משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
@מאיר מטורף ההשקעה שלכם יותר מהשדרוג באמת כל פעם מתפעל מחדש מהכח שיש לכם עדין להשקיע על הקיים ולא לומר מספיק טוב מה שיש שבאמת מה שהיה זה היה דיי והותר ועכשיו עוד יותר ממש הבאתם רמה חדשה למושג של פת במלח סוף כל סוף פורום חרדי…
באמת יישר כוחכם

.
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא… -
@מאיר מטורף ההשקעה שלכם יותר מהשדרוג באמת כל פעם מתפעל מחדש מהכח שיש לכם עדין להשקיע על הקיים ולא לומר מספיק טוב מה שיש שבאמת מה שהיה זה היה דיי והותר ועכשיו עוד יותר ממש הבאתם רמה חדשה למושג של פת במלח סוף כל סוף פורום חרדי…
באמת יישר כוחכם

.
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…@mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע… -
@mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…@ראובן-שבתי
מי שבורח מן הכבוד הכבוד רודף אחריו…
אין לך ברירה… -
@mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
-
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
שיפור מהירות הגלישה פורום, לדוגמא בפתיחת כמה נושאים בזה אחר זה בכרטיסיות נפרדות.
ניחשתי משהו מאיר?
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפשר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום
אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
מעריך מאוד! -
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה
אפשר גם לשים לינק לתרומה בדף הבית.
-
מה קרה נפל ללמטה?

-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
וואוו
@שלמה-א-0 דרך אגב לקבוצות פה אפשר להירשם ?
-
@שלמה-א-0 דרך אגב לקבוצות פה אפשר להירשם ?
@אליהו-בן-יוסף
בעיקרון כשאתה לוחץ על תגית של קבוצה יש לך אפשרות בצד שמאל אפשרות לבקש להיצטרף

