@יהושע כתב במצלמה בצומת כביש 10-38:
זה נראה שבא לאכוף השתלבות פתאומית בנתיב ימינה לכיוון 38 צפון
רוב הסיכויים שכן אבל לא נראה לי שהיא עומדת שם קבוע אלא יש שם מקום שהכינו לשים שם מצלמה טקטית ולפעמים מגיע שוטר שם שם מצלמה ויושב בנידת ומסתכל דרך הטאבלט
@יהושע כתב במצלמה בצומת כביש 10-38:
זה נראה שבא לאכוף השתלבות פתאומית בנתיב ימינה לכיוון 38 צפון
רוב הסיכויים שכן אבל לא נראה לי שהיא עומדת שם קבוע אלא יש שם מקום שהכינו לשים שם מצלמה טקטית ולפעמים מגיע שוטר שם שם מצלמה ויושב בנידת ומסתכל דרך הטאבלט
@Lexus
@מאיר כתב בתקנון הפורום - קריאה חובה!:
(לעת עתה הדיסלייק מושבת).
אז כנראה זה היה הדרך שלהם להשבית את זה
@אבי-ים כתב בשרשור "חיות על הכביש":
מה שמצחיק שאם בסוף הייתה נגרמת תאונה מבחינת החוק זה היה באשמת הגברים
למה?
@ginyes כתב בפסי האטה החדשים בבית שמש:
במפרים מאבנים משתלבות
שזה הדבר הכי גרוע שיש ולא מבין למה עושים אותם
בביתר רוב הבמפרים הם כאלה והם כולם עם בורות שחלק ממולאים בזפת
שעושה את זה עוד יותר גרוע
@יוסף-4
תבדוק בספר רכב
@eli-1
גיל כבר היה בשרשור כי הוא הצביע לי על הפוסט שתיגתי אותו אבל כנראה לא היה לו זמן לענות
@א.ב.
הסירטון נפתח
@יוסי-לוי
ומה זה בסוף עושה?
@יוני
כלום פשוט הוא רצה לדעת מה האם החסימה היא טובה אז אמרתי שבעיקרון כן רק שגם אם תעשה רק לוויז אם תרצה עדיין תוכל לקבל שיחות אבל זה לא באמת בעיה
@יורם-בוסקילה כתב במכשיר לוויז בלבד מומלץ:
או של מושגח+
מצד החסימה היא טובה רק שאפשר לעשות משהו ואז יהיה אפשר להתקשר אליו
פשוט כשמחברים למולטימדיה אפשר להקיש את המספרים דרך המולטימדיה ולהתקשר
@ח.-ב. עולה שקלים בודדים
אני בכל טמבור שהייתי היה את זה
@ח.-ב.
צינור של קולר אתה יכול לקנות בכל טמבור
@גיל
אין בו כמעט סרטונים פתוחים בנטפרי!