דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. כשהרכב הופך לתנור חימום

      כשהרכב הופך לתנור חימום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      65 פוסטים 28 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
        וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

        טוסוןט מחובר
        טוסוןט מחובר
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
        #56

        @אלוף-העולם-1 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        האם יש מקום בטוח ברכב?

        הבגא’ז!

        גם בג’יפונים ורכבי סטיישן?
        ואם גוללים את הכיסוי זה מן הסתם יותר טוב

        ואגב, תזכיר גם את העניין של השארת תיק תפילין ברכב ח’ו

        @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
        וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        אלוף העולם 1א תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חיים Y0737

          @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          בריאות סוללה

          בתור מתקין מולטימדיות, איך המערכת הזו לא ניזוקת בעומס חום קיצוני? זה בנוי ומתוכנן ככה?

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #57

          @חיים-Y0737 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          בתור מתקין מולטימדיות, איך המערכת הזו לא ניזוקת בעומס חום קיצוני? זה בנוי ומתוכנן ככה?

          א. כמו שהסבירו, אין לה סוללה.
          ב. אה"נ היא בנוייה ומתוכננת לזה, עכ"פ אמורה להיות. כבר פגשתי מולטימדיות זולות שנהרסו מהחום. ואגב תראה מה קרה למסך המקורי של כ-ל פריוס דור 3 ללא יוצא מן הכלל.
          ג. מולטימדיות משוכללות אכן מושבתות בתחילת הנסיעה בתור הגנה מהחום, הנס הוא שבדרך כלל הן מותקנות צמוד לתעלות המיזוג כך שהן מתקררות מהר.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          4
          • אושר מתקרבא אושר מתקרב

            @קורולה-אברכים כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            מה לגבי בוסטר התנעה?

            תיק ליפו
            חפש בעלי

            ר מחובר
            ר מחובר
            רכבניק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #58

            @אושר-מתקרב כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            @קורולה-אברכים כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            מה לגבי בוסטר התנעה?

            תיק ליפו
            חפש בעלי

            זה למחמירים, בעיקרון הוא בנוי לרכב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @אלוף-העולם-1 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              האם יש מקום בטוח ברכב?

              הבגא’ז!

              גם בג’יפונים ורכבי סטיישן?
              ואם גוללים את הכיסוי זה מן הסתם יותר טוב

              ואגב, תזכיר גם את העניין של השארת תיק תפילין ברכב ח’ו

              @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
              וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1א מנותק
              אלוף העולם 1
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #59

              @טוסון כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              גם בג’יפונים ורכבי סטיישן?
              ואם גוללים את הכיסוי זה מן הסתם יותר טוב

              בדרך כלל יש וילון… או השחרה לחלון האחרון שמורידה את החום!
              אהה וגם אין שם דשבורד

              סמארט קאר מערכות לרכב.🚗
              התקנות פרימיום לרכב-מולטימדיה,מצלמות ועוד…

              ניתן ליצור קשר:
              ehh3266@gmail.com

              זמין באלעד, ירושלים והסביבה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיים ברזלח חיים ברזל

                @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
                וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

                במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?
                והאם זה ככה בכל סוגי העטיפות לתפילין עור/בד/דמוי עור? הרי יש 2/3 כיסויים לפחות

                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתי
                ניהול טכני
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #60

                @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

                ברכב האצ’בק אין הבדל
                ברכב סדאן אפשר להשים מאחורה לכתחילה
                אני שם תפילין מאחורה זה אפילו לא מתקרב להיות חם
                כן מקפיד לא להשים צהריים שלמים
                אבל להשים בבוקר תפילין ולהוציא עד 2 בצהריים זה אחלה
                (ברכב סדאן הפגאז מאחורה הוא בטמפרטורה שיש בחוץ ואפילו קצת פחות כי אין שמש ישירה, אם בחוץ 30 מעלות בפגאז יהיה 30 מעלות מקסימום זה לא משהו שמזיק)

                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                ר ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                  אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
                  אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
                  ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.

                  העלות שלו כ-50 ש"ח לפני קופונים, כשהשתמשתי בו הוא עשה פלאים לחום הרכב,
                  פשוט עולם אחר, וסוגרים את זה תוך 2 שניות בלי התעסקויות,
                  גם בחנייה של 10 דקות בשמש, הייתי סוגר אותו ומנע המון חום ברכב.

                  עריכה: למדקדקים שמעתי פעם שהאויר הרותח ברכב שהתבשל בשמש לא בריא לנשימה,
                  בגלל שהאויר עם רעילות הנפלט מהחום מהפלסטיקה ושאר הדברים ברכב.
                  ולכן כדאי כשנכנסים לרכב לפתוח את כל החלונות ולתת לאויר להתחלף.

                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתיר מנותק
                  ראובן שבתי
                  ניהול טכני
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                  #61

                  @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                  אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,

                  זה המלצה שלי
                  https://rechavimzelaze.ovh/topic/4347/לקראת-הקיץ-שמשייה-נוחה-לשמירת-טמפרטורה-בתוך-הרכב/24

                  מענין שנשבר לך לי מחזיק כבר כמה שנים טובות
                  (ולא רק לי מחזיק, אלא משפחה וחברים)
                  כן אני ממליץ להוריד את זה בחורף כדי שלא יספוג 5 חודשים שמש בלי שום שימוש

                  ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                    @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                    במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

                    ברכב האצ’בק אין הבדל
                    ברכב סדאן אפשר להשים מאחורה לכתחילה
                    אני שם תפילין מאחורה זה אפילו לא מתקרב להיות חם
                    כן מקפיד לא להשים צהריים שלמים
                    אבל להשים בבוקר תפילין ולהוציא עד 2 בצהריים זה אחלה
                    (ברכב סדאן הפגאז מאחורה הוא בטמפרטורה שיש בחוץ ואפילו קצת פחות כי אין שמש ישירה, אם בחוץ 30 מעלות בפגאז יהיה 30 מעלות מקסימום זה לא משהו שמזיק)

                    ר מחובר
                    ר מחובר
                    רכבניק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #62

                    @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                    ברכב האצ’בק אין הבדל

                    אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

                    ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ר רכבניק

                      @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                      ברכב האצ’בק אין הבדל

                      אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתיר מנותק
                      ראובן שבתי
                      ניהול טכני
                      כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                      #63

                      @רכבניק כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                      @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                      ברכב האצ’בק אין הבדל

                      אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

                      ואתה משאיר תפילין וזה לא חם?
                      כי אני משאיר וגם ביום חם כשאני לוקח את התפילין הכיסוי שהוא מעור לא כזה חם

                      ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                        @רכבניק כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                        @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                        ברכב האצ’בק אין הבדל

                        אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה

                        ואתה משאיר תפילין וזה לא חם?
                        כי אני משאיר וגם ביום חם כשאני לוקח את התפילין הכיסוי שהוא מעור לא כזה חם

                        ר מחובר
                        ר מחובר
                        רכבניק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי רכבניק
                        #64

                        @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                        ואתה משאיר תפילין

                        לזמן ארוך? לא
                        בלי קשר לחום, פשוט לא יוצא לי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                          במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

                          ברכב האצ’בק אין הבדל
                          ברכב סדאן אפשר להשים מאחורה לכתחילה
                          אני שם תפילין מאחורה זה אפילו לא מתקרב להיות חם
                          כן מקפיד לא להשים צהריים שלמים
                          אבל להשים בבוקר תפילין ולהוציא עד 2 בצהריים זה אחלה
                          (ברכב סדאן הפגאז מאחורה הוא בטמפרטורה שיש בחוץ ואפילו קצת פחות כי אין שמש ישירה, אם בחוץ 30 מעלות בפגאז יהיה 30 מעלות מקסימום זה לא משהו שמזיק)

                          ל מנותק
                          ל מנותק
                          לחי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #65

                          @ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                          זה אפילו לא מתקרב להיות חם

                          אצלי בכל אופן אני מקבל משב ממש חם!.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4

                          133

                          מחובר

                          3.1k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.4k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום