דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      בני2ב

      בני2

      @בני2
      אודות
      פוסטים
      70
      נושאים
      14
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @YOLEVI כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @בני2 כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        "י חיבור מקלדת עם הusb ולהיכנס למצב ריקוברי,

        מה לוחצים במקלדת?

        אני מנסה לחפש,
        לא זוכר בע"פ

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @zalmensmok כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @בני2 אני חושב שהם פגמו את הריקברי
        כי תמיד אם הלך הגירסה זה אמור ישר לעבור לריקברי

        מוזר,
        כי כתוב בפורום הרוסי שאפשר.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בשורה משמחת!!!! מדריך להוספת עשרות ערכות נושא לכל מולטימדיה
        בני2ב בני2

        @שלמה-1234 כתב בבשורה משמחת!!!! מדריך להוספת עשרות ערכות נושא לכל מולטימדיה:

        יצרתי תיקיה בשם הזה וזה התקין לי את זה
        אבל בנגן מוזיקה אני רוצה שיביא לי בחלונית את הנגן המובנה והוא מביא לי רק אפשרות של ספוטיפיי עם תמונה לא צנועה
        וגם במסך הגדול לשנות את זה לוויז או משהוא אחר
        נשמח אם משהוא יודע איך משנים את זה
        זה מערכת של ניקונישי עם רוט

        תאשר לו בהגדרות, לקרוא הודעות מערכת מדיה.
        94399de8-8ae9-4e55-bd30-13219e2d5683-image.png

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @Tיו_ כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @בני2 כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @Tיו_ עשית צריבה של הקובץ wipe?

        לא תהיה לי בירירה אני יצטרך כניראה מחשב עם רשת לא של נטפרי להוריד את כל הגירסאות ולנסות אחת אחת
        במקביל שלחתי הודעה למוכר לקובץ פאץ
        ה’ יעזרינו למצוא פיתרון

        יש עוד דרך ,ע"י חיבור מקלדת עם הusb ולהיכנס למצב ריקוברי,
        אבל קודם הייתי מנסה עוד פעם ע"י להכניס הסטיק לכניסה usb השני.
        (הסטיק מפורמט כמו שצריך ?)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בשורה משמחת!!!! מדריך להוספת עשרות ערכות נושא לכל מולטימדיה
        בני2ב בני2

        @שלמה-לוי כתב בבשורה משמחת!!!! מדריך להוספת עשרות ערכות נושא לכל מולטימדיה:

        @הכהן בדקתי והערכות נושא לא מתאים ל TS18 קניתי אותה בארץ אבל היא סינית לחלוטין
        כנראה שחברת ניפון עשתה לזה סוג של חסימה
        אפשר לנסות במערכת TS18 שהבאתי מעלי בבא
        אני אבדוק ויחזיר תשובה

        אצלי כל הערכות נושא עובדים, מערכת t18 מהארץ.

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @Tיו_ עשית צריבה של הקובץ wipe?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @הכהן כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @בני2 כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @Tיו_ כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @Yair כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @Tיו_ ניסת לצרוב את האיפוס (WIPE) ואז בוט מקורי (לא מושרש, וכן אותה מס’ גירסה) ורק אח"כ קושחה מלאה?

        מה זה האיפוס הפירמוט? מה ששלחו לעיל כאן או בשרשור אחר אנלא זוכר

        יש את ה"איפוס " בקישור ששלחתי

        תשנה את הגדרות השיתוף בקובץ בדרייב

        סודר

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @Tיו_ כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @Yair כתב בעזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק:

        @Tיו_ ניסת לצרוב את האיפוס (WIPE) ואז בוט מקורי (לא מושרש, וכן אותה מס’ גירסה) ורק אח"כ קושחה מלאה?

        מה זה האיפוס הפירמוט? מה ששלחו לעיל כאן או בשרשור אחר אנלא זוכר

        יש את ה"איפוס " בקישור ששלחתי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @Tיו_ בבקשה
        https://drive.google.com/file/d/112YC2og*******GVSaZ1JT4cHeCjFrAZMbj1GoV/view?usp=drive_link

        צריך לחלץ את הקובץ -ולצרוב-
        אח"כ יש לצרוב קשוחה מלאה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @zalmensmok יש לי קובץ מיוחד גם בשביל t10

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        @zalmensmok
        הקובץ מוחק את המטמון

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • עזרה דחוף דחוף מערכת T10 נתקעה לאחר התקנת מג'יסק
        בני2ב בני2

        אפשר לתקן ע"י צריבת קובץ wipe ואח"כ שוב לצרוב את כל קשוחה.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בעיה בהתקנת אפליקציות במולטימדיה
        בני2ב בני2

        @Mini תנסה להתקין גירסא אחרת

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת")
        בני2ב בני2

        @משה-בלום כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):

        הקוד לפתיחת ניפוי באגים הוא קודם 7890 + השעה, ואח"כ john@tw-desktop

        הסיסמא רשום באותיות אנגלית

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בקשה להישפט על דוח שוטר
        בני2ב בני2

        שלחתי בדואר רשום את הבקשה לפני 90 יום ,במשטרה טיפלו בזה רק לאחר שעבר 90 ,ושלחו לי מכתב שהבקשה נדחתה כי זה לאחר 90 יום,
        מה עושים עכשיו?

        תודה רבה לכל העונים

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מדריך | מדריך להתקנת קיידרואיד בכל מערכת מולטימדיה, וגם בקשת עזרה...
        בני2ב בני2

        @YOLEVI כתב במדריך | מדריך להתקנת קיידרואיד בכל מערכת מולטימדיה, וגם בקשת עזרה...:

        @מיישה כתב במדריך | מדריך להתקנת קיידרואיד בכל מערכת מולטימדיה, וגם בקשת עזרה...:
        בדיוק בדקתי את זה השבוע יש עם זה כמה בעיות הגירסה עם הרוט לא יציבה בכלל לפחות מה שיש אצלי.

        לאיזה בעיות אתה מתכוון?
        יש לי את הגירסה עם הרוט ,ואני לא רואה בעיות.

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת")
        בני2ב בני2

        @spider כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):

        @בני2 כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):

        @אלכסנדר כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):

        הצלחתי!!!
        התקנתי על ts10 אנדרואיד 10 בלי ניפוי אלחוטי [בתפריט, מעשית כנראה יש].
        קרדיט לאיזה הודעה בפורום XDA לא מצליח למצוא אותה שוב.
        @מיישה , מוזמן לנסות ולערוך למדריך מובן יותר, אני אנסה לתת בקיצור.

        1. פתיחת ניפוי באגים רגיל.
        2. התקנת אפליקציות: א. Terminal Emulator ב. Termux .
        3. הפעלת Terminal Emulator והקלדת הפקודה: setprop service.adb.tcp.port 5555. וללחוץ אנטר.
        4. [נדרש רשת] הפעלת Termux והקלדת הפקודה: pkg install android-tools לאשר את ההתקנה אם צריך [Y ואנטר]
        5. כניסה ממחשב אחר, [שמותקן בו adb] שמחובר לאותה רשת וויפי, והקלדת הפקודה: adb connect 192.xx.xx.xx:5555 [את ה 192.xx.xx.xx להחליף כמובן ב IP של המולטימדיה]
        6. במולטימדיה לאשר את ההודעה הקופצת לחיבור מכשיר חדש לניפוי באגים.
        7. במחשב לתת את הפקודה: adb shell dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

        הצלחתי ע"פ ההוראות שלך להתחבר עם adb למערכת שלי ts18 דרך הwifi

        תודה רבה

        איך ידעת מה הפורט?

        הפורט שאתה פותח 5555

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • תגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת")
        בני2ב בני2

        @אלכסנדר כתב בתגובות למדריך: התקנת קיידרואיד לk706 (t10 ה"מזוייפת"):

        הצלחתי!!!
        התקנתי על ts10 אנדרואיד 10 בלי ניפוי אלחוטי [בתפריט, מעשית כנראה יש].
        קרדיט לאיזה הודעה בפורום XDA לא מצליח למצוא אותה שוב.
        @מיישה , מוזמן לנסות ולערוך למדריך מובן יותר, אני אנסה לתת בקיצור.

        1. פתיחת ניפוי באגים רגיל.
        2. התקנת אפליקציות: א. Terminal Emulator ב. Termux .
        3. הפעלת Terminal Emulator והקלדת הפקודה: setprop service.adb.tcp.port 5555. וללחוץ אנטר.
        4. [נדרש רשת] הפעלת Termux והקלדת הפקודה: pkg install android-tools לאשר את ההתקנה אם צריך [Y ואנטר]
        5. כניסה ממחשב אחר, [שמותקן בו adb] שמחובר לאותה רשת וויפי, והקלדת הפקודה: adb connect 192.xx.xx.xx:5555 [את ה 192.xx.xx.xx להחליף כמובן ב IP של המולטימדיה]
        6. במולטימדיה לאשר את ההודעה הקופצת לחיבור מכשיר חדש לניפוי באגים.
        7. במחשב לתת את הפקודה: adb shell dpm set-device-owner com.kdroid.filter/.listener.AdminListener

        הצלחתי ע"פ ההוראות שלך להתחבר עם adb למערכת שלי ts18 דרך הwifi

        תודה רבה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • דרוש עזרה בהזמנת בולם תא מטען מחו"ל לטיוטה פריוס
        בני2ב בני2

        @אושר-מתקרב תודה רבה

        חלקי חילוף

      • אפליקציות שכבר הוסיפו בתוכם את התעודת אבטחה של נטפרי
        בני2ב בני2

        @שלמה-1234 בגוגל כרום אי אפשר להכניס תעודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 3 / 4
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום