דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      23 פוסטים 6 כותבים 1.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח חיים Y0737

        @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

        ובסיבוב זה יותר קשה

        אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

        טוסוןט מחובר
        טוסוןט מחובר
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
        #14

        @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
        @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        ח 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • טוסוןט טוסון

          @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
          @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #15

          @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

          עוצר את הדג שעלה בחכתו

          יש שם מחסום סמוך, מעבר מכבים
          לא נראה לי בעיה עבורם…
          אבל ב 1 בלילה מי שישמע… כשהכביש חצי ריק…

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ח חיים Y0737

            @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

            פחות רכבי פורד

            בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
            אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

            I מנותק
            I מנותק
            israel_458xv20n
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #16

            @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

            חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

            במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
            ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #17

              תודה חברים נרגענו ב’'ה
              אפשר לשחרר
              רק להבא מי שנוסע בכביש זה להזהר לא להאיץ בירידות

              חבר טוב שגם נוסע הרבה אמר לי גם שהתחילו אכיפה שם רק לאחרונה אחרי שנים של ‘‘שקט’’…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • I israel_458xv20n

                @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
                ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.

                טוסוןט מחובר
                טוסוןט מחובר
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #18

                @israel_458xv20n ועיין עוד
                https://rechavimzelaze.ovh/post/53111

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • טוסוןט טוסון

                  @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
                  וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
                  מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

                  ישראל ו.י מנותק
                  ישראל ו.י מנותק
                  ישראל ו.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל ו.
                  #19

                  @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                  @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
                  וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
                  מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

                  אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,
                  ברגע שראיתי אותו, בתחילת הסיבוב בעצם שמתי ברקס.
                  אבל לא ראיתי שוטר מחזיק ממל"ז, אולי הוריד אותו לרגע.
                  [חשבתי כבר שאני יצטרך להזמין צבע שחור 🫣]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חיים Y0737

                    @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                    ובסיבוב זה יותר קשה

                    אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

                    LexusL מנותק
                    LexusL מנותק
                    Lexus
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                    #20

                    @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                    @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                    ובסיבוב זה יותר קשה

                    אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

                    אתה בהחלט

                    זוכר נכון

                    אגב כשאני עברתי שם אתמול (קרוב לשעה שציינת) הוויז התריע על ניידת

                    שיפור החיפוש ביד2

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • טוסוןט טוסון

                      @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
                      @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #21

                      @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                      מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין

                      חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חיים Y0737

                        @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                        מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין

                        חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…

                        טוסוןט מחובר
                        טוסוןט מחובר
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                        #22

                        @חיים-Y0737 אני לא יודע בדיוק
                        עיין במדריך החשוב של מורינו ר’ @גיל שליט"א
                        (קישרתיהו כבר מעלה)

                        @ישראל-ו. כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                        אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,

                        אתה מתכוון שחבר שלך, לכאורה עשה את זה

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • ח חיים Y0737

                          אמש חזרתי מירושלים לק’'ס מאוחר, ב 1:00 בלילה לערך, באחד הסיבובים ליד בית חורון נתקלתי בניידת עם אורות כבויים, שוטר יושב בפנים עם אקדח מהירות ‘‘ממל’‘ז’’ ומצלם מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה

                          שאלה למבינים: יש סיכון אם נסעתי בנתיב ימני על 110? מותר שם 90
                          בנוסף: האם הוא מצלם את כולם אוטומטי או מתמקד ברכבים ספציפיים?
                          מקווה לטוב בעז’'ה

                          בכל אופן ראיתי צורך ליידע את הציבור כי שנים שלא היתה שם אכיפה

                          טוסוןט מחובר
                          טוסוןט מחובר
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #23

                          @חיים-Y0737 האכיפה שם ממשיכה, ראיתי כמה פעמים בשבועות האחרונים
                          נשמע שרוצים להאט את 443, בנוסף גם למצלמות במחנה עופר

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          • 1
                          • 2

                          73

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום