דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      23 פוסטים 10 כותבים 243 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • א איש גמזו

        @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
        באיזו עיר? מודיעין עילית?

        אגב התיאור

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

        זועק שוד
        מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
        #13

        @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

        זועק שוד
        מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

        לא מבטל את דברי קודמי
        רק היות ולא היה כאן אחד שניסה לדון לכף זכות אני יעלה צד כזה

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

        אפשר לנסות להבין
        הרי הוא יודע מה זה בדיקה במכון
        שכותבים שלל בעיות שלא באמת בעיות והוא יודע שזה מרחיק קונים
        ושלא בצדק.

        אז לכן הוא טוען בא תסמוך על המילה שלי
        לא רוצה אז לא

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב

        עדיין יש הגיון מסוים לקחת מקדמה כדי שלא תחליט להבריז פתאום

        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

        קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

        זה כבר מאד קשה לדון לכף זכות
        גם אם ממש ממש קרה מקרה לא יודע מה
        אי אפשר רק לענות ולתת הבהרה קטנה???

        אולי משהו יצליח לעזור לי לדון לכף זכות גם על זה

        אבל כן מצטרף למה שכתב @חובק-עולם - כבדהו וחשדהו
        ותחתור לביטול העסקה
        כמובן הוא אינו יכול להחזיק במקדמה שלך גם אם עוד שבוע בסוף תקבל את הכסף
        כי באותה המידה שמקדמה מהווה דמי רצינות לך היא לא פחות מחייבת אותו להעמיד לך את הרכב בהקדם האפשרי

        @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

        מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי

        הפגנות זה לא מקום של עקשן
        זה מקום של צער כאב וזעקה אמיתית

        אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מ מאיר ג

          @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

          זועק שוד
          מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

          לא מבטל את דברי קודמי
          רק היות ולא היה כאן אחד שניסה לדון לכף זכות אני יעלה צד כזה

          @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

          וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

          אפשר לנסות להבין
          הרי הוא יודע מה זה בדיקה במכון
          שכותבים שלל בעיות שלא באמת בעיות והוא יודע שזה מרחיק קונים
          ושלא בצדק.

          אז לכן הוא טוען בא תסמוך על המילה שלי
          לא רוצה אז לא

          @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

          סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב

          עדיין יש הגיון מסוים לקחת מקדמה כדי שלא תחליט להבריז פתאום

          @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

          קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

          זה כבר מאד קשה לדון לכף זכות
          גם אם ממש ממש קרה מקרה לא יודע מה
          אי אפשר רק לענות ולתת הבהרה קטנה???

          אולי משהו יצליח לעזור לי לדון לכף זכות גם על זה

          אבל כן מצטרף למה שכתב @חובק-עולם - כבדהו וחשדהו
          ותחתור לביטול העסקה
          כמובן הוא אינו יכול להחזיק במקדמה שלך גם אם עוד שבוע בסוף תקבל את הכסף
          כי באותה המידה שמקדמה מהווה דמי רצינות לך היא לא פחות מחייבת אותו להעמיד לך את הרכב בהקדם האפשרי

          @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

          מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי

          הפגנות זה לא מקום של עקשן
          זה מקום של צער כאב וזעקה אמיתית

          אריאלושא מנותק
          אריאלושא מנותק
          אריאלוש
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @מאיר-ג כתב בעזרה דחופה!!:

          הפגנות זה לא מקום של עקשן
          זה מקום של צער כאב וזעקה אמיתית

          מקובלנו ש"מתוך שלא לשמה בא לשמה"… ה’ יזכנו…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מנותק
            א מנותק
            אלעדי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            מקובל בתחום הזה לתת מספר כרטיס אשראי למישהו שלא מכירים?
            רק זה עושה לי גירוד בגוף

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • י מנותק
              י מנותק
              יוני 9
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

              הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

              הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

              מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

              אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

              א א 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • י יוני 9

                חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

                הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

                הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

                מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

                אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

                א מנותק
                א מנותק
                איש גמזו
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
                כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א איש גמזו

                  @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                  אני לא כ״כ מסכים עם המשפט שלא כדאי לקנות לבד ביד 2, אם אתה סגור על דגם ספציפי שמתאים לך, ועושה שיעורי בית על התקלות המאפיינות את הדגם, מעביר את הרכב בדיקת מוסך, זה לא כזה מפחיד.
                  כמובן לא לגשת לסוכנים ביד 2, ולראות שאין דברים חשודים

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יוני 9
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                  @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                  המליצו עליו גם כאן בפורום

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יוני 9

                    @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                    @יוני-9 מאיפה קיבלת המלצות על הסוכן הספציפי הזה?

                    המליצו עליו גם כאן בפורום

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איש גמזו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @יוני-9 אם הוא נמצא ברשימת המומלצים צריך להתייעץ עם @מאיר מה לעשות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • י יוני 9

                      חברים, יש לי שתי בשורות – אחת משמחת אך השניה מאוד מטרידה אותי.

                      הבשורה המשמחת היא שהסוכן ביטל בעצמו את עסקת האשראי, כך שלפחות לא הפסדתי כסף.

                      הבשורה הפחות טובה היא שהתברר שהוא מכר את הרכב למישהו שהיה מוכן לשלם יותר, למרות שכבר סגרנו על העסקה והוא אף חייב אותי במקדמה. מעבר לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה) הוא אפילו לא טרח לעדכן אותי בטלפון שהעסקה מבוטלת ושאני לא יגיע למקום של הרכב, או לפחות להודיע שביטל את עסקת האשראי.

                      מה שהכי מטריד אותי הוא לא דווקא הרכב הספציפי. אני חדש בתחום, זו הייתה קניית הרכב הראשונה שלי. מלכתחילה אמרו לי שלא כדאי לקנות לבד מיד2, כי קשה לדעת על מי אפשר לסמוך, ועדיף לשלם תיווך לסוכן אמין ומומלץ שייתן שקט וביטחון.

                      אם גם אחרי שפניתי לסוכן עם כל כך הרבה המלצות מצאתי את עצמי במצב כזה, אז על מי ועל מה אפשר לסמוך? זו השאלה שבאמת מטרידה אותי כרגע.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אלעדי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אלעדי
                      #20

                      @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                      לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

                      קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
                      אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אלעדי

                        @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

                        לעוגמת הנפש (ועל הדרך גם לא הלכתי לכולל, אשתי יצאה מוקדם מהעבודה והזמנו בייביסיטר במיוחד לפגישה)

                        קח את זה כשכר לימוד. גם עם סוכן אמין ומומלץ צריך לדעת איך להתנהל (ולדעתי לא נותנים כרטיס אשראי, אלא לחברה גדולה ומוכרת וגם זה בדחילו ורחימו).
                        אם אני מסכם את הסיפור, אין לנו הוכחה חד משמעית שמשהו לא היה תקין ברכב, וחוץ מהחוסר תיאום לדעתי הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו (לא ביקשת ממנו לבטל? הוא לא הבין ממך שאתה לא רוצה כמו שהמליצו לך כאן?).

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איש גמזו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                        #21

                        @אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:

                        הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו

                        איבד וחצי!

                        אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
                        אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
                        הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?

                        אבי יםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א איש גמזו

                          @אלעדי כתב בעזרה דחופה!!:

                          הוא לא איבד את חזקת הנאמנות שלו

                          איבד וחצי!

                          אדם אמין זה לא רק אדם שמביא רכבים תקינים,
                          אדם אמין זה אדם שמילה שלו היא מילה
                          הוא ביקש הרי לקוח ש״יסמוך על המילה שלו״, ואיך אפשר לסמוך עליו אם סיכמת איתו משהו (ועוד נתת לו מקדמה), והוא בורח ללקוח אחר בלי לומר שום דבר ולא עונה לטלפונים?

                          אבי יםא מנותק
                          אבי יםא מנותק
                          אבי ים
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אבי ים
                          #22

                          @איש-גמזו תרשה לי להוסיף על דבריך
                          במילים אחרות כשיש לו אפשרות לבחור בין אמינות לכסף הוא בוחר בכסף
                          מהו יעשה אם הוא יודע שיש תקלה הרכב שאם הוא מדווח ללקוח הוא מאבד עסקה…

                          ובכלל צריך לברר אם בכך שהסוכן ביטל את העסקה הוא לא עבר על “מי שפרע…”

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • יוניי מנותק
                            יוניי מנותק
                            יוני
                            מגיה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @יוני-9 לסיכום תפנה ל @מאיר באישי עם השם של הסוכן והוא יחליט מה לעשות ואיך בנוגע להמלצה עליו בפורום

                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2

                            • 1
                            • 2

                            13

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.8k

                            נושאים

                            132.1k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום