דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      בני2ב

      בני2

      @בני2
      אודות
      פוסטים
      70
      נושאים
      14
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • רעידות בהגה ממהירות 140 קמ״ש פריוס פלוס
        בני2ב בני2

        @חיים-ברזל כנראה שלא

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • רעידות בהגה ממהירות 140 קמ״ש פריוס פלוס
        בני2ב בני2

        הומלץ ע״י המוסך לעשות כיוון פרונט או איזון גלגלים,
        אשמח לקבל המלצה פנצריה או מוסך שמתמחה בזה באיזור ביתר עילית

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מדריך: איך מתקינים מצלמת 360 מעלות - כל אחד יכול!!!
        בני2ב בני2

        @המאעסטר יש לי מצלמת סמל של טיוטה ,אני רוצה להזמין סט מצלמות 360 אבל לפני זה אני רוצה לתכננן איך לחברו,
        עריכה: כרגע פירקתי את כל הדבק והעינית יצא,
        אפשר לעשות אותו דבר מהמצלמה המקורית?איך מסדרים שלא יכנס מים לאיזור החוטים?

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מדריך: איך מתקינים מצלמת 360 מעלות - כל אחד יכול!!!
        בני2ב בני2

        @המאעסטר כתב במדריך: איך מתקינים מצלמת 360 מעלות - כל אחד יכול!!!:

        @פריוסס כתב במדריך: איך מתקינים מצלמת 360 מעלות - כל אחד יכול!!!:

        שלום וברכה
        אני התקנתי לפני כשנה לפי המדריכים המצויינים יצא מדהים
        בשל בעייתיות במיקום המצלמה הקדמית ובכדי לשפר את שדה הראיה
        הזמנתי לאחרונה מצלמה קדמית שנכנסת בתוך הסמל של טויוטה
        משום מה היא לא מגיבה ולא מתקשרת
        אולי זה בשל הגדרות שצריך לשנות
        תודה לכל המקצוענים מראש
        אני מצרף את דגם המצלמה שקניתי
        https://www.aliexpress.com/item/1005007981087539.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.48de586aMJLwCZ
        וכאן אני מצרף את דגם המצלמות המקוריות שעובדות מצויין
        https://www.aliexpress.com/item/1005005948652883.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.67.7071586a7nHKTV

        למה להסתבך עדיף להישאר עם המצלמה המקרוית ופשוט לפרק את המצלמת סמל מהפלסטיק של המצלמת סמל שים לב זה מתפרק בקלות עם ברגים ואז לשים את המצלמה המקורית בתוך הפלסטיק לא תמיד זה נכנס בדיוק אבל איך שהוא מכניסים דוחפים אני עשיתי זאת הצלחה על יונדאי נראה מעולה

        תוכל להסביר יותר איך פירקת את מצלמת הסמל ,פתחתי אותו ,אני רואה דבק בפנים.

        תודה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • בעיה במפשיר חלון אחורי לאחר החלפת הטפט להשחרת חלונות
        בני2ב בני2

        הטפט שהיה לי השחים לגמרי ,הלכתי לבני דודים להחליף ,ומאז המפשיר לא עובד ,
        יש למשהו פתרון?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מערכת TS 18 לא נדלקת
        בני2ב בני2

        לאפס המערכת עם קובץ wipe

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • ts18 חיבור אנדרואיד אוטו
        בני2ב בני2

        תנסה בשקע usb השני ,או כבל אחר איכותי

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • הזמנתי נורות בעליאקספרס ושלחו לי שצריך בדיקת תחבורה ותשלום של 55 שקל, מה אני אמור לעשות עם זה?
        בני2ב בני2

        @תודה-לבורא-עולם-0 פנסי ערפל?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • הזמנתי נורות בעליאקספרס ושלחו לי שצריך בדיקת תחבורה ותשלום של 55 שקל, מה אני אמור לעשות עם זה?
        בני2ב בני2

        @גיל הזמנתי נורות לד עבור פנסי הערפל ,הגיע ללא בעיות ,
        יש בעיה חוקית להתקין אותם?

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מדריך: איך מתקינים מצלמת 360 מעלות - כל אחד יכול!!!
        בני2ב בני2

        @יוסי-לוי איך ההתרשמות מהביצועים?

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מצב העגום של הכבישים בביתר עילית
        בני2ב בני2

        @חיים-ברזל כתב במצב העגום של הכבישים בביתר עילית:

        אם אתה נוסע בצורה נורמאלית ורגועה הרכב אמור לעמוד בכאלה דברים

        השאלה, מה ההגדרה של צורה נורמלית?

        @מאיר כתב במצב העגום של הכבישים בביתר עילית:

        גם לא כ’'כ נעים לנסוע שם בגלל הנהגים ה"נחמדים" שיש שם… בכ"ז אני בסטנדרטים של נתיבות…

        אצלכם בנתיבות אין הולכי רגל (מבוגרים ) שפורצים לכביש?

        אצלנו אתה צריך גם להזהר מהנהגים הנחמדים ,הולכי רגל ממהרים,
        ובנוסף לזה, לעקוף את כל הבורות כל כמה מטרים.

        שאר נושאים

      • מצב העגום של הכבישים בביתר עילית
        בני2ב בני2

        כידוע לתושבי ביתר עילית לא כ״כ נעים ליסוע על הכבישים ,
        עם כל הסדקים ,בורות וכו׳,
        שאלה שלי ,כמה המצב זה מזיק בפועל לרכב שלי?

        (אגב יש לי לימוד זכות על ראשי העיר שלא מתקנים את זה כבר כמה שנים)

        שאר נושאים

      • מישהו מצא פיתרון לסוג בלוטוס בTS18 שמגיע מעליאקספרס?
        בני2ב בני2

        @מיישה חרשתי ע"ז הרבה ,ללא פתרון

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מדריך מצולם להגדרות מתקדמות במכשירי מולטימדיה ts10/ts18
        בני2ב בני2

        @מאיר הנגן היחידי שמצאתי שעובר לסטופ בשיחה הוא aimp

        אפשר להוריד את זה מהאתר שלהם בחינם, ולהגדיר לעצור כשהווליום הוא-0

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך מדריך מולטימדיה

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        בני2ב בני2

        Image1.jpg

        מדברים רכב

      • שרשור המשך: רכבים מענייינים שראיתם בכביש
        בני2ב בני2

        L_20251224181455_38 (online-video-cutter.com).mp4

        מדברים רכב

      • מדריך מצולם להגדרות מתקדמות במכשירי מולטימדיה ts10/ts18
        בני2ב בני2

        יש לי ts18
        ולא הצלחתי להוסיף את ה"שירותי הפעולות הקוליות"
        פשוט לא נותן את האופציה

        הדרכות וטיפים - מולטימדיה ומצלמות דרך מדריך מולטימדיה

      • אפלקציות לא פעילות כשבלם יד למטה
        בני2ב בני2

        יש הדרכות ע"ז ביוטיוב איך לעשות את זה;

        הנה דוגמא -מדקה 7
        https://www.youtube.com/watch?v=ynZRjYLmK0o

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • פריוס פלוס -החלונות נסגרים אוטומטית בנסיעה בעת שאני עושה חצי לחיצה על ידית הווינקר .
        בני2ב בני2

        פריוס פלוס -החלונות נסגרים אוטומטית בנסיעה בעת שאני עושה חצי לחיצה על ידית הווינקר .
        זה נראה לי בעיה בחיווט הטריגר של מרים השמשות ,
        מה אני יכול לעשות

        תודה לכל העונים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מה צודק: מכשיר לניפוח גלגלים בתחנת דלק,או החיישנים בתוך הגלגלים
        בני2ב בני2

        החיישנים מראים תמיד בערך 3 psi פחות מהמכשיר בתחנת דלק,
        יש לציין שהמכשיר הביתי שלי (דיגיטלי)מיישר קו עם החיישנים.

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום