דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      54 פוסטים 27 כותבים 2.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        ישראליק
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        בנסיעה איטית במשך שעות, פקקי ענק וציבור גדול
        כדאי לקחת גלונים של דלק ספייר עבור הנתקעים…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מנותק
          ח מנותק
          חיימנה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          אני רק שאלה …
          אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
          המחאה אמורה להפריע לי??
          לכאורה זה בכיוון הנגדי .
          אשמח למידע

          אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסף
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            3e0071f1-f589-4b87-8aae-14ad960c9b1b-image.png לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיימנה

              אני רק שאלה …
              אני צריך מחר לנסוע מב"ב לי-ם בשעה 5:30-6:00
              המחאה אמורה להפריע לי??
              לכאורה זה בכיוון הנגדי .
              אשמח למידע

              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                @חיימנה זה רק בשעות הצהריים ב4

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיימנה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @אליהו-בן-יוסף
                4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
                השאלה אם זה קשור אלי…

                אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ח חיימנה

                  @אליהו-בן-יוסף
                  4 בחרדית זה 5 כלומר אני יוצא בשיא המחאה
                  השאלה אם זה קשור אלי…

                  אליהו בן יוסףא מנותק
                  אליהו בן יוסףא מנותק
                  אליהו בן יוסף
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  @חיימנה 0613714d-dc80-43b0-8031-ea90f71e31e4-image.png נראה שכן תראה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                    3e0071f1-f589-4b87-8aae-14ad960c9b1b-image.png לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ישראליק
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @אליהו-בן-יוסף כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:

                    לא נראה לי שיהיה פקוק ממש

                    נשמע אתה לא נוהג לנהוג

                    כל נהג יודע שמספיקה משאית אחת בנתיב הימני בעליות לירושלים לגרום עומס קילומטר שלם אחורה [מצריך אנשים להאט כדי לעבור נתיב / לאפשר לנהג להיכנס לנתיב שלהם] וההאטה הזו גורמת עומס. אתה עובר את המשיאת וטס.

                    אם יהיו אלפי רכבים בפיזור מלא שנוסים על 50, לא יהיה אפשר לנסוע בשום כביש. וההשלכות התחבורתיות של זה יהיו ללא ספק עד הערב המאוחר

                    אלא אם כן יהיה דרדלה, יבואו קצת אנשים ויסעו על 80

                    צריך לזכור שהם לא לבד בכביש זה שעות שבין כך הם קטסטרופליות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      ישראליק
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #48

                      רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך

                      אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
                      עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443

                      אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
                      לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300

                      וכן בכל עיר ועיר

                      אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישראליק

                        רוב הציבור לא יספיק להגיע לחצי הדרך

                        אם ב4 אני יוצא לכביש 16 על 50 עם עוד 5 רכבים כאלו גמרנו על היציאה הזו
                        עוד 50 כאלו בכניסה לעיר, עוד 50 ביציאה מ443

                        אין לצאת מירושלים נגמר הסיפור.
                        לא יעזור שתחליט פתאום לנסוע על 300

                        וכן בכל עיר ועיר

                        אליהו בן יוסףא מנותק
                        אליהו בן יוסףא מנותק
                        אליהו בן יוסף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #49

                        @ישראליק כן .אבל אל תשכח שכל הפקקים זה בגלל שלא נוסעים תאונה משהו אל הכביש וכו אבל כן אני מאמין שזה יתקע שאיזהו שלב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אליהו מרצדס ויטוא מנותק
                          אליהו מרצדס ויטוא מנותק
                          אליהו מרצדס ויטו
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אליהו מרצדס ויטו
                          #50

                          לדעתי הכבישים מחר יהיו הכי פתוחים כי מסיימים את העבודה יותר מוקדם בגלל המחאה. ביום רגיל שיש עומסים אתה זוחל בכביש על 20 קמ"ש במקטעים מסוימים אז לדעתי המחאה לא תשפיע כל כך על הדרכים עם מינימום של 50 קמ"ש

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מאירמ מנותק
                            מאירמ מנותק
                            מאיר
                            מנהל ראשי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #51

                            אולי נוסיף את המחאות הללו לסל השיקולים לפני רכישת רכב חשמלי. (מדובר על שעות רבות של מיזוג, חוסר וודאות וכו’)

                            ליצירת קשר לחץ כאן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • YKingsmartY מחובר
                              YKingsmartY מחובר
                              YKingsmart
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #52

                              אם אכן אנשים יצייתו להוראות ויסעו רק בימין לאט, לא עשינו כלום… כולם יסעו חינם ב"נתיב המהיר" קרי שמאל

                              אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                              מייל
                              Ykingsmart1@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • משה שמחהמ מנותק
                                משה שמחהמ מנותק
                                משה שמחה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #53

                                אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
                                צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.

                                מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • משה שמחהמ משה שמחה

                                  אני רק לא הבנתי למה התוכנית שכולם נוסעים בימני על 50 קמ"ש,
                                  צריך ששליש יסעו בימני על 50 קמ"ש, שליש יעקפו באמצעי על 51 קמ"ש ושליש יעקפו בשמאלי על 52 קמ"ש.

                                  מאירמ מנותק
                                  מאירמ מנותק
                                  מאיר
                                  מנהל ראשי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                                  #54

                                  @משה-שמחה @YKingsmart גם אם המוחים ייסעו רק בימני, בנתיב השמאלי ייסעו על 65 גג. ככה זה! (עומס ובטיחות בסיסית) לדעתי זה גם מבורך שכל הנוסעים בנתיב השמאלי ייראו שיירה באורך קילומטרים “וואו זה לא נגמר! אחי, תראה! כבר 10 דקות זה לא נגמר הדתיים האלו! תראה כמה! אין, אני אומר לך אסור להתעסק איתם!”

                                  ליצירת קשר לחץ כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3

                                  26

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  131.2k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום