דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      18 פוסטים 5 כותבים 128 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ח מנותק
        ח מנותק
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
        #1

        אמש חזרתי מירושלים לק’'ס מאוחר, ב 1:00 בלילה לערך, באחד הסיבובים ליד בית חורון נתקלתי בניידת עם אורות כבויים, שוטר יושב בפנים עם אקדח מהירות ‘‘ממל’‘ז’’ ומצלם מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה

        שאלה למבינים: יש סיכון אם נסעתי בנתיב ימני על 110? מותר שם 90
        בנוסף: האם הוא מצלם את כולם אוטומטי או מתמקד ברכבים ספציפיים?
        מקווה לטוב בעז’'ה

        בכל אופן ראיתי צורך ליידע את הציבור כי שנים שלא היתה שם אכיפה

        I תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ח חיים Y0737

          אמש חזרתי מירושלים לק’'ס מאוחר, ב 1:00 בלילה לערך, באחד הסיבובים ליד בית חורון נתקלתי בניידת עם אורות כבויים, שוטר יושב בפנים עם אקדח מהירות ‘‘ממל’‘ז’’ ומצלם מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה

          שאלה למבינים: יש סיכון אם נסעתי בנתיב ימני על 110? מותר שם 90
          בנוסף: האם הוא מצלם את כולם אוטומטי או מתמקד ברכבים ספציפיים?
          מקווה לטוב בעז’'ה

          בכל אופן ראיתי צורך ליידע את הציבור כי שנים שלא היתה שם אכיפה

          I מנותק
          I מנותק
          israel_458xv20n
          כתב נערך לאחרונה על ידי israel_458xv20n
          #2

          @חיים-Y0737 אם אף אחד לא עצר אותך הכל טוב.
          יתרה מכך אני מכיר כאלה שברחו לשוטר ולא קרה כלום.

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • I israel_458xv20n

            @חיים-Y0737 אם אף אחד לא עצר אותך הכל טוב.
            יתרה מכך אני מכיר כאלה שברחו לשוטר ולא קרה כלום.

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
            #3

            @israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

            לא עצר אותך הכל טוב.

            החשש הוא מדו’'ח לדואר…

            בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים Y0737

              @israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

              לא עצר אותך הכל טוב.

              החשש הוא מדו’'ח לדואר…

              בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן

              I מנותק
              I מנותק
              israel_458xv20n
              כתב נערך לאחרונה על ידי israel_458xv20n
              #4

              @חיים-Y0737 אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.

              @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

              בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן

              למה?

              ח טרנטעט 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • I israel_458xv20n

                @חיים-Y0737 אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.

                @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן

                למה?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                למה?

                כי זו סכנת חיים וממון לברוח משוטר… עזוב אל תסיט את נושא השרשור

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ישראל ו.י מנותק
                  ישראל ו.י מנותק
                  ישראל ו.
                  כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל ו.
                  #6

                  אני גם נסעתי שם במוצ”ש האחרון בסביבות 01:00 בלילה,
                  על מהירות גבוהה,
                  ותוך כדי אני רואה את הניידת בצד הכביש,
                  מתפלל חזק שלא יגיע דו”ח…
                  באיזור האישי ממשלתי לא מופיע כלום.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • I israel_458xv20n

                    @חיים-Y0737 אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.

                    @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                    בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן

                    למה?

                    טרנטעט מנותק
                    טרנטעט מנותק
                    טרנטע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טרנטע
                    #7

                    @israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                    אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.

                    אכן, וכפי שנכתב כאן

                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • ח חיים Y0737

                      @israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                      למה?

                      כי זו סכנת חיים וממון לברוח משוטר… עזוב אל תסיט את נושא השרשור

                      I מנותק
                      I מנותק
                      israel_458xv20n
                      כתב נערך לאחרונה על ידי israel_458xv20n
                      #8

                      @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                      כי זו סכנת חיים וממון לברוח משוטר… עזוב אל תסיט את נושא השרשור

                      איך הבנת מדבריי שאני מעודד לברוח משוטרים? סה"כ כתבתי שגם אם כבר ברחת, אין להם מה לעשות. (המקרה שאני מכיר אישית הוא של חבר עם טסלה שברח כמה פעמים ולקורולה אין מה לעשות נגד טסלה) בכל אופן אני לא הסטתי את הנושא.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • טרנטעט טרנטע

                        @israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                        אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.

                        אכן, וכפי שנכתב כאן

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                        אכן, ו

                        בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!

                        טרנטעט טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • ח חיים Y0737

                          @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                          אכן, ו

                          בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!

                          טרנטעט מנותק
                          טרנטעט מנותק
                          טרנטע
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @חיים-Y0737 אכן כן, אל תדאג הם בד"כ מחפשים יותר סקודות פחות רכבי פורד

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • טרנטעט טרנטע

                            @חיים-Y0737 אכן כן, אל תדאג הם בד"כ מחפשים יותר סקודות פחות רכבי פורד

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים Y0737
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                            פחות רכבי פורד

                            בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
                            אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                            I תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חיים Y0737

                              @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                              אכן, ו

                              בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!

                              טוסוןט מחובר
                              טוסוןט מחובר
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
                              וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
                              מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)
                              נחייה ולא…

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טוסוןט טוסון

                                @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
                                וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
                                מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חיים Y0737
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                                #13

                                @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                                ובסיבוב זה יותר קשה

                                אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ח חיים Y0737

                                  @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                                  ובסיבוב זה יותר קשה

                                  אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                  #14

                                  @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
                                  @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
                                    @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

                                    ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חיים Y0737
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                                    עוצר את הדג שעלה בחכתו

                                    יש שם מחסום סמוך, מעבר מכבים
                                    לא נראה לי בעיה עבורם…
                                    אבל ב 1 בלילה מי שישמע… כשהכביש חצי ריק…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חיים Y0737

                                      @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                                      פחות רכבי פורד

                                      בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
                                      אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                                      I מנותק
                                      I מנותק
                                      israel_458xv20n
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                                      חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                                      במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
                                      ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ח מנותק
                                        ח מנותק
                                        חיים Y0737
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        תודה חברים נרגענו ב’'ה
                                        אפשר לשחרר
                                        רק להבא מי שנוסע בכביש זה להזהר לא להאיץ בירידות

                                        חבר טוב שגם נוסע הרבה אמר לי גם שהתחילו אכיפה שם רק לאחרונה אחרי שנים של ‘‘שקט’’…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • I israel_458xv20n

                                          @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                                          חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                                          במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
                                          ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.

                                          טוסוןט מחובר
                                          טוסוןט מחובר
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #18

                                          @israel_458xv20n ועיין עוד
                                          https://rechavimzelaze.ovh/post/53111

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)
                                          נחייה ולא…

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          56

                                          מחובר

                                          3.0k

                                          משתמשים

                                          9.7k

                                          נושאים

                                          131.0k

                                          פוסטים
                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • תקנון הפורום
                                          • מילון מושגים המלא
                                          • המדריך המלא למשתמש
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • פנייה למנהל הפורום