דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      3. תאונה ברכב שכור

      תאונה ברכב שכור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
      10 פוסטים 5 כותבים 495 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מתחזק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        חבר שלי - נהג חדש - לקח רכב מהשכרה בשכונה.
        רכב ישן (2014) במצב שחוק.
        הוא עשה איתו תאונה ולטענתם הרכב הלך.
        הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.
        הוא נהג חדש מעל 24.
        מה מומלץ לעשות?

        יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מתחזק

          חבר שלי - נהג חדש - לקח רכב מהשכרה בשכונה.
          רכב ישן (2014) במצב שחוק.
          הוא עשה איתו תאונה ולטענתם הרכב הלך.
          הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.
          הוא נהג חדש מעל 24.
          מה מומלץ לעשות?

          יוניי מנותק
          יוניי מנותק
          יוני
          מגיה
          כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
          #2

          @מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:

          הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.

          השכרה שחורה מן הסתם
          יש רק צד ג’ מסתבר
          למה זה נקרא השתתפות עצמית זה כל הסכום של הרכב
          איזה רכב זה?

          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יוניי יוני

            @מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:

            הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.

            השכרה שחורה מן הסתם
            יש רק צד ג’ מסתבר
            למה זה נקרא השתתפות עצמית זה כל הסכום של הרכב
            איזה רכב זה?

            מ מנותק
            מ מנותק
            מתחזק
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יוני
            השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
            איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
            תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
            לשלם לו?

            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מתחזק

              @יוני
              השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
              איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
              תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
              לשלם לו?

              יוניי מנותק
              יוניי מנותק
              יוני
              מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:

              @יוני
              השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
              איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
              תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
              לשלם לו?

              איזה רכב זה?
              בגדול זה לא נשמע השתתפות עצמית אלא פשוט רכב שאין לו מקיף ולכן הוא צריך לשלם את שווי הרכב
              למה לא לשלם אם זה המחיר?

              רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
              גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

              LexusL טוסוןט 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • יוניי יוני

                @מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:

                @יוני
                השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
                איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
                תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
                לשלם לו?

                איזה רכב זה?
                בגדול זה לא נשמע השתתפות עצמית אלא פשוט רכב שאין לו מקיף ולכן הוא צריך לשלם את שווי הרכב
                למה לא לשלם אם זה המחיר?

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                #5

                @יוני כתב בתאונה ברכב שכור:

                למה לא לשלם אם זה המחיר?

                שאלה בדיני ממונות זה שאלה לרב
                אני רק מעלה סברה
                כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים
                באם ה’משכיר’ הטעה ברמה כזו או אחרת את השוכר שמדובר בהשכרה חוקית. יש מקום לומר שהוא לא יוכל לתבוע יותר ממה שמאפשר החוק

                שיפור החיפוש ביד2

                יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • LexusL Lexus

                  @יוני כתב בתאונה ברכב שכור:

                  למה לא לשלם אם זה המחיר?

                  שאלה בדיני ממונות זה שאלה לרב
                  אני רק מעלה סברה
                  כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים
                  באם ה’משכיר’ הטעה ברמה כזו או אחרת את השוכר שמדובר בהשכרה חוקית. יש מקום לומר שהוא לא יוכל לתבוע יותר ממה שמאפשר החוק

                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @Lexus כתב בתאונה ברכב שכור:

                  כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים (ממש לא 10K ש"ח)

                  גם נהג חדש?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי יוני

                    @מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:

                    @יוני
                    השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
                    איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
                    תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
                    לשלם לו?

                    איזה רכב זה?
                    בגדול זה לא נשמע השתתפות עצמית אלא פשוט רכב שאין לו מקיף ולכן הוא צריך לשלם את שווי הרכב
                    למה לא לשלם אם זה המחיר?

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #7

                    @יוני השאלה אם הוא צריך לשלם, אם השכרה חוקית, אז היא כפופה לחוזה, (ומן הסתם לתקרת השתתפות עצמית) אם ההשכרה שחורה, אז זה תלוי בסיכום ביניהם, לכאורה אם הוא שוכר אז יהיה פטור באונסין, אולי נחשב פשיעה? או שזה כמו המקומות שמתנים שמשלם רק אם לא קרה כלום, או שלא מתחייב לשלם ואז הוא שואל?
                    בקיצור, כמעט בכל מקרה זו שאלה לדיין
                    (תוך כדי אני רואה שמעי"ז כתב ר’ @Lexus שליט"א, אבל אולי מהניסוח שלי יהיה מעט תועלת ג"כ)

                    @יעקב-5 כתב בתאונה ברכב שכור:

                    @Lexus כתב בתאונה ברכב שכור:

                    כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים (ממש לא 10K ש"ח)

                    גם נהג חדש?

                    כעיקרון כן, אא"כ הציעו לו לבטל השתתפות חלקית שאז יכולים יותר, אבל עדיין לא מגיע ל10k

                    יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • יוניי יוני

                      @מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:

                      @יוני
                      השכרה של חברה שמשכירה לנהגים צעירים.
                      איך הוא יכול לדעת מה העלות של הרכב?
                      תכלס’, הוא תובע השתתפות עצמית.
                      לשלם לו?

                      איזה רכב זה?
                      בגדול זה לא נשמע השתתפות עצמית אלא פשוט רכב שאין לו מקיף ולכן הוא צריך לשלם את שווי הרכב
                      למה לא לשלם אם זה המחיר?

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @יוני השאלה אם הוא צריך לשלם, אם השכרה חוקית, אז היא כפופה לחוזה, (ומן הסתם לתקרת השתתפות עצמית) אם ההשכרה שחורה, אז זה תלוי בסיכום ביניהם, לכאורה אם הוא שוכר אז יהיה פטור באונסין, אולי נחשב פשיעה? או שזה כמו המקומות שמתנים שמשלם רק אם לא קרה כלום, או שלא מתחייב לשלם ואז הוא שואל?
                        בקיצור, כמעט בכל מקרה זו שאלה לדיין
                        (תוך כדי אני רואה שמעי"ז כתב ר’ @Lexus שליט"א, אבל אולי מהניסוח שלי יהיה מעט תועלת ג"כ)

                        @יעקב-5 כתב בתאונה ברכב שכור:

                        @Lexus כתב בתאונה ברכב שכור:

                        כיון והחוק מגביל השתתפות עצמית בהשכרה - לכמה אלפים בודדים (ממש לא 10K ש"ח)

                        גם נהג חדש?

                        כעיקרון כן, אא"כ הציעו לו לבטל השתתפות חלקית שאז יכולים יותר, אבל עדיין לא מגיע ל10k

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @טוסון למה תאונה זה אונסין?
                        איזה הקשר יש בין השכרה חוקית להשכרה/השאלה שחורה
                        אם תיתן לחבר את האוטו והוא יעשה תאונה תגיד לו שהוא לא צריך לשלם?

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יוניי יוני

                          @טוסון למה תאונה זה אונסין?
                          איזה הקשר יש בין השכרה חוקית להשכרה/השאלה שחורה
                          אם תיתן לחבר את האוטו והוא יעשה תאונה תגיד לו שהוא לא צריך לשלם?

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @יוני אם היה באונס, (סוגייה דשני קדרים לדוג’, אני לא מונח בסוגייות כל כך) זה נושא לדיין, אני רק מעלה צדדים

                          שואל חייב באונסין
                          ולא היה ברור אם הוא שוכר או ‘שואל’

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          78

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.4k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום