זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה
-
@חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
@חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין
חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…
-
@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין
חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…
@חיים-Y0737 אני לא יודע בדיוק
עיין במדריך החשוב של מורינו ר’ @גיל שליט"א
(קישרתיהו כבר מעלה)@ישראל-ו. כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,
אתה מתכוון שחבר שלך, לכאורה עשה את זה
-
אמש חזרתי מירושלים לק’'ס מאוחר, ב 1:00 בלילה לערך, באחד הסיבובים ליד בית חורון נתקלתי בניידת עם אורות כבויים, שוטר יושב בפנים עם אקדח מהירות ‘‘ממל’‘ז’’ ומצלם מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה
שאלה למבינים: יש סיכון אם נסעתי בנתיב ימני על 110? מותר שם 90
בנוסף: האם הוא מצלם את כולם אוטומטי או מתמקד ברכבים ספציפיים?
מקווה לטוב בעז’'הבכל אופן ראיתי צורך ליידע את הציבור כי שנים שלא היתה שם אכיפה
