דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הודעות המערכת
      4. משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הודעות המערכת
      50 פוסטים 21 כותבים 2.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        @מאיר-ג כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        @מאיר כמו פה

        אלו?

        06b9ce91-000c-4839-af73-fbca952c45d0-צילום מסך 2026-06-22 235904.png

        זה נשמע רעיון מעניין אני אבדוק את זה בעתיד בל"נ

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

        אלו?

        אכן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מאירמ מאיר

          משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!

          לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…

          וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.

          האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.

          תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.

          במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…

          מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.

          M מנותק
          M מנותק
          mik6868
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #42

          @מאיר מטורף ההשקעה שלכם יותר מהשדרוג באמת כל פעם מתפעל מחדש מהכח שיש לכם עדין להשקיע על הקיים ולא לומר מספיק טוב מה שיש שבאמת מה שהיה זה היה דיי והותר ועכשיו עוד יותר ממש הבאתם רמה חדשה למושג של פת במלח סוף כל סוף פורום חרדי… 😉 באמת יישר כוחכם🙏🙏🙏 .
          אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…

          ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • M mik6868

            @מאיר מטורף ההשקעה שלכם יותר מהשדרוג באמת כל פעם מתפעל מחדש מהכח שיש לכם עדין להשקיע על הקיים ולא לומר מספיק טוב מה שיש שבאמת מה שהיה זה היה דיי והותר ועכשיו עוד יותר ממש הבאתם רמה חדשה למושג של פת במלח סוף כל סוף פורום חרדי… 😉 באמת יישר כוחכם🙏🙏🙏 .
            אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…

            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתיר מנותק
            ראובן שבתי
            ניהול טכני
            כתב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
            #43

            @mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

            אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…

            הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
            הוא סתם מצטנע…

            ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

            נ מאירמ 2 תגובות תגובה אחרונה
            9
            • ראובן שבתיר ראובן שבתי

              @mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

              אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…

              הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
              הוא סתם מצטנע…

              נ מחובר
              נ מחובר
              נהג אלוף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @ראובן-שבתי
              מי שבורח מן הכבוד הכבוד רודף אחריו…
              אין לך ברירה…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ראובן שבתיר ראובן שבתי

                @mik6868 כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                אולי תפרסם את כל הקרדיטים למי מגיע ועל מה לפרסומי ניסא…

                הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי לא עשיתי כלום מהשינויים האחרונים
                הוא סתם מצטנע…

                מאירמ מנותק
                מאירמ מנותק
                מאיר
                מנהל ראשי
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי

                ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.

                @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                הוא סתם מצטנע…

                כל הפוסל…

                ליצירת קשר לחץ כאן

                תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מאירמ מאיר

                  @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                  הכל למאיר אמיתי הוא סתם מפיל עלי

                  ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר. השינויים הגרפים הם צעצוע לעומת מה שאתה עושה.

                  @ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                  הוא סתם מצטנע…

                  כל הפוסל…

                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                  תודה לבורא עולם 0
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                  ראובן, שנינו יודעים בדיוק על מה אני מדבר.

                  שיפור מהירות הגלישה פורום, לדוגמא בפתיחת כמה נושאים בזה אחר זה בכרטיסיות נפרדות.

                  ניחשתי משהו מאיר?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מאירמ מאיר

                    @EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                    רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?

                    אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…

                    ולמעשה התשובה האמיתית היא:

                    מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.

                    לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.

                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחיא מנותק
                    אריאל קמחי
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
                    #47

                    @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                    מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים

                    מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’

                    ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…

                    נייטרון חפשינ אבי לויא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    2
                    • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                      @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                      מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים

                      מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’

                      ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                      #48

                      @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                      אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום

                      אם כל אחד כאן יתן כזה ‘כלום’ מאיר עוד יפתח לנו כולל…
                      מעריך מאוד!

                      pikolinou@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                        @מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                        מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים

                        מורי ורבותי אולי הגיע הזמן שמי שמכיר יחצני פירסום של רכבים או כל הנוגע לזה שיפנה אותם לרב @מאיר היקר וככה יהיה תקציב לאתר ואז יהיה כתבים נוספים ועוד כתבות מעניינות וכו’ וכו’

                        ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה (שהוא גם הרבה חסד, לי אישית הוא חסך 1,200 ש"ח…) אני מוכן להיות המתנדב הראשון ולהשים בנתיים 500 ש"ח (אני יודע שזה כלום אבל אם עוד כמה ישימו יהיה מעניין לא???) זה אולי יראה כמו מערכת התרמה אבל לא!! זה מי שנהנה ורוצה לעזור, בבקשה…

                        אבי לויא מחובר
                        אבי לויא מחובר
                        אבי לוי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #49

                        @אריאל-קמחי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:

                        ואולי אולי רב @מאיר תפרסם פרטי חשבון ומי שירצה לעזור לפורום הנפלא הזה

                        אפשר גם לשים לינק לתרומה בדף הבית.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                          תודה לבורא עולם 0
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #50

                          מה קרה נפל ללמטה?

                          ad320cc0-fdbd-43b7-a306-06f0bb3cc94b-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3

                          57

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.0k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום