דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      56 פוסטים 20 כותבים 644 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        @פתוח-לשמוע כמה פעמים נסעת במקטע הזה שאתה כל כך בטוח שאני מגזים?

        חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
        כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

        מאירמ מנותק
        מאירמ מנותק
        מאיר
        מנהל ראשי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #46

        @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        בא תשאל את @מאיר

        מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

        4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

        1 לכביש 3

        1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

        יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

        יד מרדכי 1

        2 רמזורים לארז,

        2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

        2 רמזורים לכביש 232

        1 גבים

        1 יכיני

        1 יושיביה

        1 נתיבות צפון (המזלג)

        1 נתיבות ראשי

        אין לי כוח לספור…

        @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

        חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
        כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

        אתה מוזמן לומר שלום

        ליצירת קשר לחץ כאן

        פתוח לשמועפ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מאירמ מאיר

          @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          בא תשאל את @מאיר

          מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

          4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

          1 לכביש 3

          1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

          יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

          יד מרדכי 1

          2 רמזורים לארז,

          2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

          2 רמזורים לכביש 232

          1 גבים

          1 יכיני

          1 יושיביה

          1 נתיבות צפון (המזלג)

          1 נתיבות ראשי

          אין לי כוח לספור…

          @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
          כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

          אתה מוזמן לומר שלום

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #47

          @מאיר מעכשיו באמת הרמזורים יציקו לי…

          ידוע הסיפור על ההוא שהיה לו זקן ארוך וחבר שלו שאל אותו שאתה ישן אתה שם את הזקן מתחת לשמיכה או מעל הלה חשב לרגע וענה לא שמתי לב אני יענה לך מחר
          למחרת הוא מגיע עם עיגולים שחורים כל הלילה לא ישנתי בגללך שמתי מתחת לשמיכה גירד לי שמתי מעל הציק לי וכ’ו

          @מאיר כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          אתה מוזמן לומר שלום

          כל פעם אני מחפש את האאוטלנדר שלך…
          אגב חבר שלך באשדוד ממש פרגן עליך א.מ

          אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
          הם אלו שיודעים לשאול
          מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מאירמ מאיר

            @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

            בא תשאל את @מאיר

            מאשדוד לנתיבות יש כמות בלתי נתפסת של רמזורים! לא ספרתי 30 אבל יש המון! אני אעשה ספירה מהראש לרגע בספויילר:

            4 רמזורים בארבעת הכניסות של אשקלון,

            1 לכביש 3

            1 לכביש 35 (צומת ברכיה)

            יש עוד 2 רמזורים לגברעם וזיקים,

            יד מרדכי 1

            2 רמזורים לארז,

            2 רמזורים לשדרות (אור הנר ושדרות),

            2 רמזורים לכביש 232

            1 גבים

            1 יכיני

            1 יושיביה

            1 נתיבות צפון (המזלג)

            1 נתיבות ראשי

            אין לי כוח לספור…

            @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

            חמי גר בנתיבות ככה שיוצא לי לנסוע לשם
            כנראה השבת אני יסע ונמספר לך

            אתה מוזמן לומר שלום

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #48

            @מאיר

            ועוד 3 לפחות לפני כל הכניסות לאשקלון
            1לפני הכניסה הדרומית
            1 אחרי הכניסה הדרומית-עד הלום
            1 נוסף מיד אחר כך

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ט טייס קרבי

              בלת"ק
              השנקל שלי הוא
              שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
              אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
              אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
              אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
              (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור
              ומאד קל לקבל שם דוח כי מותר רישמית רק 90 וכולם נועים שם על 120+ שזה דוח של 500 ו8 נקודות)

              א מנותק
              א מנותק
              איש גמזו
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #49

              @טייס-קרבי כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

              השנקל שלי הוא
              שגם אם יוצא שווה לנסוע דרך כביש 2
              אני מכיר כמה שחסכו את התשלום לכביש שש
              אבל שילמו בדרך האחורית כמה מאות שקלים לקנסות מהירות במצלמות וכן אכלו אותה עם נקודות
              אז גם אם זה שווה מספיק דוח אחד כדי להגיע למסקנה הפוכה…
              (פשוט יש אם אני לא טועה על כביש 67 3 מצלמות מהירות ברמזורים שאתה מאיץ כדי להספיק וכמעט לא שמים לב לתמרור

              לנוסעים עם וויז לא כ״כ רלוונטי, בגלל ההתראות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובק עולםח חובק עולם

                @תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
                והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #50

                @חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך

                ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
                האגרה 7-10 ש"ח

                @על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות

                לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)
                נחייה ולא…

                על הטוב שלךע חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • טוסוןט טוסון

                  @חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                  ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                  @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                  אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך

                  ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
                  האגרה 7-10 ש"ח

                  @על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                  אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות

                  לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות

                  על הטוב שלךע מנותק
                  על הטוב שלךע מנותק
                  על הטוב שלך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #51

                  @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                  למה לא כביש הבקעה?

                  ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                  כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
                  ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
                  ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • על הטוב שלךע על הטוב שלך

                    @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                    למה לא כביש הבקעה?

                    ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                    כביש הבקעה סיוט אחד גדול עם כל הבני דודים שם ואם אתה נתקע בטעות מאוחרי משאית והכביש בצד השני קצת עמוס אכלת אותה
                    ושלא לדבר בקיץ החום המטורף אפי’ מזגן הכי חזק לא ממש משפיע
                    ופשוט אתה צריך להיות ערני פי מאתיים ממה שאתה נוסע בכל כביש אחר על כל הסיבובים וכו’

                    טוסוןט מנותק
                    טוסוןט מנותק
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #52

                    @על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    על הטוב שלךע נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט טוסון

                      @על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)

                      על הטוב שלךע מנותק
                      על הטוב שלךע מנותק
                      על הטוב שלך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #53

                      @טוסון

                      אפשר רק לאחל נסיעה טובה ובעיקר בטוחה אני פשוט מכיר אתה הדרך הזו יותר מידי טוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @על-הטוב-שלך אני מירושלים לטבריה נוסע רק דרך כביש הבקעה (לאפוקי שאני לא נוסע דרך חמרה)

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #54

                        @טוסון כביש הבקעה זה טוב בשביל החוויה והטיול, לא כדי להגיע ממקום למקום.

                        pikolinou@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • טוסוןט טוסון

                          @חובק-עולם למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                          ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                          @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך

                          ואז כביש החוף, מה דעתך? לירושלים זה הגיוני
                          האגרה 7-10 ש"ח

                          @על-הטוב-שלך כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          אבל מה שכן אני שבוע שעבר חזרתי מאשדוד והיה לי אופציה או דרך 4 או שש והיה הפרש של רבע שעה בלילה מאוחר בקיצור נסעתי בשש ואז היה בניה בקיצור הגעתי לבית באיחור של כמעט חצי שעה לכן צריך לבדוק טוב טוב ואני יוסיף טוב לגבי נסעיות בלילה שאין בניה ואין חסימות בעיקר במקטע של עירון עין תות

                          לי גם היה משהו דומה לאחרונה, אבל לפני חודשיים נסעתי בלילה מזכרון לבני ברק, ובחרתי את המסלול של כביש 2, והסיט אותי לכביש 4, וכל רמזור קיללתי בחזרה (הייתי עם רכב שכור, כך שהוויז היה רק הרמקול, בלי מסך) עכשיו אני חוזר בי מהקללות, כנראה היו עבודות

                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולםח מנותק
                          חובק עולם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #55

                          @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                          ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר.

                          @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                          זה כבר יותר משתלם אבל לא הייתי ממליץ על הכביש הזה למי שלא מכיר אותו. אגב. מאז משאיות הסיוע לעזה שחוזרים לירדן דרך מעבר אלנבי יש בערב שם פקקים חבל על הזמן.

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • חובק עולםח חובק עולם

                            @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            למה לא כביש הבקעה? ביום כמובן, בלילה פחות נח

                            ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר.

                            @טוסון כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            ומטבריה לירושלים מה היית אומר?

                            זה כבר יותר משתלם אבל לא הייתי ממליץ על הכביש הזה למי שלא מכיר אותו. אגב. מאז משאיות הסיוע לעזה שחוזרים לירדן דרך מעבר אלנבי יש בערב שם פקקים חבל על הזמן.

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #56

                            @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                            ממירון להגיע לכביש הבקעה זה לרדת מגולני לצומת פוריה ומשם עד לקיבוץ כינרת סיפור של כ25 דקות. מיותר

                            אני ירדתי מהבנייאס (למעלה למעלה), ונסעתי דרך עין גב
                            אבל זה היה אחרי הצהריים, שידעתי שלהכנס לכבישי מרכז הארץ זה כאב ראש, וביום של שיבושי GPS, שלא רציתי בכלל להכנס לנושאי הפקקים/מצלמות מהירות
                            בשעות הלילה המאוחרות אפשר לרדת גם דרך מגדל

                            #כולם
                            כרגיל
                            Screenshot_20260618-214827.png

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            • 1
                            • 2
                            • 3

                            46

                            מחובר

                            3.0k

                            משתמשים

                            9.7k

                            נושאים

                            130.6k

                            פוסטים
                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • דף הבית
                            • תקנון הפורום
                            • מילון מושגים המלא
                            • המדריך המלא למשתמש
                            • פוסטים אחרונים
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • פנייה למנהל הפורום