דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי
-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
@שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
היה תקדים לא מזמן ששופטת אמרה שצריך להוריד עוד 9 קמש לרכב חשמלי כיוון שהרכב יוצר השראה אלקטרומגנטית וכנ"ל ברכב היברידי עיין כאן
-
@שלמה-2 כתב בדוח מצלמה בבגין - רכב היברידי:
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
היה תקדים לא מזמן ששופטת אמרה שצריך להוריד עוד 9 קמש לרכב חשמלי כיוון שהרכב יוצר השראה אלקטרומגנטית וכנ"ל ברכב היברידי עיין כאן
@israel_458xv20n כפי שכתבתי כבר כמה פעמים, זה לא מה שכתוב.
הכותרת של וואלה כוללת צווי דינים: א. המשטרה מחויבת להפחית מעתה 9 קמ"ש מכל מדידה (גם ברכב רגיל), ב. ואין לה חזקת אמינות במדידת רכבים חשמליים והיברידיים (כלל).
אני ממליץ לשלוח בקשה לביטול על סמך הפס"ד הזה, אבל לזכור שהכותרת בוואלה שגויה - הפסק הזה לא באמת מחייב את המשטרה. רק פסק של העליון מחייב את כל הרשויות. אם ידחו את הבקשה תבקש להישפט, ותעדכן מה פסק השופט (או מה סיכמת עם התובע)
-
רק ממליץ שאם אתה מבקש להישפט תעשה את זה ממש בסוף ה3 חודשים ודווקא בדואר רשום
לי היו 2 דוחות 1. על רמזור 10 נקודות ו1500 ש"ח
2. על לוחית זיהוי משופשפת אחרי שמישהו נכנס בי מאחור 500 ש"ח בלי נקודות
בדוח הראשון הגשתי בדואר רשום ולא קבעו לי דיון בתוך שנה והוא בוטל
בדוח השני התעצלתי ללכת לדואר והגשתי באתר וקבעו לי דיון תוך שבועיים
הדיון היה שבוע שעבר ושכחתי להגיע כעת אני רואה בנט המשפט ששפטו אותי בהעדרי והשופט הפחית את הקנס ל350 ש"ח -
עד כמה שידוע לי גם לגבי הנקודות כדאי להישפט, כי גם אם השופט לא יוותר על הנקודות אך הנקודות נרשמות רק לאחר ההרשעה והם נמחקות לאחר שנתיים מביצוע העבירה
שימו לב שיש איזה רפורמה של שפיטה מרחוק בעבירות קלות אני לא יודע מתי זה נכנס לתוקף רק צריך לקחת בחשבון גם את זה.
לאברכים אתם תמיד יכולים להביא עו"ש ולהראות שהמצב הכלכלי לא משהו יש הרבה שופטים שמתחשבים גם בזה ככה לדעתי אין מה להפסיד ממשפט.
יש לי חבר שעבר באדום בר"ע השומר ניידת צילמה הכול מאחוריו הוא הגיע למשפט רצה לעשות הסדר עם התובעת היא אמרה לו יש תיעוד אני לא יכולה.
אז הוא הלך לשופטת וסיפר לה שמאז הוא חזר בתשובה והוא נזהר מאוד וגם מצבו הכלכלי רע וכולי וכולי הכול בלי ראיות אלא סתם פטומי מילי בעלמא השופטת השתכנעה ונתנה לו
500 במקום 1500 וגם ירד הנקודות. מסקנא תמיד כדאי להישפט כי יכול להיות הפתעות.
