דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. כרטיס זיכרון

      כרטיס זיכרון

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      9 פוסטים 5 כותבים 1.2k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שלמה א 0ש מנותק
        שלמה א 0ש מנותק
        שלמה א 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        מישהו מוכר כרטיסי זיכרון למצלמות דרך?

        צילפינגיםצ שלמה א 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שלמה א 0ש שלמה א 0

          מישהו מוכר כרטיסי זיכרון למצלמות דרך?

          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגיםצ מנותק
          צילפינגים
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
          #2

          @שלמה-א-0
          @אלוף-העולם-1 מוכר

          התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
          ירושלים והסביבה
          ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

          שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח מנותק
            ח מנותק
            חושב על ירושלים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            זה לא כרטיס זיכרון רגיל?

            צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חושב על ירושלים

              זה לא כרטיס זיכרון רגיל?

              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגיםצ מנותק
              צילפינגים
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @חושב-על-ירושלים ממש לא זה צריך כרטיס מהיר שעמיד בחום ועמוס עבודה כי כל הזמן הוא מסריט סרטונים חדשים וגם מוחק ישנים

              התקנת מולטימדיות חסימות ואביזרי רכב.
              ירושלים והסביבה
              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • צילפינגיםצ צילפינגים

                @שלמה-א-0
                @אלוף-העולם-1 מוכר

                שלמה א 0ש מנותק
                שלמה א 0ש מנותק
                שלמה א 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @אלוף-העולם-1 מוכר

                @אלוף-העולם-1 איך ניתן ליצור איתך קשר, במייל?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סאנגיונגס מנותק
                  סאנגיונגס מנותק
                  סאנגיונג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  אני יש לי מצלמת דרך עם כרטיס רגיל ומשום מה עובד חלק

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • שלמה א 0ש שלמה א 0

                    מישהו מוכר כרטיסי זיכרון למצלמות דרך?

                    שלמה א 0ש מנותק
                    שלמה א 0ש מנותק
                    שלמה א 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה א 0
                    #7

                    @טכנולוג, יש לך אולי מידע בנושא?
                    בקישורים שנתת על הארץ אין במלאי
                    גם בעלי בחלק חנויות המוצר לא במלאי או לא לישראל (לא חרשתי)
                    ובאמזון זה מחיר הרבה יותר יקר הם לוקחים כמעט 200 ש"ח רק על חיובי משלוח ויבוא
                    זה אומר רק להזמין?
                    מחפש את הסמסונג או הסאנדיסק שהמלצת
                    כמו"כ אם אני כבר שואל, המצלמה שהזמנתי תומכת עד 512 ג"ב
                    ראיתי שכתבת שעדיף את מלוא הקיבולת
                    לדעתך 256 זה מספיק?

                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמה א 0ש שלמה א 0

                      @טכנולוג, יש לך אולי מידע בנושא?
                      בקישורים שנתת על הארץ אין במלאי
                      גם בעלי בחלק חנויות המוצר לא במלאי או לא לישראל (לא חרשתי)
                      ובאמזון זה מחיר הרבה יותר יקר הם לוקחים כמעט 200 ש"ח רק על חיובי משלוח ויבוא
                      זה אומר רק להזמין?
                      מחפש את הסמסונג או הסאנדיסק שהמלצת
                      כמו"כ אם אני כבר שואל, המצלמה שהזמנתי תומכת עד 512 ג"ב
                      ראיתי שכתבת שעדיף את מלוא הקיבולת
                      לדעתך 256 זה מספיק?

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טכנולוג
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שלמה-א-0 לא יודע איזה מצלמה יש לך אבל אם זה של ddpai משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                      הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
                      יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                      לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                      או זה
                      או זה
                      רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                      ואם זה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
                      לגבי הנפח מצטט מהמדריך

                      @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                      אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                      מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                      מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                      כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                      והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                      1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                      2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                      ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                      שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ט טכנולוג

                        @שלמה-א-0 לא יודע איזה מצלמה יש לך אבל אם זה של ddpai משום מה המצלמות החדשות של ddpai לא אוהבות את הכרטיס של סאנדיסק ולכן כדאי לקנות כרטיס של ddpai עצמם או של סמסונג
                        הכרטיסים של ddpai אמורים להיות טובים הם יוצרו במיוחד לשם כך ולעת עתה הם לא עושים בעיות ואם יהיו בעיות תוכל לפנות אליהם והם לא יוכלו להתחמק כי זה יצור שלהם (אם כי אין איתם עדיין מספיק ניסיון)
                        יש במארזים יש 64 ג’יגה ב18$ כאן אבל אם רוצים נפח יותר גדול אז כאן
                        לגבי הכרטיסים של סמסונג יש בקישור הזה
                        או זה
                        או זה
                        רק שים לב שאתה קונה את הדגם שנקרא SAMSUNG PRO Endurance
                        ואם זה של חברה אחרת אז סאנדיסק מצויינים בקישור כאן
                        לגבי הנפח מצטט מהמדריך

                        @טכנולוג כתב בסקירת כלל מצלמות הדרך המומלצות לרכב - מדריך מתעדכן:

                        אני נותן כאן נפח ממוצע לפי סוגי מצלמות
                        מצלמה שמצלמת באיכות 2k כ1.5 ג’יגה ל10 דקות
                        מצלמה שמצלמת באיכות 4k כ4 ג’יגה ל10 דקות

                        כמובן שזה למצלמה אחת, אם יש כפולה או משולשת אז צריך לחשבן בהתאם
                        והסיבה שכדאי לקחת גדול היא

                        1. אם יש לי מצלמה באיכות 4k ויש לי כרטיס 64 ג’יגה זאת אומרת שלאחר כשעתיים וחצי הכרטיס מלא ואז המצלמה מתחילה לדרוס את הסרטונים הישנים ולכן אם נסעת יותר משעתיים וחצי לא תוכל לראות את מה שקרה בתחילת הנסיעה ובוודאי שלא את מה שהיה אתמול

                        2. אם כל שעתיים וחצי הכרטיס מתמלא זה יוצר בלאי גבוה מאוד לכרטיס והוא יהרס מהר יותר (הוא עמיד לכ50,000 מחזורים של כתיבה ומחיקה)

                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי שלמה א 0
                        #9

                        @טכנולוג
                        A229 PLUS
                        קדמית אחורית וחניה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        64

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.0k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום