דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות

      מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      24 פוסטים 9 כותבים 237 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ע עבד נאמן

        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        עם אטראז’, שהוא הרכב שניצח את מבחן כמות ההרוגים למיליון רכבים

        מאיפה הנתון הזה?

        מכאן

        הלודג’י לא ברשימה ההיא כיון שאינו משווק בארצות הברית, אבל רמת הבטיחות שלו מהנמוכות ביותר כמבואר כאן וכאן
        בדקתי את זה בזמנו לעומק ואין בידי כעת את כל המראי מקומות

        ראשון בפקקר מחובר
        ראשון בפקקר מחובר
        ראשון בפקק
        כתב נערך לאחרונה על ידי ראשון בפקק
        #12

        @עבד-נאמן
        ציטוט מהקישור שהבאת:
        להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון(בעיקר תחת safety Assist) כתוצאה מחוסר במגביל מהירות(שלא מעניין אותי, לא נוסע מהר), תזכורת לחגורות מאחור(שגם לא מפריע לי, הילדים חוגרים), וחוסר ב ESC שמאוד חשוב, אך כן קיים בדגם המיובא בארץ אך לא בדגם שנבחן.

        סך הכל ההגנה הפאסיבית נראית בסדר(יש יותר טובים).

        אנחנו מתכוונים לחזק אותה בכסאות בטיחות עם ציונים גבוהים מאוד וגם להתקין מובילאי\

        המבחן מ 2012, אבל למיטב ידיעתי ההגדרות השתנו בעיקר בתחום הבטיחות האקטיבית, שגם ככה רלוונטי כמעט ורק למכוניות חדשות מאוד,וגם שם לא לכולן.

        אני משער שהציונים הפאסיביים אין שינוי.

        כך שבהנחה שאני קונה רכב משנת 2015 נניח, לכל רכב מ 2015 לא יהיה שום אמצעים אקטיביים(וגם לרכב חדש יש לא מעט כאלה), ולכן הציון של הדאצ’יה רלוונטי במאה אחוז.

        במצב הזה אני לא רואה בעיה בדאצ’יה שאין עם כל רכב אחר בארץ.סוף ציטוט.

        מה קורה שם עם כריות אויר לדוגמא?
        דרך אגב אחלה “מראי מקומות”…

        חובק עולםח ע 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • ראשון בפקקר ראשון בפקק

          @חובק-עולם כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

          אז למען הגילוי הנאות אני בעל דאציה לודגי. והגעתי אליו ממיצובישי אטראז ידני גם הוא. אבל לפני האטראז נהגתי בעיקר על אוטומטיות. היה איזה שבוע שבוע וחצי הסתגלות, והעסק ךץ, גם לדעתי מהנה יותר וגם זה כבר נכנס אצלך בזיכרון שריר, אתהלא צריך באמת כבר להקדיש מחשבה, “ראשון … שני… שלישי שני” וכן הלאה. זה כבר באוטומט. והבונוס הוא מיומנות בקריאת כביש והבנה של תכנון מקדים.

          היה לך רישיון לידני מלכתחילה או שהשלמת?

          חובק עולםח מנותק
          חובק עולםח מנותק
          חובק עולם
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

          היה לך רישיון לידני מלכתחילה או שהשלמת?

          מלכתחילה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר מנותק
            ר מנותק
            רפאל יהושע
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            לגבי האבזור הבטיחותי בדאצ’יה, כדאי לעי’ באשכול שפתחתי בזמנו בנושא הזה.

            ראשון בפקקר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר רפאל יהושע

              לגבי האבזור הבטיחותי בדאצ’יה, כדאי לעי’ באשכול שפתחתי בזמנו בנושא הזה.

              ראשון בפקקר מחובר
              ראשון בפקקר מחובר
              ראשון בפקק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @רפאל-יהושע
              ואווווו… אני רואה שאין נושא שלא נטחן עד דק פה בפורום…

              תודה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עבד נאמן

                @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                עם אטראז’, שהוא הרכב שניצח את מבחן כמות ההרוגים למיליון רכבים

                מאיפה הנתון הזה?

                מכאן

                הלודג’י לא ברשימה ההיא כיון שאינו משווק בארצות הברית, אבל רמת הבטיחות שלו מהנמוכות ביותר כמבואר כאן וכאן
                בדקתי את זה בזמנו לעומק ואין בידי כעת את כל המראי מקומות

                א מנותק
                א מנותק
                איש גמזו
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @עבד-נאמן כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                מכאן

                מעניין אם דודג׳ צ׳אלנג׳ר שנמצא שלישי ברשימה זה בגלל שהוא אכן לא בטיחותי, או בגלל שאחוז נכבד מבעלי הרכבים הם מפיונרים שעסוקים במרדפים ובהימלטויות גבוהות

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ראשון בפקקר ראשון בפקק

                  שלום לכל חו"ר הפורום

                  קודם כל, כמשתמש חדש, אני חייב לציין את רמת המקצועיות, הידע הרחב והרצון של החברים כאן לעזור לכל אחד ואחד הם פשוט יוצאי דופן.

                  אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומחפש לשמוע מבעלי ניסיון. אני מחפש לשדרג לרכב של 7 מקומות, וכידוע, השוק של הרכבים בקטגוריה הזו די יקר או מציע רכבים שחוקים מאוד בתקציב שאני יכול להוציא (20\30 אל"ש)

                  חושב להשלים את הרישיון שלי (כרגע יש לי אוטומט בלבד) לגיר ידני, מתוך מחשבה שזה יפתח לי היצע רחב וזול יותר של רכבי 7 מקומות (כמו דאצ’יה לודג’י/טויוטה ורסו וכדומה).

                  אשמח מאוד להיעזר בניסיון העשיר של חברי הפורום בכמה נקודות:

                  האם זה משתלם כלכלית? האם השוק של ה-7 מקומות הידניים באמת מציע מציאות שוות ומחירים משמעותית יותר נמוכים, או שההיצע כל כך קטן שזה לא שווה את המאמץ של הטסט?

                  חווית הנהיגה ביום-יום: איך זה מרגיש לעבור מאוטומט לידני,(אין לי היכרות בכלל עם נהיגה בידני,אבל דווקא נראה לי שאני יתחבר לחויה של להרגיש את החלק הטכני בנהיגה)

                  חיסכון בדלק: האם ההבדל בין ידני לאוטומט ממש מורגש בצריכת הדלק?

                  בנזין או דיזל? מבחינת אמינות/חסכון בדלק/טיפולים מה עדיף?

                  ושאלת השאלות: איזה רכב מומלץ אחרי כל הנידון כאן

                  אציין שכבר קראתי המון חומר פה בפורום על כל נושא בנפרד, אבל אשמח אם מישהו יוכל לסכם לי את כל המכלול הזה יחד, במיוחד מאנשים שעשו מעבר דומה או שמחזיקים רכב משפחתי ידני.

                  תודה רבה מראש לכולם!

                  EBAE מחובר
                  EBAE מחובר
                  EBA
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                  שלום לכל חו"ר הפורום

                  קודם כל, כמשתמש חדש, אני חייב לציין את רמת המקצועיות, הידע הרחב והרצון של החברים כאן לעזור לכל אחד ואחד הם פשוט יוצאי דופן.

                  ואני חייב לציין את השאלה המושלמת שלך, עם על הפרטים והצדדים, ממש עושה חשק לענות.

                  אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומחפש לשמוע מבעלי ניסיון. אני מחפש לשדרג לרכב של 7 מקומות, וכידוע, השוק של הרכבים בקטגוריה הזו די יקר או מציע רכבים שחוקים מאוד בתקציב שאני יכול להוציא (20\30 אל"ש)

                  ובחודש זה ספציפית המצב עוד הרבה יותר גרוע… “חודש הרכב” של האברכים.

                  האם זה משתלם כלכלית? האם השוק של ה-7 מקומות הידניים באמת מציע מציאות שוות ומחירים משמעותית יותר נמוכים, או שההיצע כל כך קטן שזה לא שווה את המאמץ של הטסט?

                  כמו שפירטו לך, בוודאות כן.

                  חווית הנהיגה ביום-יום: איך זה מרגיש לעבור מאוטומט לידני,(אין לי היכרות בכלל עם נהיגה בידני,אבל דווקא נראה לי שאני יתחבר לחויה של להרגיש את החלק הטכני בנהיגה)

                  כמעט כל מי שפגשתי עם ידני מצהיר שהוא לא יעזוב את זה כל עוד תהיה לו ברירה, רק בגלל החווית נהיגה.

                  חיסכון בדלק: האם ההבדל בין ידני לאוטומט ממש מורגש בצריכת הדלק?

                  חד משמעית, בגדול. כמובן רק אחרי שתלמד לעבוד איתו כמו שצריך.

                  התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                  050-4133851
                  מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                  ראשון בפקקר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • EBAE EBA

                    @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                    שלום לכל חו"ר הפורום

                    קודם כל, כמשתמש חדש, אני חייב לציין את רמת המקצועיות, הידע הרחב והרצון של החברים כאן לעזור לכל אחד ואחד הם פשוט יוצאי דופן.

                    ואני חייב לציין את השאלה המושלמת שלך, עם על הפרטים והצדדים, ממש עושה חשק לענות.

                    אני נמצא כרגע בצומת דרכים ומחפש לשמוע מבעלי ניסיון. אני מחפש לשדרג לרכב של 7 מקומות, וכידוע, השוק של הרכבים בקטגוריה הזו די יקר או מציע רכבים שחוקים מאוד בתקציב שאני יכול להוציא (20\30 אל"ש)

                    ובחודש זה ספציפית המצב עוד הרבה יותר גרוע… “חודש הרכב” של האברכים.

                    האם זה משתלם כלכלית? האם השוק של ה-7 מקומות הידניים באמת מציע מציאות שוות ומחירים משמעותית יותר נמוכים, או שההיצע כל כך קטן שזה לא שווה את המאמץ של הטסט?

                    כמו שפירטו לך, בוודאות כן.

                    חווית הנהיגה ביום-יום: איך זה מרגיש לעבור מאוטומט לידני,(אין לי היכרות בכלל עם נהיגה בידני,אבל דווקא נראה לי שאני יתחבר לחויה של להרגיש את החלק הטכני בנהיגה)

                    כמעט כל מי שפגשתי עם ידני מצהיר שהוא לא יעזוב את זה כל עוד תהיה לו ברירה, רק בגלל החווית נהיגה.

                    חיסכון בדלק: האם ההבדל בין ידני לאוטומט ממש מורגש בצריכת הדלק?

                    חד משמעית, בגדול. כמובן רק אחרי שתלמד לעבוד איתו כמו שצריך.

                    ראשון בפקקר מחובר
                    ראשון בפקקר מחובר
                    ראשון בפקק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @EBA כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                    ואני חייב לציין את השאלה המושלמת שלך, עם על הפרטים והצדדים, ממש עושה חשק לענות.

                    תודה על הפירגון!

                    @EBA כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                    ובחודש זה ספציפית המצב עוד הרבה יותר גרוע… “חודש הרכב” של האברכים.

                    מקווה שאני לא יוצא אחד שלא מבין בדיחות, אבל למה התכווין המשורר…?

                    @EBA כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                    כמו שפירטו לך, בוודאות כן.

                    אתה יכול לפרט לי על עוד רכבים בנוסף למה שדובר פה (דאציה לודגי וורסו ידני)?

                    וכמאסטר מעניין אותי מה דעתך על דיזל באופן כללי.

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ראשון בפקקר ראשון בפקק

                      @EBA כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                      ואני חייב לציין את השאלה המושלמת שלך, עם על הפרטים והצדדים, ממש עושה חשק לענות.

                      תודה על הפירגון!

                      @EBA כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                      ובחודש זה ספציפית המצב עוד הרבה יותר גרוע… “חודש הרכב” של האברכים.

                      מקווה שאני לא יוצא אחד שלא מבין בדיחות, אבל למה התכווין המשורר…?

                      @EBA כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                      כמו שפירטו לך, בוודאות כן.

                      אתה יכול לפרט לי על עוד רכבים בנוסף למה שדובר פה (דאציה לודגי וורסו ידני)?

                      וכמאסטר מעניין אותי מה דעתך על דיזל באופן כללי.

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                      למה התכווין המשורר…?

                      בחודש תמוז האברכים מצטיידים ברכבים לקראת בין הזמנים הבעל"ט

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ראשון בפקקר ראשון בפקק

                        @עבד-נאמן
                        ציטוט מהקישור שהבאת:
                        להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון(בעיקר תחת safety Assist) כתוצאה מחוסר במגביל מהירות(שלא מעניין אותי, לא נוסע מהר), תזכורת לחגורות מאחור(שגם לא מפריע לי, הילדים חוגרים), וחוסר ב ESC שמאוד חשוב, אך כן קיים בדגם המיובא בארץ אך לא בדגם שנבחן.

                        סך הכל ההגנה הפאסיבית נראית בסדר(יש יותר טובים).

                        אנחנו מתכוונים לחזק אותה בכסאות בטיחות עם ציונים גבוהים מאוד וגם להתקין מובילאי\

                        המבחן מ 2012, אבל למיטב ידיעתי ההגדרות השתנו בעיקר בתחום הבטיחות האקטיבית, שגם ככה רלוונטי כמעט ורק למכוניות חדשות מאוד,וגם שם לא לכולן.

                        אני משער שהציונים הפאסיביים אין שינוי.

                        כך שבהנחה שאני קונה רכב משנת 2015 נניח, לכל רכב מ 2015 לא יהיה שום אמצעים אקטיביים(וגם לרכב חדש יש לא מעט כאלה), ולכן הציון של הדאצ’יה רלוונטי במאה אחוז.

                        במצב הזה אני לא רואה בעיה בדאצ’יה שאין עם כל רכב אחר בארץ.סוף ציטוט.

                        מה קורה שם עם כריות אויר לדוגמא?
                        דרך אגב אחלה “מראי מקומות”…

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                        מחוסר במגביל מהירות

                        מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

                        ראשון בפקקר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                          מחוסר במגביל מהירות

                          מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

                          ראשון בפקקר מחובר
                          ראשון בפקקר מחובר
                          ראשון בפקק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @חובק-עולם כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                          מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

                          לא לזה.
                          יש חובה להתקין מגביל מהירות באוטובוסים, כלי רכב כבדים וחלק מהמסחריים. אולי לכן זה מוריד לו בציון הבטיחות מכיוון שזה נחשב למסחרי.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ר רפאל יהושע

                            @ראשון-בפקק
                            יש לי וורסו ידני כבר שנה וחצי ואני שמח שקניתי הרבה רכב במעט כסף וגם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי. וגם כתבתי על זה בזמנו כאן.

                            עם זאת מניסיון זה תלוי בכמה דברים.
                            א. אם אשתך גם נוהגת ורק על אוטו’, אז להחזיק שני רכבים בדר"כ זה לא משתלם.

                            ב. אין באמת הרבה רכבים 7 מקומות ידני, וורסו ידני כבר כמעט אין להשיג. ויש את הדאצ’יה שרק דיזל זה המומלץ, ומומלץ יותר אם יש לך נסיעות בינעירונית. יש גם ג’אמפי ידני, וגם בזה אומרים שרק הדיזל מומלץ אבל אין אותו הרבה. ייתכן שבעתיד גם דגמים נוספים של דאצ’יה כמו ג’וגר שהוא בנזין ולא מומלץ, אבל אולי מחירו כ"כ ירד אז כן תהיה תמורה שווה לכסף.

                            ש מחובר
                            ש מחובר
                            שמואל10
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                            גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי

                            מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ראשון בפקקר ראשון בפקק

                              @עבד-נאמן
                              ציטוט מהקישור שהבאת:
                              להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון(בעיקר תחת safety Assist) כתוצאה מחוסר במגביל מהירות(שלא מעניין אותי, לא נוסע מהר), תזכורת לחגורות מאחור(שגם לא מפריע לי, הילדים חוגרים), וחוסר ב ESC שמאוד חשוב, אך כן קיים בדגם המיובא בארץ אך לא בדגם שנבחן.

                              סך הכל ההגנה הפאסיבית נראית בסדר(יש יותר טובים).

                              אנחנו מתכוונים לחזק אותה בכסאות בטיחות עם ציונים גבוהים מאוד וגם להתקין מובילאי\

                              המבחן מ 2012, אבל למיטב ידיעתי ההגדרות השתנו בעיקר בתחום הבטיחות האקטיבית, שגם ככה רלוונטי כמעט ורק למכוניות חדשות מאוד,וגם שם לא לכולן.

                              אני משער שהציונים הפאסיביים אין שינוי.

                              כך שבהנחה שאני קונה רכב משנת 2015 נניח, לכל רכב מ 2015 לא יהיה שום אמצעים אקטיביים(וגם לרכב חדש יש לא מעט כאלה), ולכן הציון של הדאצ’יה רלוונטי במאה אחוז.

                              במצב הזה אני לא רואה בעיה בדאצ’יה שאין עם כל רכב אחר בארץ.סוף ציטוט.

                              מה קורה שם עם כריות אויר לדוגמא?
                              דרך אגב אחלה “מראי מקומות”…

                              ע מנותק
                              ע מנותק
                              עבד נאמן
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי עבד נאמן
                              #23

                              @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                              ציטוט מהקישור שהבאת:
                              להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…

                              הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.

                              ראשון בפקקר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ע עבד נאמן

                                @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

                                ציטוט מהקישור שהבאת:
                                להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…

                                הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.

                                ראשון בפקקר מחובר
                                ראשון בפקקר מחובר
                                ראשון בפקק
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @עבד-נאמן
                                צודק!
                                אבל עדיין זה יהיה הרבה יותר בטיחותי מהקורולה 2006 החבוטה שיש לי עכשיו…😕 ?!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                • 1
                                • 2

                                71

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                131.8k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום