דוח מצלמה בבגין - רכב היברידי
-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

-
נהגתי בבגין דרום קלטתי רק אחרי המצלמה שאני במהירות גבוהה
הדו"ח הוא 1500 + 10 נקודות
בנוסף אני עדיין נהג חדש - יש לי עוד חצי שנה לסיום
הרכב שלי הוא אוריס היברידי
הבנתי שיש איזה סיפור עם רכבים הברידיים - האם אפשר באמת לבטל ברכב הברידי
@גיל ראיתי שאתה מתמצאתודה מראש

