@שמואל-קליין כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
איזה צבע היא?
הייתה בצבע זהב ונצבעה באפור (כך ברשת)
@שמואל-קליין כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
איזה צבע היא?
הייתה בצבע זהב ונצבעה באפור (כך ברשת)
@גבר פרק 37
קופונים רק למוצרים שתחת קטגוריה “מותג”
₪15 off on orders over ₪130: 【Miri04】
₪25 off on orders over ₪219: 【Miri08】
₪40 off on orders over ₪365: 【Miri12】
₪80 off on orders over ₪670: 【Miri25】
₪130 off on orders over ₪1070: 【Miri40】
מאזדה 5 2006 155000 ק"מ ב8000
https://autoboom.co.il/ad/sale/cars/mazda/5/765181
אגורה
איסוף מרמלה / רחובות
@אבי-ים כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
@צבי-דורש-ציון כתב בקצת הגזימו | על מודעות מוגזמות ביד 2:
לי זה לא היה נראה AI
“ומזגן שעובד כמו יום חורף ברומא”
זה נשמע אידיוטי אא"כ זה תרגום לא מוצלח משפה זרה
או כמו שאומרים “באידיש זה נשמע יותר טוב”
כוונתו לכך שהרכב איטלקי בקטע טוב
@DanielC כתב בראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור:
@אחרית-לעמך ממש לא מציאה
למה?
ביד 2 זה מתחיל מ14000
אולי כאן תמצא משהו
ברחוב ריינס בבני ברק.
5 ש"ח ליום, 10 ש"ח ליום בבין הזמנים.
054-846-6255.
@דובאי כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:
בנזין או דיזל(דיזל נשמע חסכוני)?
@shine כתב בעזרה בבחירת סקודה קודיאק:
למה לא אאוטלנדר??? ודניאל C בכלל ימליץ לך על 5008…
מבחן השוואתי: מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק ופיג’ו 5008
@Lexus אולי הברגים לא הודקו מספיק ותנודות הנסיעה שחררו אותם?
תבדוק אם הכבל השחור שמחובר לגוף הרכב מהודק.
מה שומעים כשמסובבים מפתח?
@Lexus כתב בפוקוס 2010 לא מניע. סטארטר?:
לא נשמע גם שהוא מנסה לעשות את זה
אז לכאורה זה הנושא, אם הסטארטר תקוע אמור להיות קליק.
@מיוחד אולי תביא שם קישור לכאן
סיאט איביזה (2018-2024)
סביב 55,000-110,000 ₪ (יד 2) |
בנזין טורבו |
95-115 כ"ס
הסיאט איביזה היא אחת המכוניות הקטנות הכי מוצלחות שיצאו בעשור האחרון.
צעירה, זריזה, נראית טוב, מבוססת על פלטפורמה של פולקסווגן וזה אומר איכות נהיגה שמרגישים כל רגע על הכביש.
יתרונות:
מנועי טורבו חסכוניים וחזקים יחסית לגודל.
התנהגות כביש מצוינת, מרגישה ספורטיבית.
אבזור טוב ומולטימדיה וכו’
מרווח מפתיע מאחור ביחס לקטנות.
אמינות טובה ועלויות אחזקה נמוכות.
חסרונות:
בידוד רעשים לא מהטובים בקטגוריה.
תא מטען בינוני
גירים DSG (בחלק מהדגמים) דורשים תחזוקה מסודרת.
טיפ שלנו:
הדגם המומלץ ביותר הוא מנוע 1.0 טורבו 115 כ"ס הכי חי, הכי חסכוני והכי כיף לנהיגה.
פחות מומלץ לקחת איביזה שחטפה מכות של צעירים… לבדוק היסטוריית טיפולים טוב טוב.
@אדם-קטן-וחוקר שים בין שני הקונטקטורים יחידת נעילה שלא תאפשר להם לעבוד ביחד
@ראובי אולי טויוטה אוריס סטיישן בערך מ2017?
למשל https://www.yad2.co.il/vehicles/item/17zwm2d2?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=8&pagination=1
@יודי-ויין כמדומני שכאן יש מיסב מקורי לא מפירוקיה בכמה עשרות יורו וכאן בכמה עשרות ליש"ט.
כמובן שאם אתה רוצה את זה להיום זה לא רלוונטי
@מאיר-ג יש מצב שהצמיגים הותקנו הפוך מכיוון הנסיעה המיועד שלהם?
תוודא שעל דופן הצמיג מופיע חץ עם המילה Rotation.
@מאיר-ג כתב ברעש מהצמיגים כאילו יש שמיניה:
בברור לא
ואולי מהמיסב? תנסה להסיט את ההגה מעט ימינה ושמאלה בזמן נסיעה. אם הרעש משתנה או נעלם בצד אחד, יכול להיות שמדובר במיסב ולא בצמיגים.