משתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
ממש לא אכפת לי שלידו יהיה גם כזה…
אז תרשה לי להחמיא לך,
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
השינוי האחרון הוא באמת מרשים.

-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
-
@מאיר כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מדובר במבחנים וחדשות רכב.
מובן מאוד.
רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות … -
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
-
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
@אליהו-בן-יוסף כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
מוניטין זה כמה לייקים נתנו לך
את הלייק עושים בצד שמאל של הפוסט יש סימן של אגודל למעלה -
@אליהו-בן-יוסף כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
מוניטין זה כמה לייקים נתנו לך
את הלייק עושים בצד שמאל של הפוסט יש סימן של אגודל למעלה@חיים-ברזל הוא אומר מ18 מוניטין
-
@חיים-ברזל הוא אומר מ18 מוניטין
@אליהו-בן-יוסף אז אתה צריך 18 לייקים כדי שתוכל ללייק לאחרים
-
מזה מוניטין ואיך אפשר לעשות לייק.?
-
@משה-שמחה כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הנושא של הכיכרות בנתיבות, אאפס קצת פחות …
חדשות רכב פירושו כתבות רכב אחרונות.
-
@חיים-ברזל כהמשך לדבריך
לעשות את זה יותר מלבן בצורה מאוזנת ולעשות חץ שניתן לגלול את הנושאיםישר כוח
ר’ @מאיר -
-
@EBA כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
רק הערה אחת קטנטנטנה ממש פיצפונת: למה יש שם רק מאמרים שלך? מה עם למשל מדריך כזה או כזה?
אני מתפלא עליך. אתה שואל למה יש כתבות רק שלי ואז אתה מביא שאפר גם של אחרים אבל מביא רק דוגמאות שלך…
ולמעשה התשובה האמיתית היא:
מדובר במבחנים וחדשות רכב. הכותרות שם הן האחרונות שבקטגוריית מבחני רכב וחדשות רכב. ברגע שתעלה שם כתבה חדשה היא תעלה. ותחליף את קודמתה באופן אוטומטי. לגבי מדריכים אולי אפשר לקדם אותם עם רעיון אחר.
לעת עתה אני היחיד שכותב את חדשות הרכב ואת המבחנים. מחוסר תקציב אין לנו את האפשרות להביא כתבים נוספים שיכולים להתאים לסטנדרטים הגבוהים של “רכבים זה לזה” ואולי זה יקרה בעתיד.
-
משתמשי “רכבים זה לזה” תתחדשו!!!
לרגל הגעת האתר ל־3,000 משתמשים התחדשנו במספר דברים! את מופע החגיגות המיוחד כנראה כבר ראיתם, ללוגו החדש אולי כבר הספקתם להתרגל, וכעת תוכלו ליהנות גם מסרגל ניווט עליון חדש, נוח ומתקדם, עם אפקט ייחודי שלא תמצאו באף מקום אחר…
וזו גם הזדמנות לעצור לרגע ולהודות. תודה לכל אחד מכם שלקח חלק במסע המיוחד הזה – למנהלים, לסיירת הפיקוח, לכותבים, למומחים, ולכל חברי הקהילה שמשקיעים מזמנם, מניסיונם ומידיעותיהם כדי לסייע לאחרים.
האתר “רכבים זה לזה” הוא הרבה יותר מפורום רכב. הוא קהילה של אנשים טובים, מקום שבו אפשר להתייעץ, ללמוד, לעזור ולהיעזר – והכול באווירה של כבוד, אחווה ורצון אמיתי להיטיב עם הזולת.
תודה לכם על האמון, על השותפות ועל הדרך שעשינו יחד עד כה. בעזרת ה’, זו רק תחילת הדרך, ואנחנו מצפים להמשיך לצמוח, להתחדש ולהעניק לכם את בית הרכב הטוב ביותר במגזר החרדי.
במידה ויש לכם רעיונות נוספים נשמח לשמוע…
מכיוון שמדובר בהתחדשות יתכנו באגים או תקלות ובמידה ומצאתם כאלו, תוכלו גם כן לכתוב כאן.
@מאיר
וואו!
מקסים!
משדרג את הפורום בכמה רמות.
ממש מתחרה באתרי רכב רציניים.
עלו והצליחו.
אשמח למבחני רכב נוספים על רכבים ישנים יותר שיותר מתאימים למשפחה החרדית המורחבת.
כמו ניסאן קשקאי+2, אאוטלנדר, ורסו, פריוס+ וכו’
לא בהכרח צריך “מבחן”. אלא מספיק תיאור של הרכב והיתרונות שלו,
כמו שעושים בעתון רגע במדור רכב.
ובכל מקרה יישר כח ענק. -
@נייטרון-חפשי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
כבר דובר בעבר על עניין התגובות באימוג’י שבוטל
בוטל מפני כשרות חלק מהאייקונים בתוסף המובנה בפורום
אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם

@מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון… -
@מיכאלוש כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
אולי אפשר לעשות כמו שהגדירו במתמחים לאחרונה שרק אייקונים ספציפים מופיעים ולא כולם
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון…@ראובן-שבתי כתב במשתמשי "רכבים זה לזה" תתחדשו!!!:
זה דברים שאפשר לעשות רק אם יהיה לנו שרת לבד
בתכנון…אני חייב, אבל ממש חייב לומר שמאחורי המילים הקצרות האלו מסתתרות שעות רבות של השקעה עצומה מצד ר’ @ראובן-שבתי שעושה לילות כימים למען האתר יגיע לגדולות שהוא מגיע ויגיע בעזרת ה’. שלי ושלכם שלו היא!
-


