מתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות
-
@ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
מחוסר במגביל מהירות
מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?
@חובק-עולם כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
מה הכוונה מגביל מהירות? יש פונקציה ברכב שלי להגדיר עד איזה מהירות הרכב יוכל להגיע. לזה הכוונה?
לא לזה.
יש חובה להתקין מגביל מהירות באוטובוסים, כלי רכב כבדים וחלק מהמסחריים. אולי לכן זה מוריד לו בציון הבטיחות מכיוון שזה נחשב למסחרי. -
@ראשון-בפקק
יש לי וורסו ידני כבר שנה וחצי ואני שמח שקניתי הרבה רכב במעט כסף וגם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי. וגם כתבתי על זה בזמנו כאן.עם זאת מניסיון זה תלוי בכמה דברים.
א. אם אשתך גם נוהגת ורק על אוטו’, אז להחזיק שני רכבים בדר"כ זה לא משתלם.ב. אין באמת הרבה רכבים 7 מקומות ידני, וורסו ידני כבר כמעט אין להשיג. ויש את הדאצ’יה שרק דיזל זה המומלץ, ומומלץ יותר אם יש לך נסיעות בינעירונית. יש גם ג’אמפי ידני, וגם בזה אומרים שרק הדיזל מומלץ אבל אין אותו הרבה. ייתכן שבעתיד גם דגמים נוספים של דאצ’יה כמו ג’וגר שהוא בנזין ולא מומלץ, אבל אולי מחירו כ"כ ירד אז כן תהיה תמורה שווה לכסף.
@רפאל-יהושע כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
גם יש לי חיסכון בדלק לפחות של 20% מהוורסו האוטו’ הקודם שהיה לי
מעניין אותי לדעת איך הגעת ל 20%, כמה לוקח לך בידני לעומת האוטומט?
-
@עבד-נאמן
ציטוט מהקישור שהבאת:
להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון(בעיקר תחת safety Assist) כתוצאה מחוסר במגביל מהירות(שלא מעניין אותי, לא נוסע מהר), תזכורת לחגורות מאחור(שגם לא מפריע לי, הילדים חוגרים), וחוסר ב ESC שמאוד חשוב, אך כן קיים בדגם המיובא בארץ אך לא בדגם שנבחן.סך הכל ההגנה הפאסיבית נראית בסדר(יש יותר טובים).
אנחנו מתכוונים לחזק אותה בכסאות בטיחות עם ציונים גבוהים מאוד וגם להתקין מובילאי\
המבחן מ 2012, אבל למיטב ידיעתי ההגדרות השתנו בעיקר בתחום הבטיחות האקטיבית, שגם ככה רלוונטי כמעט ורק למכוניות חדשות מאוד,וגם שם לא לכולן.
אני משער שהציונים הפאסיביים אין שינוי.
כך שבהנחה שאני קונה רכב משנת 2015 נניח, לכל רכב מ 2015 לא יהיה שום אמצעים אקטיביים(וגם לרכב חדש יש לא מעט כאלה), ולכן הציון של הדאצ’יה רלוונטי במאה אחוז.
במצב הזה אני לא רואה בעיה בדאצ’יה שאין עם כל רכב אחר בארץ.סוף ציטוט.
מה קורה שם עם כריות אויר לדוגמא?
דרך אגב אחלה “מראי מקומות”…@ראשון-בפקק כתב במתלבט אם להשלים רישיון לידני בשביל רכב 7 מקומות:
ציטוט מהקישור שהבאת:
להבנתי הדאצ’יה נענשת משמעותית בציון וכו’…הציטוט שהבאת הוא ציטוט של השואל בפורום שם, שהוא פות"ש שם, תראה את התגובות שהגיבו לו שם.
