כרטיס זיכרון
-
זה לא כרטיס זיכרון רגיל?
-
זה לא כרטיס זיכרון רגיל?
-
@שלמה-א-0
@אלוף-העולם-1 מוכר@אלוף-העולם-1 מוכר
@אלוף-העולם-1 איך ניתן ליצור איתך קשר, במייל?
-
@טכנולוג, יש לך אולי מידע בנושא?
בקישורים שנתת על הארץ אין במלאי
גם בעלי בחלק חנויות המוצר לא במלאי או לא לישראל (לא חרשתי)
ובאמזון זה מחיר הרבה יותר יקר הם לוקחים כמעט 200 ש"ח רק על חיובי משלוח ויבוא
זה אומר רק להזמין?
מחפש את הסמסונג או הסאנדיסק שהמלצת
כמו"כ אם אני כבר שואל, המצלמה שהזמנתי תומכת עד 512 ג"ב
ראיתי שכתבת שעדיף את מלוא הקיבולת
לדעתך 256 זה מספיק? -
@טכנולוג, יש לך אולי מידע בנושא?
בקישורים שנתת על הארץ אין במלאי
גם בעלי בחלק חנויות המוצר לא במלאי או לא לישראל (לא חרשתי)
ובאמזון זה מחיר הרבה יותר יקר הם לוקחים כמעט 200 ש"ח רק על חיובי משלוח ויבוא
זה אומר רק להזמין?
מחפש את הסמסונג או הסאנדיסק שהמלצת
כמו"כ אם אני כבר שואל, המצלמה שהזמנתי תומכת עד 512 ג"ב
ראיתי שכתבת שעדיף את מלוא הקיבולת
לדעתך 256 זה מספיק?@שלמה-א-0 לא יודע איזה מצלמה יש לך אבל אם זה של ddpai משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם זה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
-
@שלמה-א-0 לא יודע איזה מצלמה יש לך אבל אם זה של ddpai משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
או זה
או זה
רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
ואם זה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
לגבי הנפח מצטט מהמדריך@טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:
אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקותכמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
והסיבה שכדאי לקחת גדול היא-
אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול
-
אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)
-
