דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אברהם 2א

      אברהם 2

      @אברהם 2
      אודות
      פוסטים
      51
      נושאים
      7
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @MERS
        אני ממליץ לך ללכת מהר לתחנת משטרה להגיש תלונה על התאונה בלי קשר לפרטי התאונה מישהו שמבצע תאונה ובורח זה נקרא פגע וברח אז אם הוא לא עצר הוא אשם לא משנה מה קרה בשנייה שהוא ברח הוא אשם בהכל לא משנה מה הסיפור ואם אתה לא היית בן אדם חרדי אז היית גם יכול לתבוע אותו על הנזק שהוא עשה לך פגע וברח זה עבירה מאוד חמורה שזה ממש פלילי לכל דבר וענין והוא יכול גם לשבת על זה בכלא והוא כבר לא יתקשר אליך כי זה מפליל אותו אני מביא את החוק בנושא,

        א נוהג רכב המעורב בתאונה או בפגיעה ברכב אחר, או ברכוש אחר, שאינו רכב, הנמצא על הדרך או סמוך לה, ונגרם נזק לרכב האחר או לרכוש האמור בלבד, ימסור בו במקום לנוהג הרכב האחר או לבעל הרכוש או לממונה עליו או לשוטר שהזדמן למקום את שמו ומענו, את מספר רישיון הנהיגה שלו ואת מספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, וכן את מספר תעודת הביטוח ושם החברה המבטחת, ויציג לפי דרישתם את התעודות האמורות ואת רישיון
        הרכב וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם.
        ב אם כלי הרכב המעורבים בתאונה או בפגיעה והעומדים במקום אירועים גורמים או עלולים לגרום הפרעה לתנועה, יפנו נוהגיהם את הכביש לתנועה חופשית ומיד לאחר מכן ימלאו אחר האמור בתקנת משנה א.
        ג היה הרכב האחר שניזוק עומד ללא השגחה, או שבעל הרכוש או הממונה עליו לא היה במקום —
        1 ישאיר נוהג הרכב המעורב בתאונה או בפגיעה הודעה בכתב על גבי הרכב שניזוק, במקום בולט לעין, ובמידת האפשר יעשה כן גם לגבי רכוש שניזוק, ובה יפרט את הפרטים הנזכרים בתקנת משנה א;
        2 יודיע הנוהג ברכב תוך 24 שעות ממועד קרות התאונה לתחנת המשטרה הקרובה למקום התאונה או הפגיעה על אירועה ויפרט שמו ומענו, זולת אם מסר את הפרטים לשוטר שנזדמן במקום ושמו או מספרו של השוטר ידועים לו
        (והענישה עליה אינה כוללת מאסר אך מטילה פסילת מינימום של 3 חודשים (סעיף 38 לפקודה), כאשר בפועל העונשים יכולים להגיע לפסילות ארוכות וחמורות יותר (לרוב 3-12 חודשים בפועל), בדומה לעבירת “פגע וברח” פחות חמורה מ-64א לפקודה, אך עדיין מחייבת ענישה משמעותית. ההבדל מהפקרה חמורה (סעיף 64א) הוא שבתקנה 144 אין צורך להוכיח מודעות לפגיעה, מה שהופך אותה לעבירת אחריות קפידה) החלק האחרון לא מהחוק אלא מאתר מסוים)

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • איך מבקשים חניה לתושבי הרחוב בלבד
        אברהם 2א אברהם 2

        @טייס-קרבי בירושלים אני יודע שמי שאחראי על הנושאים האלו זה אגף תכנון אורבאני בכל מינהל קהילתי שכונתי יש אחראי לנושא הזה תנסה לברר אצל מי האחריות בבני ברק

        שאר נושאים

      • טסטר ששיקר, וגם הפקח דחה את הערעור, יש מה לעשות?
        אברהם 2א אברהם 2

        @מרן-הרב
        אני לא אומר כלום אני לא רוצה להיות חשוף לתביעה

        רישיון נהיגה

      • טסטר ששיקר, וגם הפקח דחה את הערעור, יש מה לעשות?
        אברהם 2א אברהם 2

        @אברהם-2
        אני מביא שתי קישורים מכתבות בנושא שדברנו מאתר אמס מקול חי
        https://www.emess.co.il/radio/1362908
        https://www.emess.co.il/radio/1680462

        רישיון נהיגה

      • טסטר ששיקר, וגם הפקח דחה את הערעור, יש מה לעשות?
        אברהם 2א אברהם 2

        @צבי-דורש-ציון
        אתה צודק שצריך לטפל בזה ואני בעבר ניסיתי לטפל יש בירושלים מורה נהיגה שהוא יו"ר וועד מורי הנהיגה בירושלים קוראים לו יצחק לוי והוא גם ניסה להיאבק בנושא יש שתי חברות אחד מהם טלדור ואחד מהם מלגם אחד מהם שהם בירושלים ועוד ערים לכאורה מאוד קשה לעבור אצליהם היה מאבק על זה והיה כל מיני תלונות עליהם אבל לא הצליח לדעתי מה שצריך לעשות להרים את הכפפה וללכת לתביעה בבג"ץ על חוסר המקצועיות של הטסטרים, כך לטענת מורי הנהיגה והוועד העומד בראשם וללכת לעתור בבג"ץ על כל נושאי ביטולי הטסטים וחוסר שקיפות בפסילה, למשל בירושלים היה מקרה שבן אדם עבר טסט בטסט הארבעים, אם אני הייתי טסטר בן אדם שלא עובר ארבעים טסטים לא הייתי נותן לו רישיון אלא מאי שהם בעצמם מבינים שפסילה לא בהכרח בעיה של התלמיד אלא גם של הטסטר, ואני לא מדבר על טסטרים שצועקים על התלמידים כדי להפחיד אותם או כל מיני פעולות סתם כי למה לא והם מרגישים טוב עם זה היה צריך להיות שגם על הטסטר צריך להיות מצלמה ועל כל פסילה שינמק מה ולמה הוא נתן את הברקס ולמה הוא נגע בהגה ושפיקוח חיצוני יבקר על הטסטרים ולא פיקוח של הזכיין, ועוד דבר ביטול הדבר הזה שכל אחד יכול להיות טסטר, שלכל טסטר יהיה וותק כמורה נהיגה עם מקצועיות להורדת רמת הלחץ של התלמיד, בדומה להשתלמות שכל מורה נהיגה עובר
        אני לא זוכר מה עוד אבל אותו יצחק לוי היה גם בוועדת הכלכלה על הנושא וגם התראיין פעם אצל יצחק טסלר בקול חי והא ניסה לעלות את הנושא הכאוב ואני מקווה שאחד מחבריי הפורום יידע להרים את הכפפה להציל עושק מיד עושקהו ולחסוך עשרות אלפי שקלים של תלמידים שלא עוברים טסטים (ושאף אחד לא יגיד לי שהמורי נהיגה לא רוצים את זה כי הם רוצים להרוויח כסף אז אני יגיד לכם שאין כמעט מורה נהיגה בערים המרכזיות, עלייהם אני מדבר שאין להם כבר תור ארוך עם יומן מוכן עד שנה הבאה )

        רישיון נהיגה

      • מגן כנף סובארו אאוטבק
        אברהם 2א אברהם 2

        אני צריך מגן כנף ימין לסובארו אאובק בסובארו עצמו זה עולה 2000 ש"ח מינימום אני רוצה לדעת איפה אוכל להשיג כזה באיזור ירושלים ואני מבקש לא לענות לי מפירוקית
        אלא לאיזה פירוקית יכול להיות החלק הזה
        וכמה זה יעלה

        חלקי חילוף

      • תחנות דלק עם מחיר טוב
        אברהם 2א אברהם 2

        @אברהם-2 אבל לעומת זאת בדור אלון בנתב"ג ראיתי ששמה זה עולה 9.65 ובבל בבית שמש זה עולה 8.45 אז זה בכל מצב מאוד זול ברמה של 100 ש"ח פחות לטנק עם דלק איכותי

        שאר נושאים

      • תחנות דלק עם מחיר טוב
        אברהם 2א אברהם 2

        @אברהם-2 הלילה זה עלה ל 7.49

        שאר נושאים

      • תחנות דלק עם מחיר טוב
        אברהם 2א אברהם 2

        @הנדימן דלק גו’ בניות ירושלים ליד הגן הבוטני דלק 98 ב7.39 יותר משקל פחות מהממוצע לליטר

        שאר נושאים

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אברהם 2א אברהם 2

        לא לצאת היום לכיון צפון על שום כביש. מתוכננות הפגנות שיחסמו את כל הכבישים המרכזיים בארץ

        שאר נושאים

      • מתעניין בליסינג
        אברהם 2א אברהם 2

        @א.-ש.-ט. אל תלך לשום סוכן תעבור חברה חברה ותבקש הצעת מחיר ואם הכי זול תגיע לסוכן זה משתנה מאוד משמעתי וכמובן תוודא שהתנאים שכתבתי לך למעלה כלולים
        אם אתה רוצה לקבל דוגמאות להצעות מחיר אני יכול לתת לך תפנה אליי לאימיל שבפרופיל

        עסקאות רכב

      • מתעניין בליסינג
        אברהם 2א אברהם 2

        @א.-ש.-ט.
        דבר ראשון בליסנג לפני הכל תבדוק האם יש ביטול השתתפות + ביטול השבה לקדמות + ביטול תשלום על ריפודים +צמיגים +מראות
        לגבי לקנות רכב אם יש לך חניה נורמלית ואתה נוסע רגוע על הכביש שווה לך הרבה יותר לקנות אבל אם אתה קצת פזיז והיה לך תאונות אז ברגע שתקנה יתחילו להיות לך עליות בפרמיה וכל מיני דברים כאלו או טיפולים מיותרים ובזבוז זמן במוסכים אז שווה ליסינג זה השיקול פחות או יותר וכך רק בחשבון שיש ליסינג פרטי ויש תפעולי במקרה שזה פרטי הרכב כן רשום על שמך ויש כל מיני הוצאות כמו אגרת רישוי שאתה משלם ונראה לי שגם יש עליית פרמיה במקרה של תאונה ח"ו
        אז כך הכל לשיקול דעתך

        עסקאות רכב

      • מחפש לקנות רכב מקסוס איוניק 5
        אברהם 2א אברהם 2

        אני מחפש רכב מקסוס איוניק לקניה 5 שנתונים 2022-2023
        ליצירת קשר 0583238195
        8328195@gmail.com
        לא מסוכנות מבעלות קודמת פרטית בלבד

        עסקאות רכב

      • מחפש לקנות רכב היילנדר
        אברהם 2א אברהם 2

        אני מחפש רכב היילנדר לקניה שנת 2021
        לא בצבע כסוף ולא הכחול
        ליצירת קשר 0583238195
        8328195@gmail.com
        לא מסוכנות מבעלות קודמת פרטית בלבד

        עסקאות רכב

      • שברולט ארלנדו 2014 עם 200000 ק"מ האם למכור או לא
        אברהם 2א אברהם 2

        @אברהם-2 איך מישהו אמר לי ב3000 ש"ח לחודש על תיקונים באותו מחיר אתה יכול לשכור רכב כולל ביטוח ותיקונים וגם רכב חדש נכון לא באותו גודל אבל אפשרי להשכרה רכב יותר קטן ויותר נוח במחיר הזה

        עסקאות רכב

      • שברולט ארלנדו 2014 עם 200000 ק"מ האם למכור או לא
        אברהם 2א אברהם 2

        @EBA הכל טוב בלי הסתלבט עכשיו תסביר האם זה רכב שרוצים אותו או לא האם יש לו שוק או לא האם עלויות התחזוקה שווים והאם אולי כיום הרכבי דיזל בכלל לא טובים ואלי הם מחזיקים יותר מרכבי היבריד חסכונים תסביר את עצמך אל תזרוק מבלי שנבין אותך

        עסקאות רכב

      • שברולט ארלנדו 2014 עם 200000 ק"מ האם למכור או לא
        אברהם 2א אברהם 2

        @גיל כן יש שיקול השני גם מה אתה אומר

        עסקאות רכב

      • שברולט ארלנדו 2014 עם 200000 ק"מ האם למכור או לא
        אברהם 2א אברהם 2

        יש לי שברולט ארלנדו דיזל אני רוצה למכור רק מישהו טוען שלא למכור כזה רכב כי רכב דיזל לא מוכרים אבל מצד שני העלויות אחזקה ותיקונים מאוד מאוד יקרים וחוץ מזה הוא טוען שהרכב יכול להגיע ל500000 ק"מ
        אשמח לשמוע את העצות שלכם

        עסקאות רכב

      • בליטה בדופן הצמיג ( גולה בלשון הפנצריות)
        אברהם 2א אברהם 2

        יש לי גולה בצמיג הקדמי ברכב מסוג מזדה 6 עם צמיגים ספורטיבים דהיינו הצמיגים הדקים האלו השאלה עקב המצב מאוד קשה להשיג צמיג חדש כזה בגלל שזה צמיג מאוד מיוחד וצריך הזמנה מיוחדת לזה השאלה האם אפשר להמשיך לנסוע עם זה כי יש כאלו שאומרים לי שזה יכול להתפוצץ האם זה באמת מסוכן

        טיפולים, אחזקה ותקלות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום