זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה
-
@חיים-Y0737 אכן כן, אל תדאג הם בד"כ מחפשים יותר סקודות פחות רכבי פורד
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
פחות רכבי פורד
בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך -
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אכן, ו
בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!
-
@חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
ובסיבוב זה יותר קשה
אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם
-
@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
ובסיבוב זה יותר קשה
אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם
@חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
@חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב? -
@חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
@חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
עוצר את הדג שעלה בחכתו
יש שם מחסום סמוך, מעבר מכבים
לא נראה לי בעיה עבורם…
אבל ב 1 בלילה מי שישמע… כשהכביש חצי ריק… -
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
פחות רכבי פורד
בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך
במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד. -
תודה חברים נרגענו ב’'ה
אפשר לשחרר
רק להבא מי שנוסע בכביש זה להזהר לא להאיץ בירידותחבר טוב שגם נוסע הרבה אמר לי גם שהתחילו אכיפה שם רק לאחרונה אחרי שנים של ‘‘שקט’’…
-
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך
במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד. -
@חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
@חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשהאני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,
ברגע שראיתי אותו, בתחילת הסיבוב בעצם שמתי ברקס.
אבל לא ראיתי שוטר מחזיק ממל"ז, אולי הוריד אותו לרגע.
[חשבתי כבר שאני יצטרך להזמין צבע שחור 🫣] -
@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
ובסיבוב זה יותר קשה
אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
ובסיבוב זה יותר קשה
אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם
אתה בהחלט
זוכר נכון
אגב כשאני עברתי שם אתמול (קרוב לשעה שציינת) הוויז התריע על ניידת
-
@חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
@חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין
חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…
-
@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין
חשבתי שהוא מדווח להם תיאור כללי והם עוצרים…
@חיים-Y0737 אני לא יודע בדיוק
עיין במדריך החשוב של מורינו ר’ @גיל שליט"א
(קישרתיהו כבר מעלה)@ישראל-ו. כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אני נסעתי שם יותר מ 25 קמ"ש מעל המותר, הייתי בערך 130,
אתה מתכוון שחבר שלך, לכאורה עשה את זה
