דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      דרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      36 פוסטים 19 כותבים 619 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • דוד 100ד דוד 100

        @משה-אא לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו ברוב ככל המקרים מעין אלה זה רק מכאן ולהבא סוגרים את המכון וכו…

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

        @משה-אא לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו ברוב ככל המקרים מעין אלה זה רק מכאן ולהבא סוגרים את המכון וכו…

        זה לא יהיה על העברה בשחור אלא על שוחד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פ מנותק
          פ מנותק
          פריוס אפור
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #22

          שוחד, והעברה בשחור, זה אותו דבר!!!
          זה מזכיר לי את הבדיחה האם היינו הך, ואותו הדבר, זה אותו הדבר או היינו הך?😠 😠 😠 😠

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @מאיר-ג כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

            @אלעזר-3 על עצם השוחד עוצרים ולא על רכב בלי טסט

            בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
            יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
            #23

            @aiib כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

            בדרך כלל התשלום של בעלי הרכבים זה בשביל שמישהו ייקח את הרכב, ויחכה בתור בשבילך…
            יהיה קשה להוכיח שזה שוחד בשביל להחליק תקלות מהותיות

            ברגע שרכב שרשום ע"ש פלוני היה מעורב באירוע שוחד, הבעלים די הסתבך ויצטרך לתת סיפור טוב למה ההוא שלקח את הרכב נידב מכיסו את הסכום ההוא.

            @דוד-100 כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

            לדעתי זה שיתחילו לעצור בעלי רכבים שהעבירו בשחור זה סתם בדיחה ולא בטוח שיש לדבר כזה עיגון בחוק כלשהו

            זאת עבירת שוחד. וע"ע בתיק 4000

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ביתשמשניקב מנותק
              ביתשמשניקב מנותק
              ביתשמשניק
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              מצחיק

              שיעברו פה על הפורום
              וימצאו עוד כמה וכמה מכונים כאלו

              אולי הם צודקים אבל לא חכמים

              אם המכונים היו מתנהלים קצת עם שכל ישר ולא פוסלים כל מה שזז
              לדוגמא כפתור של חלון הנוסע שלא עובד
              היה הכל טוב

              אני בשיטה שתמיד עובדת

              מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר

              וכשהם מוצאים בעיות אמיתיות הם לא תסתכלים על שטויות

              גם במכון בית שמש הכי מחמיר בארץ עם ערסים ד…

              שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • שלמהש מנותק
                שלמהש מנותק
                שלמה
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                #25

                הסירו דאגה מעל לבכם
                מכון הטסטים עד הלום כבר נסגר בעבר לא פעם אחת
                אלא כמה וכמה פעמים וכל פעם נפתח לאחר תקופת מה
                מי יעצור בעלי רכבים?? המשטרה?!
                יש להם עיסוקים בלהצר את צעדי הציבור החרדי
                למה להם להתעסק בטסטים עם שוחד? (אולי כי זה נקרא שחור?)
                חוץ מזה שהפשיעה במגזר החרדי כנראה גואה על הפשיעה ביריחו ולוד
                מסכן השוטר הממוצע הוא התגייס ויש לו הרבה עבודה…
                עוד מישהו זוכר את השוטרים שליוו ברווזים שעברו את הכביש באיילון?

                כאן בשביל לעזור :)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטוני מנותק
                  יצחק רשטונ
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  אויש כמה שאהבתי את המכון הזה, גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר, לא כמו בירושלים שאיזה ישמעלי שלא סיים כיתה א פוסל אותך על מנורה של לוחית רישוי .
                  האמת יש באשדוד עוד מכונים טובים אבל אותם אהבתי במיוחד

                  שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                    אויש כמה שאהבתי את המכון הזה, גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר, לא כמו בירושלים שאיזה ישמעלי שלא סיים כיתה א פוסל אותך על מנורה של לוחית רישוי .
                    האמת יש באשדוד עוד מכונים טובים אבל אותם אהבתי במיוחד

                    שלמהש מנותק
                    שלמהש מנותק
                    שלמה
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                    #27

                    @יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                    גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר

                    וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
                    אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת😅

                    כאן בשביל לעזור :)

                    יצחק רשטוני נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • שלמהש שלמה

                      @יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                      גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר

                      וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
                      אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת😅

                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטוני מנותק
                      יצחק רשטונ
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                      #28

                      @שלמה

                      לא לחשוף הכל

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • שלמהש שלמה

                        @יצחק-רשטונ כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                        גם בלי לשלם לאף אחד הם היו ממש בסדר

                        וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.
                        אחד הדברים המגניבים באשדוד, זה שיש מכון מסוים שבמשרד יש להם את המכשיר למדידת זיהום אויר, והם מחממים את החיישן עם מצת😅

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                        וגם לבא בלי הרכב היה אפשר, אבל כאמור זה עוד יחזור.

                        למיטב ידיעתי ומשיחה עם ‘אנשי מקצוע בתחום’ אין דבר כזה היום בשום מקום, כי למשרד התחבורה יש מצלמות במקום ואם לא זוהה מספר הרכב במצלמה הם יקבלו שלילה במקום.
                        פעם זה היה בהרבה מקומות…

                        pikolinou@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ביתשמשניקב מנותק
                          ביתשמשניקב מנותק
                          ביתשמשניק
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          לא להרחיב
                          אבל הכל תותים גם בענין זה

                          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • ביתשמשניקב ביתשמשניק

                            לא להרחיב
                            אבל הכל תותים גם בענין זה

                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשינ מנותק
                            נייטרון חפשי
                            מאסטר
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @ביתשמשניק יש שתי סוגים של ‘שחיתויות’. אחד הוא פקיד שמתגנב ועושה פרוטקציות למיניהם ומחליק טסטים, אבל אחרת לגמרי הוא כשיושב בכיר במשרד התחבורה ועורך שינויים ברשומות לפי דעתו מבטל שלילות ומוחק נקודות וכו’ כיד ה’ הטובה עליו וכמה שהמערכת מאפשרת ובהתחשב כמובן בחישוב רווח-סיכון.
                            את הסוג הראשון מנסים כעת להפסיק ויש מצלמות וביקורות וכו’ ומי הם הפועלים בזה? ניתן להניח שהם נמנים על הסוג השני…
                            עכ"פ את השחיתויות בצמרת זה לא מבטל, ואני מניח שכשאמרת ‘תותים’ התכוונת לאלו, שכידוע מלאים חרקים וקופה של שרצים.

                            pikolinou@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ביתשמשניקב ביתשמשניק

                              מצחיק

                              שיעברו פה על הפורום
                              וימצאו עוד כמה וכמה מכונים כאלו

                              אולי הם צודקים אבל לא חכמים

                              אם המכונים היו מתנהלים קצת עם שכל ישר ולא פוסלים כל מה שזז
                              לדוגמא כפתור של חלון הנוסע שלא עובד
                              היה הכל טוב

                              אני בשיטה שתמיד עובדת

                              מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר

                              וכשהם מוצאים בעיות אמיתיות הם לא תסתכלים על שטויות

                              גם במכון בית שמש הכי מחמיר בארץ עם ערסים ד…

                              שלמה א 0ש מנותק
                              שלמה א 0ש מנותק
                              שלמה א 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @ביתשמשניק כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                              אני בשיטה שתמיד עובדת

                              מגיע עם הרכב איך שהוא עם הדברים שאני במילא צריך ורוצה לסדר

                              כל שנה יש לך משהו לסדר?
                              כשאין לך פה מתחילה הבעיה , (כמה הם מנסים למצוא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בבציק
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                עצם זה שיש כל כך הרבה מכונים שאפשר להעביר שם רכב בלי גלגלים בחאפר
                                זה אומר שיש בעיה בשיטת הבדיקה לאו עכברא גנבא אלא חורא גנבא.
                                ( הבדיקה מדאי מחמירה, פוסלים על דברים לא רלוונטים וכו’ )
                                אם משהו יודע אשמח לדעת מה קורה במדינות העולם.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שלמהש מנותק
                                  שלמהש מנותק
                                  שלמה
                                  מאסטר
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                                  #34

                                  הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
                                  אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
                                  כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
                                  ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
                                  אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
                                  היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
                                  ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

                                  כאן בשביל לעזור :)

                                  מאירמ טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  4
                                  • שלמהש שלמה

                                    הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
                                    אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
                                    כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
                                    ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
                                    אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
                                    היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
                                    ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

                                    מאירמ מנותק
                                    מאירמ מנותק
                                    מאיר
                                    מנהל ראשי
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                    #35

                                    @שלמה כתב בדרמה באשדוד: פשיטה משטרתית על מכון טסטים:

                                    מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו

                                    אני חושב שהפשיטות האלו זה פרוצדורה סטנדרטית… המשטרה פושטת, מצליחה להוכיח עשירית מהמקרים וממשיכים עד לפעם הבאה…

                                    ליצירת קשר לחץ כאן

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • שלמהש שלמה

                                      הבעיה נעוצה בעיקר בכך שהשכר על העבודה הפחות נעימה הזו שכוללת
                                      אינטראקציה עם אנשים, מזג אוויר חם או קר במיוחד ברוב שעות היום, עבודה שעשויה להיות מלכלכת ועם ריחות זיהומי אוויר לא נחמדים.
                                      כל זאת בשכר מביש של 45 ש’‘ח לשעה
                                      ואז מגיע יוסף מעבירמכער ומעביר באזור 10-15 רכבים ביום, לוקח 250-300 ש’‘ח ללקוח ומתחלק איתם בשלל ומה קורה כשהרכב ממש לא בטיחותי? משלמים יותר כסף ליוסף מעבירמכער, תאמרו לי אתם האם לא הייתם משתתפים בדיל הזה במקומם?
                                      אז במקום שהמדינה תעלה להם את השכר המגיע להם כ’‘כ
                                      היא מממנת את הפשיטות המשטרתיות הללו
                                      ובכך מעלה את כמות הרכבים התקולים והמסוכנים בכביש, מבזבזת את כספי המיסים שלנו ששילמנו על הקניות העמוסות בחגים (ועוד), ע’'י תאונות שפוגעות בגוף ובנפש, שגורמות בתורם לפקקי ענק והפסד אדיר בכוח העבודה הלאומי

                                      טוסוןט מחובר
                                      טוסוןט מחובר
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                      #36

                                      @שלמה אתה רוצה שגם בעל הרכב החדש, וגם האברך ישלם את אותו סכום 400-500 למבחן שנתי?
                                      איך יעלו להם את המשכורות? מי ישלם את זה?
                                      שמעתי פעם באוטובוס מה הפרוצדורה והעלויות לפתוח מכון טסטים, ואף אחד לא מוכן, למרות שהמדינה הוציאה מכרזים
                                      כמובן הפתרון הוא או לעשות פעם בשנתיים ב300 ש"ח, או להקצות מהאגרת רישוי חלק בעבור זה

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)
                                      נחייה ולא…

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1

                                      • 1
                                      • 2

                                      87

                                      מחובר

                                      3.0k

                                      משתמשים

                                      9.7k

                                      נושאים

                                      131.1k

                                      פוסטים
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • מילון מושגים המלא
                                      • המדריך המלא למשתמש
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • פנייה למנהל הפורום