלגלים שקונים בעלי
        הרשלהה הרשלה

        אני רוצה לקנות את המערכת ניטור לחץ אויר מעלי שנמצאת בתוך הצמיג אבל לפני שאני קונה מעניין אותי מאיפה מגיע החשמל לחלק שבגלגל כי אם זה ע"י בטרייה כל כמה זמן צריך להוציא את הצמיג ולהחליף בטריה
        תודה מראש!

        שאר נושאים

      • דלת ימין קדמית לא נפתחת מבפנים -יונדאי I30 - איזה מוסך בירושלים - הכי זול
        הרשלהה הרשלה

        @אברהם-0 כתב בדלת ימין קדמית לא נפתחת מבפנים -יונדאי I30 - איזה מוסך בירושלים - הכי זול:

        וכן מי מתקן חלונות שלא נפתחים ענין חשמלי

        יכול להיות שזה רק פיוז

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הוראות לשפריץ נגד מים
        הרשלהה הרשלה

        @גיל
        אתה המלצת על המוצר הזה?

        שאר נושאים

      • נספח לשרשור - סרטונים במגוון נושאי הרכב
        הרשלהה הרשלה

        @תודה-לבורא-עולם-0
        יש בזה כתוביות? (זה מראה שכן אבל בפועל לא רואים

        מדברים רכב

      • מולטימדיה TS18 מי הצליח?
        הרשלהה הרשלה

        @צדיק-כתמר
        לפעמים צריך לעשות הפעלה מחדש וזה עוזר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך מולטימדיה עזרה סיאט

      • שרשור "חיות על הכביש"
        הרשלהה הרשלה

        @ביתשמשניק כתב בשרשור "חיות על הכביש":

        1. העשן הוא מהברקסים או מאלמנט אחר?

        נראה לי מהצמיגים

        מדברים רכב

      • תקלה בחשמל.
        הרשלהה הרשלה

        @איציק-1 כתב בתקלה בחשמל.:

        ועוד שאלה למה שהפיוז המדובר שבכול מקרה לא מקבל כרגע חשמל, הרכב לא מניע כשהוא בחוץ?

        בדקת את זה עם רכב מכובה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • תקלה בחשמל.
        הרשלהה הרשלה

        @איציק-1

        @איציק-1 כתב בתקלה בחשמל.:

        והבודק אכן כבוי

        מה הכוונה?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מערכת TS18 בפחות מ250?
        הרשלהה הרשלה

        @דני-מערכות
        לא עובד לי הקופון אבל עובד לי הקופון הזה IFP5UGSO אבל הוא מוריד פחות 10 שקל ממה שאתה הבאת

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום