דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      האם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      54 פוסטים 20 כותבים 501 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ש.נש ש.נ

        יוצא לי לנסוע הרבה שבתות לצפון וכביש 6 חוסך לפחות חצי שעה ובימי שישי אפילו יותר ואפילו שמבחינת ק"מ לפעמים זה יותר ארוך
        אבל במוצ"ש ובלילות אין כמעט הבדל וחבל על הכסף
        וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח ודרך יוקנעם זה קצת מעצבן כי יש שם שלוש או ארבע רמזורים

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @אליהו-התח צריך לחשב:
        שנסיעה דרך כביש 2 היא יותר ארוכה בקילומטרים וממילא גם בדלק ולפעמים זה גורם שהפער יצטמצם, וכמובן שזה תלוי בשעות העומס או לא, צריך כל פעם לבדוק אם זה שווה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אליהו התחא אליהו התח

          @TCRVO למה כוונתך הפרש לא גדול שהולך ומצטמצם?

          TCRVOT מחובר
          TCRVOT מחובר
          TCRVO
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @אליהו-התח כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

          @TCRVO למה כוונתך הפרש לא גדול שהולך ומצטמצם?

          מתחיל ברבע שעה עשרים דק’ ונגמר במקרה הטוב בעשר דק’
          אני מדבר כמובן על שעות העומס

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אליהו התחא אליהו התח

            שלום לכולם,
            אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.

            מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?

            האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?

            תודה מראש למגיבים!

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #15

            @אליהו-התח כדאיות נוספת היא שבכביש 6 אין רמזורים
            ומי שנוסע מהצפון לדרום יש לו עשרות רמזורים (משתנה אם הנסיעה בכביש 2 או 4 אבל בכל אופן בסוף צריך לעלות על 4 ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים) שכל פעם מצריכים תאוצה מחדש שזה יותר דלק

            לא שההוצאה של הדלק כל כך גדולה שההשקעה על כביש 6 בהכרח תכסה את זה
            אבל כדאי להכניס זאת לסל השיקולים ובפרט בשעות העמוסות שאז כביש 6 יכול בהחלט לחסוך בכסף (בתקווה ובתפילה שלא תמצא את עצמך משלם לכביש 6 על הפקק הכל כך נחמד שנתקעת בו)

            יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פ פריוס אפור

              בוודאי שכביש 6 שווה את המחיר, בפרט אם יש לך מנוי פסקל.
              אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות, לכביש 2 שכל כמה קילמוטרים אתה צריך להאט או איזה נתיב שנהיה צר.
              לגבי 6 חוצה צפון אני כמעט לא נוסע שמה, א. זה לא מאריך הרבה, ב. לא מצליח לעשות מנוי, ואף פעם לא קיבלתי חשבונית, ומפחד שיום אחד ישלחו לי חשבונית כל כמה עשרות שקלים תוספות וריביות.

              ח מחובר
              ח מחובר
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

              לא מצליח לעשות מנוי,

              יתכן והאשראי ע’‘ש אשתך
              תפתח חשבון על שמה עם ת’'ז שלה ויסתדר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש.נש ש.נ

                יוצא לי לנסוע הרבה שבתות לצפון וכביש 6 חוסך לפחות חצי שעה ובימי שישי אפילו יותר ואפילו שמבחינת ק"מ לפעמים זה יותר ארוך
                אבל במוצ"ש ובלילות אין כמעט הבדל וחבל על הכסף
                וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח ודרך יוקנעם זה קצת מעצבן כי יש שם שלוש או ארבע רמזורים

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @ש.נ כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                וחוצה צפון חוסך אולי שתי דקות אבל זה עולה 4 ש"ח

                4 ש"ח לשתי דקות = 120 ש"ח לשעה!

                המנהרה של יקנעם בד"כ חוסכת פחות מחצי דקה, המקסימום הוא 2 דקות (לפעמים זה נראה יותר בוויז רק בגלל שהשינוי מסלול גורם לו לחשב מחדש ואז הוא מתעדכן מחדש), אני אף פעם לא נוסע משם אבל כדאי לעשות מנוי כי ללא מנוי זה יקר בפער.

                pikolinou@gmail.com

                על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                  #18

                  כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
                  כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
                  השיקולים שלי הם:

                  • זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
                  • דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
                  • נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.

                  pikolinou@gmail.com

                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    כשאני נוסע לגוש דן (ב"ב) אני לא נוסע בכביש 6
                    כשאני נוסע לי-ם/אלעד/חריש/ק"ס אז בד"כ כן.
                    השיקולים שלי הם:

                    • זמן, בממוצע החיסכון בנסיעה לב"ב הוא 15 דק’, לי-ם 25, ואני לא מדבר על שעות עומס כי אני לא מכיר כ"כ.
                    • דלק, מצד אחד הנסיעה ב6 חוסכת ק"מ (לב"ב פחות משמעותי) ועצירות-האצות, אבל מצד שני אם כביש 6 גורם לך ליסוע על 160 קמ"ש הלך החיסכון.
                    • נוחות, אמנם חיסכון של 35 ש"ח תוך 25 דק’ הוא כ85 ש"ח-שעה והייתי מוכן לקחת עבודה קלה במחיר כזה, אבל מצד שני כשיש לך שעתיים ויותר נסיעה מגיע לפעמים שלב שתוספת של כל דקה היא סיוט ואתה מוכן לשלם כל מחיר כדי לחסוך אותם.
                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @נייטרון-חפשי לדעתי חוצה צפון שווה את זה
                    שווה לי ה4 ש"ח האלו בשביל הנסיעה החלקה
                    אבל 6 הרגיל, מבני ברק מן הסתם אין שעה ביום שזה שווה
                    בצהריים עמוס כדבעי
                    בלילה יש עבודות
                    אפילו לירושלים אני לא יודע אם זה שווה
                    לדעתי עדיף לסוע דרך הבקעה (למרות שמצפת בכלל אין את זה באופציה)
                    אגב, ממירון לגוש דן לדעתי כדאי לסוע דרך אחיהוד וחוצה צפון - סומך
                    @אליהו-התח אני אסביר לך מה @TCRVO מתכוון
                    אתה פותח את הוויז, כשאתה בבית, וכותב לך שכביש 6 יחסוך 20 דקות, וככל שאתה מתקדם בנסיעה, הזמן עולה, ובסוף הפער, אם ישנו, מזערי
                    אני אשתף ממה שקרה לי לאחרונה, יצאנו ממירון ב9 בערב לירושלים, התעכבתי כמה דקות לסוף להוסיף את הרכב השכור למנוי, ואז היה הפרש מכביש החוף של 10 דקות ומהבקעה 35 דקות, בסופו של דרך, עם כל העבודות בכביש שצצות לך ולא מופיעות מראש, הגענו בזמן שהיה כתוב על כביש הבקעה (ועוד בכיוון שלנו היו נתיב או שניים פתוחים, בנתיב הנגדי היה חסום לגמרי)

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אליהו התחא אליהו התח

                      שלום לכולם,
                      אשמח לשמוע מהניסיון של חברי הפורום על כדאיות הנסיעה מהמרכז לצפון דרך כביש 6 וכביש 6 חוצה צפון, בהשוואה לחלופות החינמיות כמו כביש 2.

                      מהן מהירויות הנסיעה והזרימה בפועל במקטעים הללו בשעות השונות ובמיוחד בשעות אחה"צ שגם כביש 6 עמוס?

                      האם לדעתכם חיסכון הזמן אכן משמעותי ומצדיק את עלויות האגרה?

                      תודה מראש למגיבים!

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליה
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @אליהו-התח בלת״ק כביש 6 הרבה יותר נוח אבל ברוב המקרים שבדקתי הזמן היה אותו דבר או הפרש של עד 10 דקות לנסיעה לנסיעה של שעה וחצי ומעלה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פ פריוס אפור

                        בוודאי שכביש 6 שווה את המחיר, בפרט אם יש לך מנוי פסקל.
                        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות, לכביש 2 שכל כמה קילמוטרים אתה צריך להאט או איזה נתיב שנהיה צר.
                        לגבי 6 חוצה צפון אני כמעט לא נוסע שמה, א. זה לא מאריך הרבה, ב. לא מצליח לעשות מנוי, ואף פעם לא קיבלתי חשבונית, ומפחד שיום אחד ישלחו לי חשבונית כל כמה עשרות שקלים תוספות וריביות.

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @פריוס-אפור כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                        אינו דומה הנסיעה בכביש 6 שאתה יכול להרביץ מהירות וכמעט אין משטרות,

                        יצויין שהאתר מתנגד לכל עבירה על החוק, ואסייג ברשותך את דבריך שאין מדובר בהמלצה אלא בנקודה טכנית.


                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מאיר ג

                          @אליהו-התח כדאיות נוספת היא שבכביש 6 אין רמזורים
                          ומי שנוסע מהצפון לדרום יש לו עשרות רמזורים (משתנה אם הנסיעה בכביש 2 או 4 אבל בכל אופן בסוף צריך לעלות על 4 ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים) שכל פעם מצריכים תאוצה מחדש שזה יותר דלק

                          לא שההוצאה של הדלק כל כך גדולה שההשקעה על כביש 6 בהכרח תכסה את זה
                          אבל כדאי להכניס זאת לסל השיקולים ובפרט בשעות העמוסות שאז כביש 6 יכול בהחלט לחסוך בכסף (בתקווה ובתפילה שלא תמצא את עצמך משלם לכביש 6 על הפקק הכל כך נחמד שנתקעת בו)

                          יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                          ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                          מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
                          כמה זמן זה חוסך בד"כ לא הרבה אא"כ בשעת פקקים

                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                          פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                            תודה לבורא עולם 0
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                            #23

                            לא יודע את מי לתייג פה.

                            מירושלים לצפון - למירון אצל ר’ שמעון - הלוך וחזור.
                            אם אורך זמן הנסיעה לא משנה לי, מאיפה כדאי לנסוע מבחינת נוחות וחיסכון אגרות?

                            חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                              לא יודע את מי לתייג פה.

                              מירושלים לצפון - למירון אצל ר’ שמעון - הלוך וחזור.
                              אם אורך זמן הנסיעה לא משנה לי, מאיפה כדאי לנסוע מבחינת נוחות וחיסכון אגרות?

                              חובק עולםח מחובר
                              חובק עולםח מחובר
                              חובק עולם
                              כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                              #24

                              @תודה-לבורא-עולם-0 ההבדל במרחק זה כ18ק"מ . נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר. וכביש 6 עולה כ37.5 למנוי לכל האורך

                              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • חובק עולםח חובק עולם

                                @תודה-לבורא-עולם-0 ההבדל במרחק זה כ18ק"מ . נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר. וכביש 6 עולה כ37.5 למנוי לכל האורך

                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                תודה לבורא עולם 0
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                #25

                                @חובק-עולם

                                ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)

                                כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.

                                והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.

                                אני על גז… אז זה עוד יותר זול.

                                וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

                                מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
                                ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

                                חובק עולםח נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                  @חובק-עולם

                                  ההבדל במרחק זה כ18ק"מ. נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?)

                                  כמעט, תלוי כמה ממהרים בכביש. - בנסיעה ממש רגועה כן.

                                  והדלק עולה כ7.30? (אני מתדלק סולר ואני לא יודע בדיוק מחיר של בנזין כרגע) זה יוצא בדלק כ10 ש"ח יותר.

                                  אני על גז… אז זה עוד יותר זול.

                                  וכביש 6 עולה 27.5 למנוי לכל האורך

                                  מנוי וידאו או פסקל? - לי יש מנוי וידאו,
                                  ואיזה כביש הוא תחליף נוח לכביש 6?

                                  חובק עולםח מחובר
                                  חובק עולםח מחובר
                                  חובק עולם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
                                  והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1

                                  תודה לבורא עולם 0ת טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • יוניי יוני

                                    @מאיר-ג כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                    ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                                    מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם
                                    כמה זמן זה חוסך בד"כ לא הרבה אא"כ בשעת פקקים

                                    פתוח לשמועפ מחובר
                                    פתוח לשמועפ מחובר
                                    פתוח לשמוע
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                                    #27

                                    > ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                                    30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות

                                    @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                    מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                    אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                    הם אלו שיודעים לשאול
                                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                    יוניי מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חובק עולםח חובק עולם

                                      @תודה-לבורא-עולם-0 מנוי וידיאו
                                      והתחליף הוא כביש 2 ואז 20 ואז 1

                                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                      תודה לבורא עולם 0
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                                      #28

                                      @חובק-עולם

                                      יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                                      נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                                      ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
                                      אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
                                      אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…

                                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                                        @חובק-עולם

                                        יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                                        נ.ב. האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                                        ומה המסלול בנסיעה מירושלים לצפון,
                                        אני עם הארץ בכבישים למרות שאני כמה שנים על הכביש.
                                        אני יודע לשים ווייז וזהו, הראש שלי עוד לא התפתח לקלוט את הגלובוס…

                                        חובק עולםח מחובר
                                        חובק עולםח מחובר
                                        חובק עולם
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                                        #29

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                        יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                                        בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

                                        @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                        נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?

                                        @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                        האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                                        אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.

                                        אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.

                                        תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • חובק עולםח חובק עולם

                                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                          יישר כח על המענה הברור והמדוייק.

                                          בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

                                          @חובק-עולם כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                          נניח והאאוטלנדר לוקח בבין עירוני 1ל13 (אני צודק?) והדלק עולה כ7.30?

                                          @תודה-לבורא-עולם-0 כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                          האם בהגדרת הווייז נסיעה ללא כבישי אגרה יתן אוטומטית את המסלול מהכבישים הנ"ל.

                                          אמור שכן אלא אם יש פקקים מזעזעים ואז הוא יתמרן אותך טוב. מה שאני עושה זה כל נסיעה בודק עם אגרה/ בלי אגרה ורואה את ההפרשים ואת המסלול ולפי זה מחליט.

                                          אגב. לאחר כמה נסיעות הוא מבין מה אתה רוצה. למשל אני גם כשלא מוגדר אצלי להימנע מכבישי אגרה הוא מדלג לי על 6 צפון כי הוא יודע שאני תמיד נוסע דרך יקנעם.

                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                                          תודה לבורא עולם 0
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @חובק-עולם

                                          בשמחה רבה לא הכי מדוייק בעולם אבל סביר

                                          הכי מדוייק במסלול - וכמעט כמעט הכי מדוייק בצריכה.
                                          רק עם הסתייגות קלה בצריכה בהתאם למצב רוח הנהג.
                                          מבחינתי קיבלתי מענה מְממ-מדויק!! והתייחסות מלאה,
                                          אז מגיע לך שוב…

                                          יישר כח !!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1
                                          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                                            > ומאשדוד עד נתיבות יש באזור ה-30 רמזורים)

                                            30??? קצת מוגזם באיזור 5 על כביש 4 ועוד כמה בודדים כמו ליד שדרות

                                            @יוני כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                            מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                            אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                                            יוניי מנותק
                                            יוניי מנותק
                                            יוני
                                            מגיה
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #31

                                            @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                            מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                            אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                                            נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?

                                            רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                                            גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                                            פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • יוניי יוני

                                              @פתוח-לשמוע כתב בהאם הנסיעה בכביש 6 צפון/חוצה צפון משתלמת בהשוואה לכביש 2?:

                                              מאשדוד לנתיבות ניתן לנסוע דרך 7 ואז 6 בחינם

                                              אם זה הצעה טובה מעניין שאף פעם הוויז לא הציע לי

                                              נסעת בשעות הפקקים אחה"צ או בוקר?

                                              פתוח לשמועפ מחובר
                                              פתוח לשמועפ מחובר
                                              פתוח לשמוע
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #32

                                              @יוני שישי קלאסי בצהריים בין 45-50 דקות

                                              אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                                              הם אלו שיודעים לשאול
                                              מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                                              יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3

                                              98

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום