דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. כשהרכב הופך לתנור חימום

      כשהרכב הופך לתנור חימום

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      51 פוסטים 23 כותבים 776 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • EBAE EBA

        העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
        וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
        #42

        @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

        העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
        וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

        במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?
        והאם זה ככה בכל סוגי העטיפות לתפילין עור/בד/דמוי עור? הרי יש 2/3 כיסויים לפחות

        EBAE תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • חיים ברזלח חיים ברזל

          @EBA כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          העירו לי להוסיף עוד משהו חשוב שמשום מה פספסתי: הדבר החשוב ביותר לא להשאיר ברכב [אחרי ילדים…] הוא כמובן התפילין! אומרים שתפילין ששהו חצי שעה בלבד ברכב בשמש, איבדו את חזקת הכשרות שלהן וטעונות בדיקה, וקשה מאוד להתיר לברך עליהן!
          וזה גם הגיוני מאוד, כי הדיו של התפילין הוא טבעי לגמרי, וסביר להניח שהוא נמרח בחום. ה"י.

          במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?
          והאם זה ככה בכל סוגי העטיפות לתפילין עור/בד/דמוי עור? הרי יש 2/3 כיסויים לפחות

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #43

          @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

          במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

          לא!

          והאם זה ככה בכל סוגי העטיפות לתפילין עור/בד/דמוי עור? הרי יש 2/3 כיסויים לפחות

          לא משנה, זה בתוך תנור, לא משנה העטיפות.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          מ תודה לבורא עולם 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • EBAE EBA

            @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

            במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

            לא!

            והאם זה ככה בכל סוגי העטיפות לתפילין עור/בד/דמוי עור? הרי יש 2/3 כיסויים לפחות

            לא משנה, זה בתוך תנור, לא משנה העטיפות.

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #44
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • EBAE EBA

              @חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

              במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?

              לא!

              והאם זה ככה בכל סוגי העטיפות לתפילין עור/בד/דמוי עור? הרי יש 2/3 כיסויים לפחות

              לא משנה, זה בתוך תנור, לא משנה העטיפות.

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #45

              @EBA גם אני שמעתי על כך, לא משאיר אף פעם את התפילין ברכב ביום!
              גם אם בגלל זה צריך להיסחב עם התפילין לעבודה ופה ושם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א מנותק
                א מנותק
                אנונימוס
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #46

                כשיוצאים לטיול מומלץ לשים את התיק תפילין בתוך צידנית עם קרחונים

                תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • אבי 56א אבי 56 התייחס לנושא זה
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  משתמש מתחיל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #47

                  @EBA תודה על ההסבר המפורט!
                  מעניין הנושא של הוויז, גם בגלל שכבר כמה שנים הוויז שלי ברכב, ב"ה בלי תקלות…
                  (למתעניינים: בכיס התחתון של דלת הנהג)
                  ומהסיבה הפשוטה שקטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’ וממילא - איך לא שומעים באופן תכוף יותר על תקלות במערכת עקב חום?
                  *
                  בנוגע לוילון שהציע @גיל - האם זה לא תקוע בצד השמשה כל הנסיעה? לא מעיק?
                  (מרגיש לי קצת שזה אמור לחסום חלק ניכר מהשדה ראיה…)

                  א EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אנונימוס

                    כשיוצאים לטיול מומלץ לשים את התיק תפילין בתוך צידנית עם קרחונים

                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                    תודה לבורא עולם 0
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                    #48

                    @אנונימוס

                    כשיוצאים לטיול מומלץ לשים את התיק תפילין בתוך צידנית עם קרחונים

                    רק צריך להיזהר שלא יהיה יותר מדי לחות.
                    שלא ינזול מהקרח כי גם רטיבות הוא אסון מס’ 1 בכתבי קודש,
                    טיפת מים שנספג תוך התפילין יכול גם לפסול לגמרי את התפילין.

                    @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                    מרגיש לי קצת שזה אמור לחסום חלק ניכר מהשדה ראיה…

                    חוסם ממש קצת, ומתרגלים לזה מהר, מצמידים את זה עד הקורה.
                    אם כי אולי משתנה מרכב לרכב. אצלי לא הפריע אחרי התרגלות קצרה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משתמש מתחיל

                      @EBA תודה על ההסבר המפורט!
                      מעניין הנושא של הוויז, גם בגלל שכבר כמה שנים הוויז שלי ברכב, ב"ה בלי תקלות…
                      (למתעניינים: בכיס התחתון של דלת הנהג)
                      ומהסיבה הפשוטה שקטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’ וממילא - איך לא שומעים באופן תכוף יותר על תקלות במערכת עקב חום?
                      *
                      בנוגע לוילון שהציע @גיל - האם זה לא תקוע בצד השמשה כל הנסיעה? לא מעיק?
                      (מרגיש לי קצת שזה אמור לחסום חלק ניכר מהשדה ראיה…)

                      א מחובר
                      א מחובר
                      איש גמזו
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #49

                      @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                      קטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’

                      אבל אין להם סוללה 🪫 🔋

                      חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א איש גמזו

                        @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                        קטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’

                        אבל אין להם סוללה 🪫 🔋

                        חיים ברזלח מנותק
                        חיים ברזלח מנותק
                        חיים ברזל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #50

                        @איש-גמזו כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                        @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                        קטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’

                        אבל אין להם סוללה 🪫 🔋

                        וגם יש להם בידודים חזקים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ משתמש מתחיל

                          @EBA תודה על ההסבר המפורט!
                          מעניין הנושא של הוויז, גם בגלל שכבר כמה שנים הוויז שלי ברכב, ב"ה בלי תקלות…
                          (למתעניינים: בכיס התחתון של דלת הנהג)
                          ומהסיבה הפשוטה שקטונתי להבין - הרי כל המערכות רכב הן כידוע ‘פלאפונים’ וממילא - איך לא שומעים באופן תכוף יותר על תקלות במערכת עקב חום?
                          *
                          בנוגע לוילון שהציע @גיל - האם זה לא תקוע בצד השמשה כל הנסיעה? לא מעיק?
                          (מרגיש לי קצת שזה אמור לחסום חלק ניכר מהשדה ראיה…)

                          EBAE מנותק
                          EBAE מנותק
                          EBA
                          מאסטר
                          כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
                          #51

                          @משתמש-מתחיל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:

                          מעניין הנושא של הוויז, גם בגלל שכבר כמה שנים הוויז שלי ברכב, ב"ה בלי תקלות…

                          זו בדיוק הבעיה הגדולה, הנזק לא תמיד קורה מיד אלא לטווח ארוך, לכן אנשים לא מאמינים שצריך להיזהר מזה… [בדיוק מהסיבה שאני מנשנש ברגע זה “כריות” רק בגלל שהיה עליהם מבצע השבוע, למרות שהסוכר והכולסטרול לא הולכים לשום מקום והם יחכו לי בפינה עוד כמה שנים].
                          בכל מקרה, זה מדע מדוייק שלא נתון לוויכוח, התהליכים הכימיים שליתיום עובר בחום הם ודאיים, בדיוק כמו שברור לך שאם תחמם מים הם יהפכו לאדים.
                          תעשה בדיקה לסוללת הוייז שלך עם אפליקציות שבודקות בריאות סוללה, אני מאמין שתופתע. או שבכלל אתה תמיד נוסע כשהוא מחובר למטען ולא הרגשת את ההידרדרות.

                          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                          050-4133851
                          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3

                          • 1
                          • 2
                          • 3

                          68

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.7k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום