
אחרית לעמך
-
סטיקרים לרכב -
המלצות על מורת נהיגה (אשה) במעלה אדומים -
סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה@יהודה-המכבי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:
מבחינת הצבא הוא מפרסם באיזה עיתון שאני לא זוכר את שמו (נראה לי יוצא עותק אחד רק לספרייה הלאומית) שבו הפוקד קורא ומחייב את כלל אזרחי ישראל מעל גיל 18 להתגייס וזה מבחינתם מספיק בשביל להוכיח שידעת שאתה צריך להתגייס ולא התגייסת.
הבחור היותר מבוגר מהפלג קיבל 25 יום והיותר צעיר 40 יום - כי על הצעיר הצליחו להוכיח שהוא קיבל צווים.
ואגב, העיתון ההוא נקרא “רשומות”. -
עדכון רשיון נהיגה c1 לאחר ניתוח לייזר@אלעזר-כהן כתב בעדכון רשיון נהיגה c1 לאחר ניתוח לייזר:
סתם באסה בגלל טופס לא נכון
למה טופס לא נכון? אם יש לך רישיון C1 אתה צריך בדיקת שדה ראייה.
-
זיהוי בעיה ברכב@תודה-לבורא-עולם-0 ספציפית שאלתי (בלילה) במרחב צ’אט של גוגל, הגיוני שמי שענה שם העתיק מבינה.
הדבקתי לו -
רעידות ברכב מעל 100 קמ"ש@יאיר-אלדרק כי המנוע עובד כרגיל בN, אז מוכח שזה משהו בהמשך התהליך (לא בהכרח ציריה, יכול להיות גם במיסב)
@מאיר-ג כתב ברעידות ברכב מעל 100 קמ"ש:
אתה יודע לבדוק ציריה?
אפשר לסובב את הגלגלים ביד כשהרכב מורם (או במקום שהגלגל הרביעי באוויר, לא יודע אם זה בטיחותי). אם שומעים קליקים, חיכוכים או רעידות – זה כנראה הציריה.
-
שרשור מערכת מולטימדיה לכל רכב@ביתשמשניק-0 אולי זה?
לא מניסיון -
עידן חדש מתחיל: הרכב האוטונומי של טסלה יגיע ללא הגה. -
סלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בסלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D:
איך יראו את הניצוץ?
הרי הניצוץ נוצר בראש הפלאג והוא סגור פנימה בתוך הראש?הניצוץ התקין סגור בתוך הראש, אתה אמור למצוא את הניצוץ הלא תקין שבורח החוצה (אם אתה לא רואה זה באמת סימן שלא שם הבעייה)
-
שרשור חדש לסיילים וקופונים אליאקספרסקופונים רק למוצרים שתחת קטגוריה “מותג”
₪15 off on orders over ₪130: 【Miri04】
₪25 off on orders over ₪219: 【Miri08】
₪40 off on orders over ₪365: 【Miri12】
₪80 off on orders over ₪670: 【Miri25】
₪130 off on orders over ₪1070: 【Miri40】 -
סלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בסלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D:
לא כ"כ הבנתי לגבי הניקוי…
https://www.youtube.com/watch?v=wmrvnZT4aDU
@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בסלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D:
יתכן, האם אני יכול לבדוק את זה בלי סורק רכב בלייב?
מוציאים פלאג אחד ומסתכלים על ה"ראש" שלו:
אם האלקטרודה נראית שחוקה או אכולה, או שהפלאג בצבע שחור פיח, או שיש עליו שמן, או שיש קווים דקים ושחורים על גוף החרסינה הלבן - זה אומר שתם זמנו.בשביל סלילי הצתה מחנים את הרכב במקום חשוך ופותחים מכסה מנוע כשהוא עובד.
מסתכלים על אזור הסלילים/חוטי ההצתה. אם רואים גיצים קטנים כחולים שקופצים לגוף המנוע, סימן שהבידוד של הסליל גמור והניצוץ בורח לפני שהוא מגיע לפלאג. -
התשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!@טוסון כתב בהתשובה האמיתית לזלזול בתח"צ!!!!!!!!:
התחבורה הציבורית בארץ מסובסדת (על ידי העשירים, אלו שתמיד היה להם רכב…) במעל 80% ונראה לי שיותר קרוב ל90
לדעתי, הפתרון הוא שוק חופשי כמובןבארה"ב, קנדה, גרמניה, האמירויות ועוד רבות (בלוקסמבורג הנסיעה בתח"צ חינמית לגמרי) אין בכלל שוק חופשי אלא פיקוח הדוק כך שלחברות לא שווה לא לתפקד מספיק.
הבעייה היא שמדינת ישראל אמנם לא מאפשרת שוק חופשי, אבל בפועל היא עסוקהבלאתר ולהעניש חיילים שהעזו לנתץ ע"ז
ואין לה זמן לפקח שיש באוטובוסים מקום לנוסעים שאינם סרדינים.
בהרבה נושאים זה ככה - במאקרו מחקים את אירופה אבל במיקרו העסק לא מתוחזק.אגב, רוב משלמי המיסים הם לא עשירים שתמיד היה להם רכב
סליחה על ההקפצה -
סלד לא יציב מלווה ברעידות כשהרכב בעמידה בכל מצב P-R-N-D@תודה-לבורא-עולם-0 עוני ניקה סביב הפרפר של המצערת?
המחשב עבר “למידת סרק” אחרי הניקוי?
יכול להיות שהבעייה בגיל של הפלאגים / סלילי הצתה?
או שחיישן MAF מלוכלך? -
סיטי קאר פתחו אשכול בפרוג -
תגובות למכירות מוצרים בזול@מיוחד אולי תביא שם קישור לכאן
-
זיהוי בעיה ברכב@בבציק כשאתה נוהג רק על בנזין המצב אותו דבר?
@זיק-המבריק כתב בזיהוי בעיה ברכב:
קרנק
גם שזה באימובילייזר / מערכת מיגון אפשרי.
המוסכניק חיבר מחשב רכב? -
משענת יד לכסא של הנהג למיצובישי אטראז 2014@יוני-6 לא מניסיון אבל נראה טוב לפי הביקורות
https://www.aliexpress.com/item/1005007191958914.html
