@אושר-מתקרב כתב בבדיקת רישיון נהיגה, הסוף.:
מי שבאמת עדיין רלוונטי אליו, שאז זה נותן להתקדם הלאה
@אושר-מתקרב כתב בבדיקת רישיון נהיגה, הסוף.:
מי שבאמת עדיין רלוונטי אליו, שאז זה נותן להתקדם הלאה
@אושר-מתקרב איפה הקישור, למעשה?
אישית נראה לי שעדיף לי להעביר את הזמן בפקקים.
ואולי בתלפיות, המושבה הגרמנית והסביבה זה (רח"ל) כמו יום רגיל?
אשמח לכל מידע או סברא.
יש כאן מישהו בגן הדסים (מ"ע) שמבין במערכות מולטימדיה?
תודה מראש
https://www.midrag.co.il/Content/Tip/9552#s3
בכל דגמי טויוטה הבאים מחליפים נוזל בלמים כל 30,000 ק"מ או שנתיים, המוקדם מביניהם:
רכב טויוטה קורולה, טויוטה ראב 4, טויוטהC-HR , טויוטה יאריס.
טיפ בטויוטה ראב 4 צריך לבדוק את נוזל הבלמים כל 15,000 ק"מ.
בכל דגמי טויוטה הבאים יש להחליף שמן מנוע כל 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם.
רכב טויוטה קורולה, טויוטה ראב 4, טויוטהC-HR , טויוטה יאריס.
ככל הידוע לי הדגמים הם לא למעוטי, ולכאורה ה"ה באוריס.
rentalcover.com עושים ביטול לנהגים חדשים?
והאם הם בכלל אמינים?
במקרה של תאונה ח"ו צריך לתווך בינם לבין החברה או שזה אוטומטי?
עומר רענן
ירושלים
0505755546
אוטומט
190
יש לו עיסקה גלובלית שווה מהיר מאד תוך פחות מחודש לטסט
מקור:
https://docs.google.com/document/d/1fTustXzI6XUOeCUTampNNuTzBNclfhCaxZCRJgEbOVk/edit?tab=t.0
מה קורה?
זה בוטל או שזה נשאר בדיבורים?
@אביחי כתב בתקופת הליווי בנהג חדש - נהג מלווה:
עליכם
“לא אליכם כל עוברי דרך”.
@גיל מה העונש על נסיעה בלי מלווה?
ברחוב ריינס בבני ברק.
5 ש"ח ליום, 10 ש"ח ליום בבין הזמנים.
054-846-6255.
לנהג חדש
ורווק
אולי מיצובישי ספייס סטאר?
@גיל כתב ברכישת רכב בסביבות 10 אל"ש:
אם אתה הולך על טויוטה אייגו, לך על פיג’ו 107 או סיטרואן C1, זה אותו הרכב
גם אייגו X הוא אותו רכב או שזה באמת פנים חדשות?
רק לחדד:
להבנתי השאלה היא איפה יש ביטול השתתפות - הבעייה הגדולה בחושן, גודרייב וכו’ (לנהג חדש).
מה עם טויוטה אייגו?
זה הכי זול ביד 2:
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/72vwq4sw?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=4&pagination=1
(“בחרתי לא לתקן ולכן המחיר הנמוך”)
בבחירת סוג מנוע זה מה שכתוב:
זה לא עניין שבשגרה, אבל מה שחיפשת לא נמצא
כנראה אנשים לא מדווחים על זה אלא רק כותבים בגוף ההודעה.
@צבי-דורש-ציון כתב במה הייתם עונים על השאלה הזו? לפחות זה היה רק במבחן דמה.:
השאלה היא כללית ובמקרה הביאו את התמונה הזו
השאלה היא אם “במקרה” או כדי להטעות.
@צבי-דורש-ציון כתב במה הייתם עונים על השאלה הזו? לפחות זה היה רק במבחן דמה.:
אתה בתאוריה לא בטסט, נכון?
נכון, ב"ה עברתי.
למה חשוב להקפיד על נהיגה בימין הכביש?
ואז התמונה הזו

שגרמה לי להיות בטוח שהעוקץ כאן הוא שהכביש חד סטרי (למרות שנראה שיש קו צהוב בצד השני, עדיין התמרור מעליו אמור לגרום לחשוב שזה כביש חד סטרי), ולכן לא יתכן שזה “כדי ליצור רווח מהתנועה שמהכיוון הנגדי והקטנת הסיכון לתאונה חזיתית.” אלא “הדבר מאפשר להיעזר בקו הצהוב לנסיעה בקו ישר.”.
אז זהו, שטעיתי
@shalom כתב בהמלצה | מורי נהיגה:
@יחצ-המקצוען יורם גדסי 0522590645
(אני לא בטוח שהוא עצמו מלמד על ידני כיום)
לוקח 5000 גלובלי?
או שזה מחיר רק למי שיודעים לנהוג?
@יחצ-המקצוען
בדקת כבר?
תודה רבה.
מומלץ?
מה שמצאתי בגוגל זה “פיג’ו היא יצרנית רכב שמייצרת מגוון דגמים שיכולים להתאים להסבה להפעלה על גפ"מ, בתנאי שהם מצוידים במערכת הזרקת דלק אלקטרונית (EFI). דגמים עדכניים רבים של רכבי פיג’ו, כגון 208, 308 ו-508, מגיעים עם מערכות EFI התואמות להמרת גפ"מ.
עם זאת, חשוב לציין שלא כל הדגמים של רכבי פיג’ו עשויים להתאים להמרת גפ"מ. דגמים ישנים יותר או דגמים עם מנועי קרבורט או מערכות הזרקת דלק מכניות עשויים להיות קשים יותר או יקרים יותר להמרה. בנוסף, שינוי רכב פיג’ו עם המרת גפ"מ עלול לבטל את אחריות היצרן, ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת הערכת העלויות והיתרונות של ההמרה.”