האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?
-
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
בא תשאל את @מאיר
מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
1 לכביש 3
1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
יד מרדכי 1
2 רמזורים לארז,
2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
2 רמזורים לכביש 232
1 גבים
1 יכיני
1 יושיביה
1 נתיבות צפון (המזלג)
1 נתיבות ראשי
אין לי כוח לספור…
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לךאתה מוזמן לומר שלום
@מאיר מעכשיו באמת הרמזורים יציקו לי…
ידוע הסיפור על ההוא שהיה לו זקן ארוך וחבר שלו שאל אותו שאתה ישן אתה שם את הזקן מתחת לשמיכה או מעל הלה חשב לרגע וענה לא שמתי לב אני יענה לך מחר
למחרת הוא מגיע עם עיגולים שחורים כל הלילה לא ישנתי בגללך שמתי מתחת לשמיכה גירד לי שמתי מעל הציק לי וכ’ו@מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אתה מוזמן לומר שלום
כל פעם אני מחפש את האאוטלנדר שלך…
אגב חבר שלך באשדוד ממש פרגן עליך א.מ -
@מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
בא תשאל את @מאיר
מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:
4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,
1 לכביש 3
1 לכביש 35 (צומת ברכיה)
יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,
יד מרדכי 1
2 רמזורים לארז,
2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),
2 רמזורים לכביש 232
1 גבים
1 יכיני
1 יושיביה
1 נתיבות צפון (המזלג)
1 נתיבות ראשי
אין לי כוח לספור…
@פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
כנראה השבת אני יסע ונמספר לךאתה מוזמן לומר שלום
-
בלת"ק
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)@טייס-קרבי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
השנקל שלי הוא
שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
(פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרורלנוסעים עם וויז לא כ״כ רלוונטי, בגלל ההתראות
-
@תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1@חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
האגרה 7-10 ש"ח@על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות
לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות
-
@חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
האגרה 7-10 ש"ח@על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות
לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה?
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’ -
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה?
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’ -
@על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)
-
@על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)
-
@חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
האגרה 7-10 ש"ח@על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות
לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר.
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
זה כבר יותר משתלם אבל לא הייתי ממליץ על הכביש הזה למי שלא מכיר אותו. אגב. מאז משאיות הסיוע לעזה שחוזרים לירדן דרך מעבר אלנבי יש בערב שם פקקים חבל על הזמן.
-
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח
ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר.
@טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ומטבריה לירושלים מה היית אומר?
זה כבר יותר משתלם אבל לא הייתי ממליץ על הכביש הזה למי שלא מכיר אותו. אגב. מאז משאיות הסיוע לעזה שחוזרים לירדן דרך מעבר אלנבי יש בערב שם פקקים חבל על הזמן.
@חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:
ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר
אני ירדתי מהבנייאס (למעלה למעלה), ונסעתי דרך עין גב
אבל זה היה אחרי הצהריים, שידעתי שלהכנס לכבישי מרכז הארץ זה כאב ראש, וביום של שיבושי GPS, שלא רציתי בכלל להכנס לנושאי הפקקים/מצלמות מהירות
בשעות הלילה המאוחרות אפשר לרדת גם דרך מגדל#כולם
כרגיל

