תודה רבה!
קצת הגזמת…
אבל מאוד שמחתי לפגוש אדם עם אישיות מיוחדת כמוך!
אלוף העולם 1
-
מקום לטיפול 10,000 בבני ברק -
המצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה@shine כתב בהמצבר נגמר אם הרכב עומד שבוע בלי תזוזה:
היה מישהו ברחוב שמעון בן שטח באיזה חור
שהיה מתקן רכביםהי’'ד קראו לו יהונתן חבקוק- המכונה בפי כל: ‘אחינו’
נרצח בפיגוע שהיה בפארק באלעד.
היה יהודי מיוחד! -
רכבים מענייינים שראיתם בכבישקצת משעמם…
אבל נדיר

-
המשך דיון בעניין בלאי השמן@aiib
כן
שמן לא מתלכלך סתם אם לא נשרף…
מה שמלכלך זה בוצה שמתפרקת לשמן הנקי -
בוסטר במחיר מציאה או עקיצה?פעם אחת צריך ללמוד משהו בחיים- אין מתנות בחינם!
-
רפידות בלם קדמי - מה מומלץ@MEM יש לך חברה קלאסית ומעולה בשם hi-q הייקיו
תוצרת קוריאה הדרומית -
רכבים מענייינים שראיתם בכבישמסתבר שבאלעד יש רכבים עם מספרי פרימיום…

-
ראיתם פעם דבר כזה?! מה זה?@פייבל-אשרינו כתב בראיתם פעם דבר כזה?! מה זה?:
קניתי לפני פחות מחודש גלגל משומש אצל ישמעאלי בחברון…
חבל שחוסכים בבטיחות…
-
-- כח סוס או מומנט --@אפי-לוין אטמוספרי זה הרגיל.
הסוג השני נקרא מוגדש הכוונה הוא לטורבו -
איך יודעים היכן נמצאת פיית הדלק ברכב מתוך הרכב
כל הכבוד על המדריך!
אני מכיר את זה כבר זמן לא מועט…
חוצמזה שיש כלל שרוב הרכבים האירופאים הם בצד ימין…
ורוב היפנים והקוריאנים בצד שמאל. -
פיג'ו 208..... שליטה מההגה ושאר דברים לא עובדים.... (פתיחת דלת צריכת דלק וכ'ו) לאחר התקנת מולטימדיה@מוטי-ברנד כתב בפיג'ו 208..... שליטה מההגה ושאר דברים לא עובדים.... (פתיחת דלת צריכת דלק וכ'ו) לאחר התקנת מולטימדיה:
@אלוף-העולם-1 צריך אינטרנט לא כשר ואם זה לא הלך לך עם סים אחד תנסה עם סים אחר
צודק לגמרי תודה רבה!
פשוט תותח אמיתי.
אשרי הפורום הזה שזכה!!! -
רכבים מענייינים שראיתם בכביש@יחצ-המקצוען
חחח לא שמתי לב…
לא צילמתי כי הייתי בנהיגה
אבל כפיצוי:

-
טיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!@יואלי כתב בטיפול 10,000 לבד - כל אחד יכול!:
בעיקרון אפשר להסתפק בג’ק רגיל (משהו טוב (בקבוק או מספרים)
אפשר עיקרונית גם לשים גלגל אחד על המדרכה ועליה אבן משתלבת וכד’ זה עובד מעולה ללא צורך בג’ק
-
האם יתכן שמולטימדיה דופקת את הABS?כנראה התקנת עם קנבס
והקנבס עושה קצר
תנסה לחבר בלי קנבס ותבדוק אם זה עושה לך את אותם תקלות, או שחתכת את החוטים ויש קצר -
הרכבים שאולי פיספסנו\חשבנו עליהם אחרת@פתוח-לשמוע
הוא הדגיש דווקא את הגרסה עם המנוע 1.4 והגיר DsG דור 3… כמובן שיש עוד כמה דגמים מוצלחים כדוגמת הסקודה יטי 1.2 גיר רגיל ועוד. -
עכשיו במשנת יוסף מכשיר לניקוי ריפודיםאם זה יכול לנקות ספות שילדים מרחו עליהן שוקולד ושאר מרעין בישין… אז למה לא יוכל לנקות את ריפודי הרכב?
-
המלצה למתקין מצלמות דרך בבית שמש או קרוב@גיל כתב בהמלצה למתקין מצלמות דרך בבית שמש או קרוב:
את @מיישה התותח
ממליץ בחום!
אכן ידיו רב לו בהתקנות למיניהם… -
יש חסימה בנטפרי כרגע.@Lexus
אך תתן לאנשים עצות שיכולות לגרום נזק!
מי שלא מבין בזה ממש אין לו למה להתקרב! -
ברשותי מאזדה 2 שנקנתה ע"י סוכן מהפורום@יאיר-אלדרק
אתם לא אותו אדם?
יוזר שונה??
וגם אם אני מדמיין… אז למה שיתן לך אחריות? אני מאמין שעברו כמה חודשים טובים מזמן הקניה…

-
בירור לגבי מצלמת דרך@טכנולוג
אני יסביר בקצרה.
בחברת ddpai ישראל אני מוגדר כמתקין רשמי.
ולכן אני מודע עד כמה צריך אחריות ויותר מזה- שירות!
אין לך מושג באיזה רמה של שירות מדובר!
לדוג’ היה באג בצפייה מרחוק שהמפה של המיקום הייתה כל פעם מתאפסת והיה צריך להגדיל את המפה עד למיקום של הרכב… שלחתי את זה ליבואן שלי שהוא גם אחד המפתחים שלהם ותוך כמה דק’ העניין סודר!אז אחריות ושירות זה דבר שחייב במוצר קריטי כמו מצלמת דרך ברכב!

