דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. נורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה

      נורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      14 פוסטים 7 כותבים 82 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מאיר 2

        @אלחנן-1 בדקו את החיישנים?

        א מנותק
        א מנותק
        אלחנן 1
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

        בדקו את החיישנים?

        איזה חיישנים?

        מ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א אלחנן 1

          @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

          בדקו את החיישנים?

          איזה חיישנים?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #6

          @אלחנן-1כנראה כוונתו חיישני ABS

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אלחנן 1

            @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

            בדקו את החיישנים?

            איזה חיישנים?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר 2
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @אלחנן-1 ABS Sensor

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר 2
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר 2
              #8

              בכל אופן לא הייתי הולך לטסט על הצד שזה ידלק גם אם אין בעיה הם לא יעבירו (אולי רק בהד הלום…) תחבר סורק תקלות ותבדוק תקלות היסטוריה בסיסטם של ה-ABS
              הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מאיר 2

                בכל אופן לא הייתי הולך לטסט על הצד שזה ידלק גם אם אין בעיה הם לא יעבירו (אולי רק בהד הלום…) תחבר סורק תקלות ותבדוק תקלות היסטוריה בסיסטם של ה-ABS
                הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה

                א מנותק
                א מנותק
                אלחנן 1
                כתב נערך לאחרונה על ידי אלחנן 1
                #9

                @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                ABS

                אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?

                @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה

                זה משהו שיש לו באמת קשר לבעיה? אפשר להחליף לבד בקלות?

                מ חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • א אלחנן 1

                  יש לי כבר תקופה ארוכה את ה3 נורות האלה באוטו שנדלקות לי כמעט בכל נסיעה
                  d7b44e5a-2e75-4f13-9881-98a5c36508e5-IMG_20260625_142009_382.jpg

                  בדרך כלל בתחילת נסיעה הנורות האלה מכובות, והם נדלקות בכל פעם מחדש באמצע הנסיעה,
                  שמתי לב שזה נדלק בד"כ בנסיעה על מהמורה בכביש וכדו’, או בלחיצה על הברקס (אולי דווקא כשזה שתיהם ביחד, לא הצלחתי להחליט).

                  במוסך הוא אומר שאין לו מושג למה זה דולק, הוא בדק ולא מצא בעיה, ולכן הוא טוען שבגלל שגם הוא לא מצא כלום וגם בגלל שזה לא דולק בצורה קבועה אז זה שום דבר ולא צריך להתייחס לזה,
                  היה לי את הבעיה הזאת כבר פעמיים לפני כמה שנים, ובאותה תקופה עבד במוסך הבן של המוסכניק, והוא כן הכיר את הבעייה הזאת והחליף לי גומיה באיזה מקום באיזור שמתחת להגה, אין לי מושג מה ואיפה
                  כיום הבן שלו כבר לא עובד במוסך, אז ניסיתי להסביר למוסכניק מה הוא החליף לי בעבר, אבל הוא לא יודע בכלל על מה מדובר ולא מבין מה הקשר בין זה לבין להחליף גומיה.

                  השאלות שלי-

                  1. אם יש למישהו מושג למה נדלק הנורות האלה, ומה זה מראה?
                  2. מה צריך לתקן/להחליף כדי לסדר את זה? והאם זה משהו שאפשר לעשות לבד?
                  3. האם צריך להתייחס לזה או שבאמת זה שום דבר כמו שאומר המוסכניק?
                  4. אני צריך לעשות בהקדם טסט לאוטו, השאלה היא אם זה לא בעיה לעבור טסט עם הנורות האלה?
                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קיה פיקנטו
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @אלחנן-1 הנורה של הבלם יד לפעמים נדלקת עקב ירידת מפלס הנוזל בלמים ,בגלל שזו מערכת סגורה זה בד"כ מורה על שחיקה של הרפידות ובגלל שהם הצטמצמו הבוכנה של הקליפר בולטת יותר החוצה ומפלס הנוזל יורד והנורה נלדקת

                  אתה יכול לנסות להוסיף נוזל בלם מתאים בזהירות ולראות אם הנורה נכבת ,ומתי שתחליף את הרפידות צריך בזהירות להכניס את הבוכנה פנימה שמפלס הנוזל בלם לא יעלה על גדותיו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אלחנן 1

                    @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                    ABS

                    אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?

                    @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                    הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה

                    זה משהו שיש לו באמת קשר לבעיה? אפשר להחליף לבד בקלות?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר 2
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #11

                    @אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                    אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?

                    אני חושב שיש קשר בין בקרת יציבות ל ABS, לפעמם כשABS בעייתי זה יכול להשפיע על בקרת יציבות, אבל משאיר למומחים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מיוחדמ מנותק
                      מיוחדמ מנותק
                      מיוחד
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      תעשה סריקה תביא קודי תקלה.
                      יש לך איזה רעשים מההגה?
                      @קיה-פיקנטו
                      אני משער שהנורה של הבלם יד דולקת בגלל שהוא עצר את הרכב, לא נראה שזה קשור לתקלה

                      גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                      כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                      בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                      special12323@gmail.com

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מיוחדמ מיוחד

                        תעשה סריקה תביא קודי תקלה.
                        יש לך איזה רעשים מההגה?
                        @קיה-פיקנטו
                        אני משער שהנורה של הבלם יד דולקת בגלל שהוא עצר את הרכב, לא נראה שזה קשור לתקלה

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קיה פיקנטו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @מיוחד כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                        אני משער שהנורה של הבלם יד דולקת בגלל שהוא עצר את הרכב, לא נראה שזה קשור לתקלה

                        גם אני חשבתי כך אבל בתחילת הפוסט הוא כתב

                        @אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                        3 נורות

                        מכאן הבנתי שהיא דולקת בלי קשר ואל"כ אני חוזר בי
                        ומפנה את הבמה למבינים ממני

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אלחנן 1

                          @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                          ABS

                          אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?

                          @מאיר-2 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                          הגומייה לכאורה זה קשור ל יוניט בלם יש שם גומייה

                          זה משהו שיש לו באמת קשר לבעיה? אפשר להחליף לבד בקלות?

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @אלחנן-1 כתב בנורות בלוח מחוונים. אשמח לעזרה:

                          אם זה היה תקלה ב-ABS לא היה אמור להיות רק הנורה של ABS?

                          זה עובד על אותו חיישן. הדרך שלך לבדוק עם בקרת סחרור גלגלים עובדת היא פשוטה, בתחילת נסיעה תלחץ פול גז ותרגיש אם הגלגלים מסתחררים טיפה עד שהם מקבלים אחיזה או שמשהו מתערב להם ומוריד לך גז.

                          יכול מאוד להיות שאחד החיישנים באחד הגלגלים רופף מעט ולכן זה קורה על מהמורה או משהו. היית במוסך כשהנורות דלקו?
                          מחשב רכב טוב יודע לומר באיזה גלגל הבעיה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          74

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום