דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      68 פוסטים 24 כותבים 1.4k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • משה שמחהמ משה שמחה

        @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?

        אין לי מושג בכלל, לא מכיר את האזור.
        אבל מה שכתבתם יוצא 25.

        @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

        5 1 לכביש 3

        6 1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

        8 יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

        9 יד מרדכי 1

        11 2 רמזורים לארז,

        13 2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

        15 2 רמזורים לכביש 232

        16 1 גבים

        17 1 יכיני

        18 1 יושיביה

        19 1 נתיבות צפון (המזלג)

        20 1 נתיבות ראשי

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
        ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
        21 1לפני הכניסה הדרומית
        22 1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
        23 1 נוסף מיד אחר כך

        @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
        25 צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #59

        @משה-שמחה כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        אבל מה שכתבתם יוצא 25.

        @פתוח-לשמוע
        שמעת?
        25!!! (בתקווה שלא פספסנו)
        אתה כבר לא צריך לספור
        ולהוריד גם את הגרבים🤤 😂 😆
        תתרכז בנסיעה
        אז לא הגזמתי כי כתבתי באזור 30
        ואח"כ הבהרתי שכתבתי ככה כי היה זכור לי 26/27

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • אליהו התחא מנותק
          אליהו התחא מנותק
          אליהו התח
          כתב נערך לאחרונה על ידי אליהו התח
          #60

          רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
          בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
          היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

          TCRVOT תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • אליהו התחא אליהו התח

            שלום לכולם,
            אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.

            מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?

            האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?

            תודה מראש למגיבים!

            M מנותק
            M מנותק
            MEM
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #61

            @אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

            שלום לכולם,
            אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.

            מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?

            האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?

            תודה מראש למגיבים!

            תלוי מתי
            אני נסעתי לפני כמה חוד’ בערב והוויז נתן לי פער של 5 דקות בערך [מהמרכז לאזור ט. כרמל] תכל’ס נסעתי על 2 כמובן
            יש שעות שכמו"ש באמת יש פערים ניכרים ביותר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכיםק מנותק
              קורולה אברכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי קורולה אברכים
              #62

              בלת’'ק חלקי

              אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליהו התחא אליהו התח

                רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
                בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
                היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

                TCRVOT מחובר
                TCRVOT מחובר
                TCRVO
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #63

                @אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

                זה גם נשאר על 34 דק’?
                כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית

                אליהו התחא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • קורולה אברכיםק קורולה אברכים

                  בלת’'ק חלקי

                  אם אני נוסע לבני ברק למשל בשעות לא פקוקות, אני אפילו לא אתחיל לחשוב לעלות על 6, משא’'כ כשאסע לאלעד שזה על כביש 6.

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #64

                  @קורולה-אברכים

                  הספויילר, זה כדי שתדע על מה לדלג

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)
                  נחייה ולא…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • TCRVOT TCRVO

                    @אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.

                    זה גם נשאר על 34 דק’?
                    כי אני נוסע המון על הציר הזה ולא היה פעם אחת שהיה פער של יותר מחצי שעה וזמן ההגעה לא התאחר משמעותית

                    אליהו התחא מנותק
                    אליהו התחא מנותק
                    אליהו התח
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #65

                    @TCRVO מאמין שכן, במיוחד בשעות אלו.
                    וגם אם הפער יצטמצם זה לא בהרבה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • על הטוב שלךע מנותק
                      על הטוב שלךע מנותק
                      על הטוב שלך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #66

                      סתם משהו מעניין אתמול נסעתי מחריש לאלעד דרך שש יצא לי נסיעה רגועה על מאה עד מאה עשרים בשעה שש וחצי הגעתי בשבע וחמישה

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                        סתם משהו מעניין אתמול נסעתי מחריש לאלעד דרך שש יצא לי נסיעה רגועה על מאה עד מאה עשרים בשעה שש וחצי הגעתי בשבע וחמישה

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #67

                        @על-הטוב-שלך חריש-אלעד, זו דוגמא לא טובה ליעילות של כביש שש, כיוון שהוא הכביש הנורמלי שמחבר ביניהם
                        סתם ככה, מה שקרה במדינה כאן, ש7 בערב היא השעה הכי פתוחה בכבישים, (מחוץ למטרופולין ת"א) כיוון שמ9-10 מתחילות עבודות

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)
                        נחייה ולא…

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • משה שמחהמ משה שמחה

                          @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?

                          אין לי מושג בכלל, לא מכיר את האזור.
                          אבל מה שכתבתם יוצא 25.

                          @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

                          5 1 לכביש 3

                          6 1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

                          8 יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

                          9 יד מרדכי 1

                          11 2 רמזורים לארז,

                          13 2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

                          15 2 רמזורים לכביש 232

                          16 1 גבים

                          17 1 יכיני

                          18 1 יושיביה

                          19 1 נתיבות צפון (המזלג)

                          20 1 נתיבות ראשי

                          @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
                          ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
                          21 1לפני הכניסה הדרומית
                          22 1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
                          23 1 נוסף מיד אחר כך

                          @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
                          25 צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?

                          שלמה א 0ש מנותק
                          שלמה א 0ש מנותק
                          שלמה א 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #68

                          @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          19 1 נתיבות צפון (המזלג)

                          20 1 נתיבות ראשי

                          אם אתה נכנס בכניסה המרכזית אז אתה לא מתעכב ברמזור אלא פונה ימינה
                          אבל אם אתה פונה ימינה במזלג (נווה שרון- 11 הנקודות), אז יש עוד 2
                          1 מועצה שדות נגב
                          2 שמאלה לנתיבות
                          ואני לא זוכר את כולם בע"פ אבל אם לא עבדתם לפי מפות אז בדוק שיש עוד

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4

                          99

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.0k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום