האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
-
@חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
האגרה 7-10 ש"ח@על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות
לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה?
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’ -
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה?
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’ -
@על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)
-
@על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)
-
@חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
האגרה 7-10 ש"ח@על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות
לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר.
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
זה כבר יותר משתלם אבל לא הייתי ממליץ על הכביש הזה למי שלא מכיר אותו. אגב. מאז משאיות הסיוע לעזה שחוזרים לירדן דרך מעבר אלנבי יש בערב שם פקקים חבל על הזמן.
-
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר.
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
זה כבר יותר משתלם אבל לא הייתי ממליץ על הכביש הזה למי שלא מכיר אותו. אגב. מאז משאיות הסיוע לעזה שחוזרים לירדן דרך מעבר אלנבי יש בערב שם פקקים חבל על הזמן.
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר
אני ירדתי מהבנייאס (למעלה למעלה), ונסעתי דרך עין גב
אבל זה היה אחרי הצהריים, שידעתי שלהכנס לכבישי מרכז הארץ זה כאב ראש, וביום של שיבושי GPS, שלא רציתי בכלל להכנס לנושאי הפקקים/מצלמות מהירות
בשעות הלילה המאוחרות אפשר לרדת גם דרך מגדל#כולם
כרגיל

-
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
1לפני הכניסה הדרומית
1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
1 נוסף מיד אחר כך
-
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
1לפני הכניסה הדרומית
1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
1 נוסף מיד אחר כך
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
אין לי מושג בכלל, לא מכיר את האזור.
אבל מה שכתבתם יוצא 25.@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
5 1 לכביש 3
6 1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
8 יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
9 יד מרדכי 1
11 2 רמזורים לארז,
13 2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
15 2 רמזורים לכביש 232
16 1 גבים
17 1 יכיני
18 1 יושיביה
19 1 נתיבות צפון (המזלג)
20 1 נתיבות ראשי
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
21 1לפני הכניסה הדרומית
22 1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
23 1 נוסף מיד אחר כך@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
25 צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
-
@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
אין לי מושג בכלל, לא מכיר את האזור.
אבל מה שכתבתם יוצא 25.@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
5 1 לכביש 3
6 1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
8 יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
9 יד מרדכי 1
11 2 רמזורים לארז,
13 2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
15 2 רמזורים לכביש 232
16 1 גבים
17 1 יכיני
18 1 יושיביה
19 1 נתיבות צפון (המזלג)
20 1 נתיבות ראשי
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
21 1לפני הכניסה הדרומית
22 1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
23 1 נוסף מיד אחר כך@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
25 צודק. תוסיף גם את בת הדר וגם את ההיא שלפניה… בקיצור לכמה הגענו?
@משה-שמחה כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכתבתם יוצא 25.
@פתוח-לשמוע
שמעת?
25!!! (בתקווה שלא פספסנו)
אתה כבר לא צריך לספור
ולהוריד גם את הגרבים

תתרכז בנסיעה
אז לא הגזמתי כי כתבתי באזור 30
ואח"כ הבהרתי שכתבתי ככה כי היה זכור לי 26/27 -
רק אתמול פתחתי את הנושא, ואחרי פחות מ12 שעות שלא הייתי על המחשב אני כבר לא עומד בקצב ההודעות, מקווה שהספקתי לקרוא הכל. שאפו ל@מאיר על הפורום הנפלא.
בכ"א בזמן האחרון יצא לי לנסוע כמה וכמה פעמים מב"ב לצפון הרחוק וההפרשים בין כביש 2 לכביש 6 היו של חצי שעה ויותר (לטענת וויז) וזה עוד בשעות אחה"צ הפקוקות של כביש 6, וכ"ז מבלי לדבר על הנוחות של נסיעה ללא רמזורים ומצלמות מהירות (ובכלל מי מדבר על ניידות משטרה שממלאים את כבישי הצפון בשעות האלו ולרוב מוותרים על כביש 6).
היום למשל נסעתי מב"ב לעפולה יצאתי ב2 בצהרים וההפרש היה של 34 דקות.
