דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      דוד 100ד

      דוד 100

      @דוד 100
      אודות
      פוסטים
      405
      נושאים
      41
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      2
      עוקב אחרי
      1

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מאזדה 3 2011 כל הנורות בלוח נדלקו
        דוד 100ד דוד 100

        שלום לכולם חבר שלי יש לו מאזדה 3 2011 כל הנורות ברכב בלוח מכוונים נדלקו לו פתאום הרכב נוסע מציון מניע מציון והכל בסדר רק הלוח לא עובד טוב וגם זה לא קורה מיד אחרי ההנעה אלא לאחר כמה דקות אם מישהו יודע במה מדובר נשמח לשמוע תודה רבה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • טורים גבוהים בעמידה
        דוד 100ד דוד 100

        @ניקושלה
        לי יש בעיה לאחרונה שרק אחרי נסיעה כמה דקות שהרכב מתאמץ אז הטורים פתאום ממש גבוהים אם יש למישהו יש פתרון אני ישמח לשמוע
        אם אני מכבה ומניע אז העל חוזר לעצמו (מצערת ידנית)

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רגישות ייתר של ABS
        דוד 100ד דוד 100

        @aiib
        תמיד טוב לכתוב באיזה רכב מדובר כדי שמי שמכיר את הרכב יוכל לענות לך
        בלי קשר לי היה מקרה שהחלפתי צירייה ביונדאי גטס שהייתה לי והיות שהגלגל שניים של הצירייה לא הכי התאים זה הפעיל את הabs בקלות אבל במקרה שלך לא נראה לי שזה הסיפור אלא אם כן זה ממש חריג וכמעט בכל עצירה זה קורה

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • פלגים מחו"ל
        דוד 100ד דוד 100

        @סיוויק
        מאלי אקספרס בהחלט לא שווה כמעט אם כל רכיב חשמלי שלהם מניסיון עם קויילים אני מדבר אבל מהמזון נראה לי שזה קצת יותר עדיף

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עובר לגז לבד
        דוד 100ד דוד 100

        @תגיענו-לשלום בבוקר כן לוקח זמן אבל עובר לבד גם בלי לחיצה שזה מוזר וגם באופן כללי במהלך היום פעם רק אם הייתי לוחץ על דוושת הגז זה היה עובר לא לבד זה הסיפור

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עובר לגז לבד
        דוד 100ד דוד 100

        שלום לכולם
        לאחרונה יש לי משהו בגז שלא בהכרח מעיד על בעיה אבל אני מעדיף לשאול כי אולי כן יש בעיה מסוימת מה שקורה זה כך לאחרונה מתי שאני מניע בבוקר אפילו בלי לחיצה עלצ הגז וכן במהלך היום נגיד שמתי את הרכב על דלק ישר שאני לוחץ על העברה לגז הוא עובר לבד גם בלי ללחוץ על הגז ולהעלות טורים האמת שמישהו אמר לי שיכול להיות שהווסת מגיע לטמפרטורה מהר ואז הוא מעביר לגז לבד היתכן?
        או בעיה אחרת נשמח לשמוע תודה רבה!

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הוחלף מנוע, למה זה כ''כ גרוע?
        דוד 100ד דוד 100

        @BENZI
        לפי מה שיצא לי גם לקרוא וגם להתקל במקרים כאלה אז ככה אם המנוע החדש נסעו איתו כמות יפה של ק"מ לפחות 15000 או משהו כזה אז בהחלט לא צריך להיות בעיה אבל לפעמים שמדובר על רכב שהוחלף לו מנוע לפני כמה אלפים בודדים אי אפשר לדעת איך הרכב יגיב לזה ולכן עדיף לא להיכנס לזה כי בהחלט כמו שכבר אמרו הגיוני שגם החדש ילך בקרוב כי זה כמו הנשמה לאדם יומיים אחרי שהוא נפטר זה לא באמת יעזור!!!

        חלקי חילוף

      • פורד מונדאו
        דוד 100ד דוד 100

        @אבי-KIA
        אני לא יודע זה נקרא טרנד מנוע 2.3 161 כוח סוס

        עסקאות רכב

      • פורד מונדאו
        דוד 100ד דוד 100

        @EBA
        כן ברור השאלה איך המכניקה שלו הרכב הזה מבקר במוסכים או בסך הכללי הוא טוב ולא אמור להיות איתו בעיות יש למישהו מושג?

        עסקאות רכב

      • פורד מונדאו
        דוד 100ד דוד 100

        @הכל-בעזרת-השם
        כן מנוע 2.3 ואני רוצה אולי להסב לגז

        עסקאות רכב

      • פורד מונדאו
        דוד 100ד דוד 100

        שלום לכולם
        אני מעוניין לקנות רכב פורד מונדאו 2011 מנוע 2.3 אני ישמח לשמוע חוות דעת אם מישהו מכיר את הרכב תודה רבה

        עסקאות רכב

      • מחפש פתרון או מוסך אמין באזור ביתר עילית\ירושלים
        דוד 100ד דוד 100

        @נייטרון-חפשי
        טוב אני רק יעשה סדר קטן מה הולך אצלי ברכב אז יש כבר מזמן את הבעיה שהרכב לאחר שכל העסק חם נכבה בעצירה אחד המוסכניקים החכמולוגים ברוב טיפשותו עשה חור במצערת מה שנתן תמיד כניסת אוויר והוא חשב שבכך הוא יפתור את בעיית הכיבוי מה שבפועל לא קרה וזה תקלה שאני סוחב איתי עד עכשיו, עוד תקלה שהיתה לי p2096 זה כבר הסתדר ב"ה!

        שאר נושאים

      • מחפש פתרון או מוסך אמין באזור ביתר עילית\ירושלים
        דוד 100ד דוד 100

        @דוד-100
        והאם במשך כל העשר דקות ההילוך על דרייב או רק בחמש דקות האחרונות?

        שאר נושאים

      • מחפש פתרון או מוסך אמין באזור ביתר עילית\ירושלים
        דוד 100ד דוד 100

        @יצחק-רשטונ
        אפשר לעשות את האיפוס הזה גם בלי לנקות מצערת כי היא כבר נקייה או שחייב להוציא ולהכניס את המינוס

        שאר נושאים

      • מאזדה 6 2012
        דוד 100ד דוד 100

        חברים אשמח לשמוע אם מישהו מכיר את מאזדה 6 2012 מנוע 2000 מבחינת אמינות חוזק של חלקים ומנוע יציבות וכו…

        עסקאות רכב

      • מחפש פתרון או מוסך אמין באזור ביתר עילית\ירושלים
        דוד 100ד דוד 100

        @klopkk
        טוב מעניין אני ינסה למרות שללחוץ על הגז 10 דקות זה בהחלט אתגר אבל אני ינסה העניין שאצלי דווקא שהמזגן עובד הטורים בסדר ברגע שאני מכבה את המזגן אז עולים גבוה לאזור 1 ורבע וחצי משהו כזה והמנוע מושך אוויר

        שאר נושאים

      • מחפש פתרון או מוסך אמין באזור ביתר עילית\ירושלים
        דוד 100ד דוד 100

        @יצחק-רשטונ
        אגב יש לך או למישהו אחר כאן איפה נמצא החיישן map ביונדאי זה אמור להיות על הסעפת השאלה אם מישהו יכול למקם אותי

        שאר נושאים

      • מחפש פתרון או מוסך אמין באזור ביתר עילית\ירושלים
        דוד 100ד דוד 100

        @יצחק-רשטונ
        כן בנתיים לא חזרה המנורה ונראה לי שבאמת המחשב למד מחדש את התערובת הנכונה אבל במקרה הרכב ממשיך להתכבות שזה הבעיה הרצינית באמת

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום