דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי

      דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      9 פוסטים 9 כותבים 521 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש מנותק
        ש מנותק
        שלמה 2
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
        הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
        בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
        הרכב שלי הוא אוריס היברידי
        הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
        @גיל ראיתי שאתה מתמצא

        תודה מראש
        477f495a-aebd-4ff8-9a06-23b74896f11f-image.png

        ג אליהו התחא ShebsaleS 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ש שלמה 2

          נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
          הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
          בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
          הרכב שלי הוא אוריס היברידי
          הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
          @גיל ראיתי שאתה מתמצא

          תודה מראש
          477f495a-aebd-4ff8-9a06-23b74896f11f-image.png

          ג מנותק
          ג מנותק
          גיל
          מאסטר מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
          #2

          @שלמה-2 יש בתמונה עוד רכבים?
          אם כן, אולי אפשר לטעון משהו שזה לא מדוייק, ותבקש להישפט.
          אחרת - תקבל עוד שנתיים נהג חדש.


          דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
          למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שלמה 2

            נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
            הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
            בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
            הרכב שלי הוא אוריס היברידי
            הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
            @גיל ראיתי שאתה מתמצא

            תודה מראש
            477f495a-aebd-4ff8-9a06-23b74896f11f-image.png

            אליהו התחא מנותק
            אליהו התחא מנותק
            אליהו התח
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:

            בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום

            95% שגם ככה המשפט יהיה אחרי החצי שנה הזו ועו"ד טוב יוציא אותך בקלות.
            אני קיבלתי זימון למשפט ב09.04 ועדין אין תאריך למשפט.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שלמה 2

              נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
              הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
              בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
              הרכב שלי הוא אוריס היברידי
              הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
              @גיל ראיתי שאתה מתמצא

              תודה מראש
              477f495a-aebd-4ff8-9a06-23b74896f11f-image.png

              ShebsaleS מנותק
              ShebsaleS מנותק
              Shebsale
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @שלמה-2 תגיש בקשה להישפט (בסוף ה3 חודש מהדו"ח) בלי לחשוב פעמיים, זה הדרך היחידה שלא תקבל עוד שנתיים נהג חדש.

              תיווך רכבים זולים
              ‏‪052-817-9859‬‏

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I מנותק
                I מנותק
                israel_458xv20n
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:

                הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי

                היה תקדים לא מזמן ששופטת אמרה שצריך להוריד עוד 9 קמש לרכב חשמלי כיוון שהרכב יוצר השראה אלקטרומגנטית וכנ"ל ברכב היברידי עיין כאן

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • I israel_458xv20n

                  @שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:

                  הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי

                  היה תקדים לא מזמן ששופטת אמרה שצריך להוריד עוד 9 קמש לרכב חשמלי כיוון שהרכב יוצר השראה אלקטרומגנטית וכנ"ל ברכב היברידי עיין כאן

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלעדי
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @israel_458xv20n כפי שכתבתי כבר כמה פעמים, זה לא מה שכתוב.

                  הכותרת של וואלה כוללת צווי דינים: א. המשטרה מחויבת להפחית מעתה 9 קמ"ש מכל מדידה (גם ברכב רגיל), ב. ואין לה חזקת אמינות במדידת רכבים חשמליים והיברידיים (כלל).

                  אני ממליץ לשלוח בקשה לביטול על סמך הפס"ד הזה, אבל לזכור שהכותרת בוואלה שגויה - הפסק הזה לא באמת מחייב את המשטרה. רק פסק של העליון מחייב את כל הרשויות. אם ידחו את הבקשה תבקש להישפט, ותעדכן מה פסק השופט (או מה סיכמת עם התובע)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר עלי באבא
                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר עלי באבא
                    #7

                    רק ממליץ שאם אתה מבקש להישפט תעשה את זה ממש בסוף ה3 חודשים ודווקא בדואר רשום
                    לי היו 2 דוחות 1. על רמזור 10 נקודות ו1500 ש"ח
                    2. על לוחית זיהוי משופשפת אחרי שמישהו נכנס בי מאחור 500 ש"ח בלי נקודות
                    בדוח הראשון הגשתי בדואר רשום ולא קבעו לי דיון בתוך שנה והוא בוטל
                    בדוח השני התעצלתי ללכת לדואר והגשתי באתר וקבעו לי דיון תוך שבועיים
                    הדיון היה שבוע שעבר ושכחתי להגיע כעת אני רואה בנט המשפט ששפטו אותי בהעדרי והשופט הפחית את הקנס ל350 ש"ח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ת מנותק
                      ת מנותק
                      תודה השם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      עד כמה שידוע לי גם לגבי הנקודות כדאי להישפט, כי גם אם השופט לא יוותר על הנקודות אך הנקודות נרשמות רק לאחר ההרשעה והם נמחקות לאחר שנתיים מביצוע העבירה

                      הנווטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תודה השם

                        עד כמה שידוע לי גם לגבי הנקודות כדאי להישפט, כי גם אם השופט לא יוותר על הנקודות אך הנקודות נרשמות רק לאחר ההרשעה והם נמחקות לאחר שנתיים מביצוע העבירה

                        הנווטה מנותק
                        הנווטה מנותק
                        הנווט
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        שימו לב שיש איזה רפורמה של שפיטה מרחוק בעבירות קלות אני לא יודע מתי זה נכנס לתוקף רק צריך לקחת בחשבון גם את זה.
                        לאברכים אתם תמיד יכולים להביא עו"ש ולהראות שהמצב הכלכלי לא משהו יש הרבה שופטים שמתחשבים גם בזה ככה לדעתי אין מה להפסיד ממשפט.
                        יש לי חבר שעבר באדום בר"ע השומר ניידת צילמה הכול מאחוריו הוא הגיע למשפט רצה לעשות הסדר עם התובעת היא אמרה לו יש תיעוד אני לא יכולה.
                        אז הוא הלך לשופטת וסיפר לה שמאז הוא חזר בתשובה והוא נזהר מאוד וגם מצבו הכלכלי רע וכולי וכולי הכול בלי ראיות אלא סתם פטומי מילי בעלמא השופטת השתכנעה ונתנה לו
                        500 במקום 1500 וגם ירד הנקודות. מסקנא תמיד כדאי להישפט כי יכול להיות הפתעות.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        14

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.1k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום