כשהרכב הופך לתנור חימום
-
אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
אך כעבור שנה התפסנים התחילו להישבר, כנראה התפרקו מהחום המדובר כאן.
ניסיתי לחבר עם אזיקונים ופטנטים אך בסוף כבר לא היה מה לעשות איתו.העלות שלו כ-50 ש"ח לפני קופונים, כשהשתמשתי בו הוא עשה פלאים לחום הרכב,
פשוט עולם אחר, וסוגרים את זה תוך 2 שניות בלי התעסקויות,
גם בחנייה של 10 דקות בשמש, הייתי סוגר אותו ומנע המון חום ברכב.עריכה: למדקדקים שמעתי פעם שהאויר הרותח ברכב שהתבשל בשמש לא בריא לנשימה,
בגלל שהאויר עם רעילות הנפלט מהחום מהפלסטיקה ושאר הדברים ברכב.
ולכן כדאי כשנכנסים לרכב לפתוח את כל החלונות ולתת לאויר להתחלף.@תודה-לבורא-עולם-0 כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
אני השתמשתי עם זה נראה לי ש @גיל המליץ עליה איפשהו בפורום,
זה המלצה שלי
https://rechavimzelaze.ovh/topic/4347/לקראת-הקיץ-שמשייה-נוחה-לשמירת-טמפרטורה-בתוך-הרכב/24מענין שנשבר לך לי מחזיק כבר כמה שנים טובות
(ולא רק לי מחזיק, אלא משפחה וחברים)
כן אני ממליץ להוריד את זה בחורף כדי שלא יספוג 5 חודשים שמש בלי שום שימוש -
@חיים-ברזל כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
במקרה של תפילין כדאי לשים אותם בתא מטען?
ברכב האצ’בק אין הבדל
ברכב סדאן אפשר להשים מאחורה לכתחילה
אני שם תפילין מאחורה זה אפילו לא מתקרב להיות חם
כן מקפיד לא להשים צהריים שלמים
אבל להשים בבוקר תפילין ולהוציא עד 2 בצהריים זה אחלה
(ברכב סדאן הפגאז מאחורה הוא בטמפרטורה שיש בחוץ ואפילו קצת פחות כי אין שמש ישירה, אם בחוץ 30 מעלות בפגאז יהיה 30 מעלות מקסימום זה לא משהו שמזיק)@ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ברכב האצ’בק אין הבדל
אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה
-
@ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ברכב האצ’בק אין הבדל
אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה
@רכבניק כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ברכב האצ’בק אין הבדל
אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה
ואתה משאיר תפילין וזה לא חם?
כי אני משאיר וגם ביום חם כשאני לוקח את התפילין הכיסוי שהוא מעור לא כזה חם -
@רכבניק כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
@ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ברכב האצ’בק אין הבדל
אצלי יש כיסוי מובנה לתא מטען וזה הבדל משמעותי כי אין שמש ישירה
ואתה משאיר תפילין וזה לא חם?
כי אני משאיר וגם ביום חם כשאני לוקח את התפילין הכיסוי שהוא מעור לא כזה חם@ראובן-שבתי כתב בכשהרכב הופך לתנור חימום:
ואתה משאיר תפילין
לזמן ארוך? לא
בלי קשר לחום, פשוט לא יוצא לא
