דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      22 פוסטים 6 כותבים 487 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • טרנטעט טרנטע

        @חיים-Y0737 אכן כן, אל תדאג הם בד"כ מחפשים יותר סקודות פחות רכבי פורד

        ח מנותק
        ח מנותק
        חיים Y0737
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

        פחות רכבי פורד

        בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
        אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

        I תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חיים Y0737

          @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

          אכן, ו

          בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
          וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
          מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)

          נחייה ולא…

          ח ישראל ו.י 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
            וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
            מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
            #13

            @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

            ובסיבוב זה יותר קשה

            אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

            טוסוןט LexusL 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • ח חיים Y0737

              @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

              ובסיבוב זה יותר קשה

              אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

              טוסוןט מנותק
              טוסוןט מנותק
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #14

              @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
              @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • טוסוןט טוסון

                @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
                @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                עוצר את הדג שעלה בחכתו

                יש שם מחסום סמוך, מעבר מכבים
                לא נראה לי בעיה עבורם…
                אבל ב 1 בלילה מי שישמע… כשהכביש חצי ריק…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ח חיים Y0737

                  @טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                  פחות רכבי פורד

                  בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
                  אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                  I מנותק
                  I מנותק
                  israel_458xv20n
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                  חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                  במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
                  ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ח מנותק
                    ח מנותק
                    חיים Y0737
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    תודה חברים נרגענו ב’'ה
                    אפשר לשחרר
                    רק להבא מי שנוסע בכביש זה להזהר לא להאיץ בירידות

                    חבר טוב שגם נוסע הרבה אמר לי גם שהתחילו אכיפה שם רק לאחרונה אחרי שנים של ‘‘שקט’’…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • I israel_458xv20n

                      @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                      חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך

                      במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
                      ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @israel_458xv20n ועיין עוד
                      https://rechavimzelaze.ovh/post/53111

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • טוסוןט טוסון

                        @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
                        וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
                        מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

                        ישראל ו.י מנותק
                        ישראל ו.י מנותק
                        ישראל ו.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי ישראל ו.
                        #19

                        @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                        @חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
                        וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
                        מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה

                        אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,
                        ברגע שראיתי אותו, בתחילת הסיבוב בעצם שמתי ברקס.
                        אבל לא ראיתי שוטר מחזיק ממל"ז, אולי הוריד אותו לרגע.
                        [חשבתי כבר שאני יצטרך להזמין צבע שחור 🫣]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חיים Y0737

                          @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                          ובסיבוב זה יותר קשה

                          אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

                          LexusL מנותק
                          LexusL מנותק
                          Lexus
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                          #20

                          @חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                          @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                          ובסיבוב זה יותר קשה

                          אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם

                          אתה בהחלט

                          זוכר נכון

                          אגב כשאני עברתי שם אתמול (קרוב לשעה שציינת) הוויז התריע על ניידת

                          שיפור החיפוש ביד2

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • טוסוןט טוסון

                            @חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
                            @חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים Y0737
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                            מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין

                            חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…

                            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חיים Y0737

                              @טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                              מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין

                              חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…

                              טוסוןט מנותק
                              טוסוןט מנותק
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                              #22

                              @חיים-Y0737 אני לא יודע בדיוק
                              עיין במדריך החשוב של מורינו ר’ @גיל שליט"א
                              (קישרתיהו כבר מעלה)

                              @ישראל-ו. כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:

                              אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,

                              אתה מתכוון שחבר שלך, לכאורה עשה את זה

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2

                              • 1
                              • 2

                              46

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.7k

                              נושאים

                              131.5k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום