דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות

      מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      24 פוסטים 9 כותבים 242 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חובק עולםח חובק עולם

        @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        מחוסר במגביל מהירות

        מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

        ראשון בפקקר מנותק
        ראשון בפקקר מנותק
        ראשון בפקק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @חובק-עולם כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

        מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?

        לא לזה.
        יש חובה להתקין מגביל מהירות באוטובוסים, כלי רכב כבדים וחלק מהמסחריים. אולי לכן זה מוריד לו בציון הבטיחות מכיוון שזה נחשב למסחרי.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ר רפאל יהושע

          @ראשון-בפקק
          יש לי וורסו ידני כבר שנה וחצי ואני שמח שקניתי הרבה רכב במעט כסף וגם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי. וגם כתבתי על זה בזמנו כאן.

          עם זאת מניסיון זה תלוי בכמה דברים.
          א. אם אשתך גם נוהגת ורק על אוטו’, אז להחזיק שני רכבים בדר"כ זה לא משתלם.

          ב. אין באמת הרבה רכבים 7 מקומות ידני, וורסו ידני כבר כמעט אין להשיג. ויש את הדאצ’יה שרק דיזל זה המומלץ, ומומלץ יותר אם יש לך נסיעות בינעירונית. יש גם ג’אמפי ידני, וגם בזה אומרים שרק הדיזל מומלץ אבל אין אותו הרבה. ייתכן שבעתיד גם דגמים נוספים של דאצ’יה כמו ג’וגר שהוא בנזין ולא מומלץ, אבל אולי מחירו כ"כ ירד אז כן תהיה תמורה שווה לכסף.

          ש מנותק
          ש מנותק
          שמואל10
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

          גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי

          מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ראשון בפקקר ראשון בפקק

            @עבד-נאמן
            ציטוט מהקישור שהבאת:
            להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון(בעיקר תחת safety Assist) כתוצאה מחוסר במגביל מהירות(שלא מעניין אותי, לא נוסע מהר), תזכורת לחגורות מאחור(שגם לא מפריע לי, הילדים חוגרים), וחוסר ב ESC שמאוד חשוב, אך כן קיים בדגם המיובא בארץ אך לא בדגם שנבחן.

            סך הכל ההגנה הפאסיבית נראית בסדר(יש יותר טובים).

            אנחנו מתכוונים לחזק אותה בכסאות בטיחות עם ציונים גבוהים מאוד וגם להתקין מובילאי\

            המבחן מ 2012, אבל למיטב ידיעתי ההגדרות השתנו בעיקר בתחום הבטיחות האקטיבית, שגם ככה רלוונטי כמעט ורק למכוניות חדשות מאוד,וגם שם לא לכולן.

            אני משער שהציונים הפאסיביים אין שינוי.

            כך שבהנחה שאני קונה רכב משנת 2015 נניח, לכל רכב מ 2015 לא יהיה שום אמצעים אקטיביים(וגם לרכב חדש יש לא מעט כאלה), ולכן הציון של הדאצ’יה רלוונטי במאה אחוז.

            במצב הזה אני לא רואה בעיה בדאצ’יה שאין עם כל רכב אחר בארץ.סוף ציטוט.

            מה קורה שם עם כריות אויר לדוגמא?
            דרך אגב אחלה “מראי מקומות”…

            ע מנותק
            ע מנותק
            עבד נאמן
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי עבד נאמן
            #23

            @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

            ציטוט מהקישור שהבאת:
            להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…

            הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.

            ראשון בפקקר תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עבד נאמן

              @ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:

              ציטוט מהקישור שהבאת:
              להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…

              הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.

              ראשון בפקקר מנותק
              ראשון בפקקר מנותק
              ראשון בפקק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @עבד-נאמן
              צודק!
              אבל עדיין זה יהיה הרבה יותר בטיחותי מהקורולה 2006 החבוטה שיש לי עכשיו…😕 ?!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              • 1
              • 2

              79

              מחובר

              3.0k

              משתמשים

              9.8k

              נושאים

              131.8k

              פוסטים
              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • דף הבית
              • תקנון הפורום
              • מילון מושגים המלא
              • המדריך המלא למשתמש
              • פוסטים אחרונים
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • פנייה למנהל הפורום