נורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה
-
יש לי כבר תקופה ארוכה את ה3 נורות האלה באוטו שנדלקות לי כמעט בכל נסיעה

בדרך כלל בתחילת נסיעה הנורות האלה מכובות, והם נדלקות בכל פעם מחדש באמצע הנסיעה,
שמתי לב שזה נדלק בד"כ בנסיעה על מהמורה בכביש וכדו’, או בלחיצה על הברקס (אולי דווקא כשזה שתיהם ביחד, לא הצלחתי להחליט).במוסך הוא אומר שאין לו מושג למה זה דולק, הוא בדק ולא מצא בעיה, ולכן הוא טוען שבגלל שגם הוא לא מצא כלום וגם בגלל שזה לא דולק בצורה קבועה אז זה שום דבר ולא צריך להתייחס לזה,
היה לי את הבעיה הזאת כבר פעמיים לפני כמה שנים, ובאותה תקופה עבד במוסך הבן של המוסכניק, והוא כן הכיר את הבעייה הזאת והחליף לי גומיה באיזה מקום באיזור שמתחת להגה, אין לי מושג מה ואיפה
כיום הבן שלו כבר לא עובד במוסך, אז ניסיתי להסביר למוסכניק מה הוא החליף לי בעבר, אבל הוא לא יודע בכלל על מה מדובר ולא מבין מה הקשר בין זה לבין להחליף גומיה.השאלות שלי-
- אם יש למישהו מושג למה נדלק הנורות האלה, ומה זה מראה?
- מה צריך לתקן/להחליף כדי לסדר את זה? והאם זה משהו שאפשר לעשות לבד?
- האם צריך להתייחס לזה או שבאמת זה שום דבר כמו שאומר המוסכניק?
- אני צריך לעשות בהקדם טסט לאוטו, השאלה היא אם זה לא בעיה לעבור טסט עם הנורות האלה?
-
יש לי כבר תקופה ארוכה את ה3 נורות האלה באוטו שנדלקות לי כמעט בכל נסיעה

בדרך כלל בתחילת נסיעה הנורות האלה מכובות, והם נדלקות בכל פעם מחדש באמצע הנסיעה,
שמתי לב שזה נדלק בד"כ בנסיעה על מהמורה בכביש וכדו’, או בלחיצה על הברקס (אולי דווקא כשזה שתיהם ביחד, לא הצלחתי להחליט).במוסך הוא אומר שאין לו מושג למה זה דולק, הוא בדק ולא מצא בעיה, ולכן הוא טוען שבגלל שגם הוא לא מצא כלום וגם בגלל שזה לא דולק בצורה קבועה אז זה שום דבר ולא צריך להתייחס לזה,
היה לי את הבעיה הזאת כבר פעמיים לפני כמה שנים, ובאותה תקופה עבד במוסך הבן של המוסכניק, והוא כן הכיר את הבעייה הזאת והחליף לי גומיה באיזה מקום באיזור שמתחת להגה, אין לי מושג מה ואיפה
כיום הבן שלו כבר לא עובד במוסך, אז ניסיתי להסביר למוסכניק מה הוא החליף לי בעבר, אבל הוא לא יודע בכלל על מה מדובר ולא מבין מה הקשר בין זה לבין להחליף גומיה.השאלות שלי-
- אם יש למישהו מושג למה נדלק הנורות האלה, ומה זה מראה?
- מה צריך לתקן/להחליף כדי לסדר את זה? והאם זה משהו שאפשר לעשות לבד?
- האם צריך להתייחס לזה או שבאמת זה שום דבר כמו שאומר המוסכניק?
- אני צריך לעשות בהקדם טסט לאוטו, השאלה היא אם זה לא בעיה לעבור טסט עם הנורות האלה?
-
יש לי כבר תקופה ארוכה את ה3 נורות האלה באוטו שנדלקות לי כמעט בכל נסיעה

בדרך כלל בתחילת נסיעה הנורות האלה מכובות, והם נדלקות בכל פעם מחדש באמצע הנסיעה,
שמתי לב שזה נדלק בד"כ בנסיעה על מהמורה בכביש וכדו’, או בלחיצה על הברקס (אולי דווקא כשזה שתיהם ביחד, לא הצלחתי להחליט).במוסך הוא אומר שאין לו מושג למה זה דולק, הוא בדק ולא מצא בעיה, ולכן הוא טוען שבגלל שגם הוא לא מצא כלום וגם בגלל שזה לא דולק בצורה קבועה אז זה שום דבר ולא צריך להתייחס לזה,
היה לי את הבעיה הזאת כבר פעמיים לפני כמה שנים, ובאותה תקופה עבד במוסך הבן של המוסכניק, והוא כן הכיר את הבעייה הזאת והחליף לי גומיה באיזה מקום באיזור שמתחת להגה, אין לי מושג מה ואיפה
כיום הבן שלו כבר לא עובד במוסך, אז ניסיתי להסביר למוסכניק מה הוא החליף לי בעבר, אבל הוא לא יודע בכלל על מה מדובר ולא מבין מה הקשר בין זה לבין להחליף גומיה.השאלות שלי-
- אם יש למישהו מושג למה נדלק הנורות האלה, ומה זה מראה?
- מה צריך לתקן/להחליף כדי לסדר את זה? והאם זה משהו שאפשר לעשות לבד?
- האם צריך להתייחס לזה או שבאמת זה שום דבר כמו שאומר המוסכניק?
- אני צריך לעשות בהקדם טסט לאוטו, השאלה היא אם זה לא בעיה לעבור טסט עם הנורות האלה?
-
@תודה-לבורא-עולם-0 יונדאי I30 2011
-
-
-
בכל אופן לא הייתי הולך לטסט על הצד שזה ידלק גם אם אין בעיה הם לא יעבירו (אולי רק בהד הלום…) תחבר סורק תקלות ותבדוק תקלות היסטוריה בסיסטם של ה-ABS
הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה@מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
ABS
אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?
@מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה
זה משהו שיש לו באמת קשר לבעיה? אפשר להחליף לבד בקלות?
-
יש לי כבר תקופה ארוכה את ה3 נורות האלה באוטו שנדלקות לי כמעט בכל נסיעה

בדרך כלל בתחילת נסיעה הנורות האלה מכובות, והם נדלקות בכל פעם מחדש באמצע הנסיעה,
שמתי לב שזה נדלק בד"כ בנסיעה על מהמורה בכביש וכדו’, או בלחיצה על הברקס (אולי דווקא כשזה שתיהם ביחד, לא הצלחתי להחליט).במוסך הוא אומר שאין לו מושג למה זה דולק, הוא בדק ולא מצא בעיה, ולכן הוא טוען שבגלל שגם הוא לא מצא כלום וגם בגלל שזה לא דולק בצורה קבועה אז זה שום דבר ולא צריך להתייחס לזה,
היה לי את הבעיה הזאת כבר פעמיים לפני כמה שנים, ובאותה תקופה עבד במוסך הבן של המוסכניק, והוא כן הכיר את הבעייה הזאת והחליף לי גומיה באיזה מקום באיזור שמתחת להגה, אין לי מושג מה ואיפה
כיום הבן שלו כבר לא עובד במוסך, אז ניסיתי להסביר למוסכניק מה הוא החליף לי בעבר, אבל הוא לא יודע בכלל על מה מדובר ולא מבין מה הקשר בין זה לבין להחליף גומיה.השאלות שלי-
- אם יש למישהו מושג למה נדלק הנורות האלה, ומה זה מראה?
- מה צריך לתקן/להחליף כדי לסדר את זה? והאם זה משהו שאפשר לעשות לבד?
- האם צריך להתייחס לזה או שבאמת זה שום דבר כמו שאומר המוסכניק?
- אני צריך לעשות בהקדם טסט לאוטו, השאלה היא אם זה לא בעיה לעבור טסט עם הנורות האלה?
@אלחנן-1 הנורה של הבלם יד לפעמים נדלקת עקב ירידת מפלס הנוזל בלמים ,בגלל שזו מערכת סגורה זה בד"כ מורה על שחיקה של הרפידות ובגלל שהם הצטמצמו הבוכנה של הקליפר בולטת יותר החוצה ומפלס הנוזל יורד והנורה נלדקת
אתה יכול לנסות להוסיף נוזל בלם מתאים בזהירות ולראות אם הנורה נכבת ,ומתי שתחליף את הרפידות צריך בזהירות להכניס את הבוכנה פנימה שמפלס הנוזל בלם לא יעלה על גדותיו
-
@מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
ABS
אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?
@מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה
זה משהו שיש לו באמת קשר לבעיה? אפשר להחליף לבד בקלות?
-
תעשה סריקה תביא קודי תקלה.
יש לך איזה רעשים מההגה?
@קיה-פיקנטו
אני משער שהנורה של הבלם יד דולקת בגלל שהוא עצר את הרכב, לא נראה שזה קשור לתקלה@מיוחד כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
אני משער שהנורה של הבלם יד דולקת בגלל שהוא עצר את הרכב, לא נראה שזה קשור לתקלה
גם אני חשבתי כך אבל בתחילת הפוסט הוא כתב
@אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
3 נורות
מכאן הבנתי שהיא דולקת בלי קשר ואל"כ אני חוזר בי
ומפנה את הבמה למבינים ממני -
@מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
ABS
אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?
@מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה
זה משהו שיש לו באמת קשר לבעיה? אפשר להחליף לבד בקלות?
@אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?
זה עובד על אותו חיישן. הדרך שלך לבדוק עם בקרת סחרור גלגלים עובדת היא פשוטה, בתחילת נסיעה תלחץ פול גז ותרגיש אם הגלגלים מסתחררים טיפה עד שהם מקבלים אחיזה או שמשהו מתערב להם ומוריד לך גז.
יכול מאוד להיות שאחד החיישנים באחד הגלגלים רופף מעט ולכן זה קורה על מהמורה או משהו. היית במוסך כשהנורות דלקו?
מחשב רכב טוב יודע לומר באיזה גלגל הבעיה. -
@אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?
זה עובד על אותו חיישן. הדרך שלך לבדוק עם בקרת סחרור גלגלים עובדת היא פשוטה, בתחילת נסיעה תלחץ פול גז ותרגיש אם הגלגלים מסתחררים טיפה עד שהם מקבלים אחיזה או שמשהו מתערב להם ומוריד לך גז.
יכול מאוד להיות שאחד החיישנים באחד הגלגלים רופף מעט ולכן זה קורה על מהמורה או משהו. היית במוסך כשהנורות דלקו?
מחשב רכב טוב יודע לומר באיזה גלגל הבעיה.@חובק-עולם כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:
מחשב רכב טוב יודע לומר באיזה גלגל הבעיה
בתחילת דרכי כשעדיין אהבתי לתרום לחברת האשראי ולבעלי מוסכים
היתה לי נורת ABS והחשמלאי אמר אין בעיה ברכיב אלא רק בחישן
תכלס’ החליף חיישן שמאלי קדמי וכלום
אז הוא אמר זה וודאי חיישן אחר. החליף. ועדיין הנורה דולקת (אחרי נסיונות איפוס). שילמתי לו 500 ש"ח סתם… וברחתי לפני שיחליף לי את השלישי…מה באמת היה
מערכת הABS בעצמה היתה תקולה.
אם אני רוצה לדון אותו לכף זכות אז כנראה שהיה לו מחשב רכב דפוק
אז הוא פשוט התרשל וניחש לפי נראות החיישן וסמך על עצמו יותר מדי
.

