דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      אברהם 2א

      אברהם 2

      @אברהם 2
      אודות
      פוסטים
      51
      נושאים
      7
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אברהם 2א אברהם 2

        מחר מתוכנן על ידי אגודת ישראל ושלומי אמונים מחאת רכבים ענקית בין 16:00 ל 20:00 ממוקדי יציאה בכל הארץ וכנראה שמערד עד קרית שמונה יהיה מקומות שיהיה עומסי תנועה כבדים לפי התקדמות השיירות נא להיערך בהתאם (וכמובן מי שדעת רבותיו להצטרף כמובן שיצטרף להגדיל תורה ולהאדירה )

        שאר נושאים

      • סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה
        אברהם 2א אברהם 2

        אני אגיב על כל הנושא פה
        אני קצת מבין בתחום על פי רוב הניצבים במחוזות לא רוצים להסגיר רק מחייבים אותם אם אתם ממעכבים השוטרים ישמחו לשתף פעולה עם הדבר הזה כי גם להם נמאס מכל הבלאגן הזה
        והכי חשוב במקרה שכן נעצרתם להתעקש עם השוטר ולא לדבר שום מילה לא עם המשטרה האזרחית ולא עם המשטרה הצבאית לא לאשר שם ולא כלום ולא בוקר מטוב ועד רע עד שאתה משוחח עם עורך דין לפני זה אל דבר כלום אתה פשוט אלם וחרש לא שומע ולא מדבר גם אם יפרקו אותך מכות יותר טוב לקבל מכות מלשבת חצי שנה בכלא
        והעיקר להאמין באין עוד מלבדו ולא לפחד מאף אחד כי הקב"ה הוא יחליט אם תהיה בכלא אם לא והכל מאיתו יתברך ולזכור שכל רגע של פחד או מצוקה שיש לך זה בגלל שאתה יהודי שומר תורה ומצוות
        ועכשיו אני יפרט בלי קשר במידה ואתה לא מליח ליצור קשר עם עורך דין הכי חשוב להכחיש שקבלת כל מידע שאתה אמור לבוא להתייצב וזה בכלל לא חכם להתחיל לעשות הפגנה בחקירה רק להיאחז אם זה שמעולם לא קבלת צו

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אברהם 2א אברהם 2

        @אברהם-2 צומת גנות נחסמה
        גשר המייתרים נחסמה
        בצומת נתיבות גם נחסם
        צפי לחסימה צפת
        נוף הגליל
        להבנתי יש עוד צמתים בדרך להחסם

        שאר נושאים

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אברהם 2א אברהם 2

        @משה-שמחה
        פעם שעברה הם הפתיעו וחסמו בצומת ליד נתניה בכביש 6

        שאר נושאים

      • עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ
        אברהם 2א אברהם 2

        @שלמה-א-0 פעם ראשונה שאני רואה ליסינג משנתון כל כך ישן תברר עוד הפעם
        ומה עם ריפודים
        רכב חלופי עד כמה זמן
        מה עם גניבה

        עסקאות רכב

      • עדכוני פקקים חריגים וכד'
        אברהם 2א אברהם 2

        לפי המידע היום מתוכננת הפגנות בכל הארץ מי שלא צריך לצאת מהבית שלא יצא זה לא סופי אבל עקב המעצרים מדברים שהפלג יוציא הפגנות לכל הארץ

        שאר נושאים

      • עסקת ליסינג לנהג חדש וצעיר ללא מטרת קניית הרכב אח"כ
        אברהם 2א אברהם 2

        @שלמה-א-0 בוא אני יסכם לך את הכללים בליסינג כפי שאני זוכר

        1. כמה ק"מ בשנה הוא נוסע שיבדוק כמה הוא נסע בשנה האחרונה מול הצעת הליסינג לק"מ לשנה
        2. ביטול השתתפות עצמית
        3. ביטול השבה לקדמות כולל פנים הרכב וריפודים
          4)ביטוח גם על הצמיגים והמראות
        4. ביטוח לנהג חדש ונהג נוסף עם יש צורך
        5. רמת הרכב שנותנים בליסינג בדרך כלל זה רמת הכניסה של סוג הרכב, אם רוצים יותר אבזור זה יותר כסף
        6. האם יש לך רכב חלופי בעת הטיפולים
        7. לבדוק האם זה מוגדר כליסינג פרטי או תפעולי ( כמובן לפי מה שמתאים לך)
        עסקאות רכב

      • האם אפשר היום לגלות רישיון
        אברהם 2א אברהם 2

        @פתוח-לשמוע
        נדמה לי שגם לא בבדיקה הוא רושם שבדיקה של עיכוב יציאה היא רק אם יש עיכוב יציאה על ידי הוצאה לפועל ולא על ידי משרד הביחון אבל יש פעמים שכן מופיע ודרך עיכוב יציאה היא רק כשאתה נהיה משתמט כחצי שנה אחרי הצו הראשון

        רישיון נהיגה

      • האם אפשר היום לגלות רישיון
        אברהם 2א אברהם 2

        @מיכאלb
        אין שום אפשרות לדעת דרך האיזור האישי האופציה היחידה לדעת אם יש צו היא באיזור אישי של צה"ל שנקראת אתר מתגייסים כך שאני לא יודע מי אלו הארגונים שאמרו את זה

        רישיון נהיגה

      • אברך, שרוצה לבטל דו"ח בבית משפט, צריך לחשוש מהסגרה לידי המשטרה הצבאית?
        אברהם 2א אברהם 2

        @נייטרון-חפשי
        למיטב ידיעתי מהגורמים המקצועיים אין ידע לבית המשפט על עריקים וזה לא קשור אלייהם עוד יותר על פי חוק אסור למשטרה לעצור בן אדם בגלל שהוא מגיע לבית המשפט אסור להם להשתמש בזה
        השבוע הייתי בבית המשפט עם עריק לצורך דיון בענינו בנושא מסוים כמובן בבית משפט אזרחי ולא דיברו איתו על זה אפילו וזה היה בבית המשפט בראשון לציון שזה כידוע בית המשפט המשטרתי והכי עוין שיש תלך לבית המשפט והכל יהיה בסדר אתה יכול להיות רגוע ( אבל אל תתחיל להרביץ לאנשים ותגיד שאמרתי שהכל יהיה בסדר ) ולגבי דו"ח משטרה בכביש בעיקרון יש החלטה של משטרת ישראל לא להסגיר לידי המשטרה הצבאית אבל קרו כאלו דברים שהסגירו במקרה כזה צריך לפנות לארגונים במידית כדי שיוכלו להתריע פיקוד הבכיר במשטרה לפני שהשוטר הזוטר בשטח עושה על דעת עצמו ומסגיר אותך כי בשניה שאתה בידי המשטרה הצבאית אין כל כך הרבה מה לעשות

        טיפולים, אחזקה ותקלות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @חיים-ברזל בבקשה תעבור עוד הפעם על הציטוט שהבאתי מתוך החוק החובה היא לעדכן את המשטרה בכל מצב אבל אם העברת פרטים לא יעשו לך כלום אבל החובה היא לעדכן את המשטרה על פי החוק היבש בכל מצב ( תקנה 145 לפקודת התעבורה סעיף 2

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @גיל נכון אבל בתי המשפט מאשימים את מי שברח לא משנה היה הסיפור והואיל שהחובה במקרה כזה לדווח למשטרה אז מי שדיווח למשטרה הוא לא זה שברח

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @חיים-ברזל אתה צודק אבל אני כמישהו שמכיר קצת את העולם המשפטי אומר לך לך תעשה את זה זה לא עולה כסף

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @shine נכון אבל ברגע שהרכב האדום ילך להתלונן זה ההוכחה שהוא הצודק בגלל שהוא הגיע להתלונן אז אני אומר תגיש אתה תלונה למקרה שהוא ינסה לעשות את הקטע תעשה אתה את זה ( לדעתי משטרת ישראל לא תעשה עם זה כלום ) אבל זה מה שטוב לו לעשות לדעתי

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @חיים-ברזל
        אבל אין לו הוכחה שהוא אכן כן עצר

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @חיים-ברזל כתב במיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...:

        שלא השאיר פרטים פה

        עוד הפעם לא הבנתי מה אמרת אז אני מסביר לך אני בעצמי, כבר מכיר כמה סיפורים שהיו תובעים לקחו מבן אדם פרטים ולא השאירו לאשם פרטים וברחו לו כי הם רצו להגיש ראשונה את ההודעה לביטוח ובית המשפט ניקה את האשם והאשים את זה שנכנסו בו כולל שלילת רשיון ל12 חודש

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @חיים-ברזל אבל אין לו הוכחה שמי שהלך הוא הרכב האדום אז האופציה שיש לו היא להתלונן במשטרה
        דרך אגב אפשר להגיש את התלונה בצורה מקוונת דרך האתר ואז לא צריך להגיע לתחנה אז אפשר להסתדר גם עם העניין של העריקות

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @אושר-מתקרב זה לא משנה בכלל מה העבירה, העבירה הינה פלילית לפי סעיף תקנה 145 לפקודת התעבורה והעונש הקבוע בחוק יכול להגיע עד שנת המאסר לפי חוק העונשין סעיף 38, אם אני זוכר טוב שזה שם,
        אי השארת פרטים גורמת לאשמה ועבירה מאוד חמורה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות

      • מיני תאונה - ממה עלי לחוש וכו'...
        אברהם 2א אברהם 2

        @אברהם-2 ולמה ללכת להתלונן כי יכול לתפוס את עצמו ואז לרוץ למשטרה ולהתלונן עליך ואז תהיה בבעיה ( אפילו שאני מאמין שמשטרת ישראל לא תעשה כלום בנידון אבל אם יש לו עורך דין טוב זה יכול ליפול עליך ועכשיו לך תכחיש כי היה עליך חובה לדווח למשטרה

        משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום