תאונה ברכב שכור
-
חבר שלי - נהג חדש - לקח רכב מהשכרה בשכונה.
רכב ישן (2014) במצב שחוק.
הוא עשה איתו תאונה ולטענתם הרכב הלך.
הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.
הוא נהג חדש מעל 24.
מה מומלץ לעשות? -
@מתחזק כתב בתאונה ברכב שכור:
הם מבקשים השתתפות עצמית קרוב ל-10 אלף ש"ח.
השכרה שחורה מן הסתם
יש רק צד ג’ מסתבר
למה זה נקרא השתתפות עצמית זה כל הסכום של הרכב
איזה רכב זה?
