משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
@mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
הוא סתם מצטנע…@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
-
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.
@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
הוא סתם מצטנע…
כל הפוסל…
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר.
שיפור מהירות הגלישה פורום, לדוגמא בפתיחת כמה נושאים בזה אחר זה בכרטיסיות נפרדות.
ניחשתי משהו מאיר?
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפשר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום
אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
מעריך מאוד! -
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה
אפשר גם לשים לינק לתרומה בדף הבית.
-
מה קרה נפל ללמטה?

-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים
מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’
ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
@אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אני מוכן להיות המתנדב הראשון
קודם כל אני מאד מעריך. אבל למעשה אני לא מעוניין בתרומה כספית ובע"ה גם לא אצטרך.
מה שכן, אם יש משתמשים נדיבי לב, שיש להם עריכה לשונית טובה, והם חזקים - מסוג האנשים שלא יפגעו אם יגידו להם שצריך שיפור וכו’ אני אשמח אם ישלחו לי באישי.
ושוב, @אריאל-קמחי אני מעריך מאד!
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אגב, מופע האורות סיים את תפקידו לעת עתה, כך שאפשר לומר שלום לקבוצת וואו…
וואוו
@שלמה-א-0 דרך אגב לקבוצות פה אפשר להירשם ?
-
@שלמה-א-0 דרך אגב לקבוצות פה אפשר להירשם ?
@אליהו-בן-יוסף
בעיקרון כשאתה לוחץ על תגית של קבוצה יש לך אפשרות בצד שמאל אפשרות לבקש להיצטרף
