דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. חדשות רכב
      3. תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

      תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדשות רכב
      12 פוסטים 9 כותבים 249 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מאירמ מאיר

        תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

        עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

        57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
        תמרור עצור במעגל תנועה

        המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

        edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
        סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

        אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

        בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מאיר צריך לעשות אולי כמו שיש בבית שאן (נראה לי), שיש כיכר עם רמזורים

        YKingsmartY תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מאירמ מאיר

          תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

          עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

          57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
          תמרור עצור במעגל תנועה

          המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

          edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
          סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

          אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

          בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

          טוסוןט מנותק
          טוסוןט מנותק
          טוסון
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מאיר רק לי נראה שזו טעות, והתמרור צריך להיות לבאים מימין? ורק בטעות שמו אותו על אי התנועה השמאלי?

          כאן אין שרשור של ‘בכי תמרורים’?
          נ"ל בכארס יש ע"ז שרשור ארוך

          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
          (מס"י פ"א)
          נחייה ולא…

          מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טוסוןט טוסון

            @מאיר רק לי נראה שזו טעות, והתמרור צריך להיות לבאים מימין? ורק בטעות שמו אותו על אי התנועה השמאלי?

            כאן אין שרשור של ‘בכי תמרורים’?
            נ"ל בכארס יש ע"ז שרשור ארוך

            מאירמ מנותק
            מאירמ מנותק
            מאיר
            מנהל ראשי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @טוסון כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

            @מאיר רק לי נראה שזו טעות, והתמרור צריך להיות לבאים מימין? ורק בטעות שמו אותו על אי התנועה השמאלי?

            הלוואי! העניין הוא שיש כמה כיכרות כאלו בנתיבות…

            ליצירת קשר לחץ כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מאירמ מאיר

              תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

              עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

              57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
              תמרור עצור במעגל תנועה

              המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

              edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
              סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

              אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

              בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #6

              @מאיר הרעיון מקובל, הזוית לא.
              למשל אני נתקל בכזו כיכר בקרית אתא (סוף רחוב כצנלסון, למד"ב), והזוית של הרכב היא ישרה, לא בנטיה לצד.
              בכל אופן, למה שלא תגיש שאילתה למח’ התעבורה בנתיבות?


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • חיים ברזלח חיים ברזל

                @מאיר צריך לעשות אולי כמו שיש בבית שאן (נראה לי), שיש כיכר עם רמזורים

                YKingsmartY מנותק
                YKingsmartY מנותק
                YKingsmart
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @חיים-ברזל כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                @מאיר צריך לעשות אולי כמו שיש בבית שאן (נראה לי), שיש כיכר עם רמזורים

                תופעה ממש רעה. נפלתי על זה טסט בבית שאן לפני כמה שנים, לא הכרתי והמורה לא טרח לעבור שם במס’ שיעורים שעשיתי אצלו.

                לא אשכח איך דפק לי ברקס ואני בכעס אומר לטסטר: אבל אני באמצע מעגל והזכות שלי…

                אני מייבין שאם לא אסתכל על תשובות של אחרים בפורום, לא אהיה מייבין… לא צריך להיות גאון, מספיק להיות נבון.

                מייל
                Ykingsmart1@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • מאירמ מאיר

                  תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

                  עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

                  57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
                  תמרור עצור במעגל תנועה

                  המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

                  edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
                  סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

                  אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

                  בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

                  יודי וייןי מנותק
                  יודי וייןי מנותק
                  יודי ויין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מאיר
                  יש גם כיכר כזו בכרמיאל רק עם מתן זכות קדימה ולא עצור ואני מזדהה עם כל מילה

                  @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                  עם התחדשות השכונות החדשות

                  אם זה חדש פשוט ממולץ לך לעמיד מצלמה היה לך בלי סוף הסרטות של תאונות של כאלו שלא מכרים את המקום ויצאו בלי לתת זכות קדימה

                  אני לא מדבר על זה שהשוטר הראשון שיזהה את הפוטנציאל יתחיל לעמוד שם כל בוקר ולכסות את היומית שלו בזמן קצר ובקלות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
                  • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-מדברים רכב
                  • מאירמ מאיר

                    תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

                    עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

                    57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
                    תמרור עצור במעגל תנועה

                    המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

                    edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
                    סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

                    אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

                    בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שרולצ'ה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי שרולצ'ה
                    #9

                    @מאיר
                    מסכים שזה לא הגיוני,
                    אבל בנתיים תוכל להכנס לכיכר בזווית עגולה יותר, ולפני התמרור עצור להתיישר עם נטיה שמאלה (לכיוון פנים הכיכר) ואז יהיה אפשרי לראות דרך המראה הימנית את הבאים מכוון ימין…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מאירמ מאיר

                      תופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור

                      עם התחדשות השכונות החדשות בנתיבות עולה תופעה מדאיגה של כיכרות עם תמרור עצור בתוך הכיכר. מלבד אי הנוחות שבעניין, חמור מכך שבעתיים, העצירה במקום החוקי לא מאפשרת המשך נסיעה בטיחותי שכן הדבר מצריך הפניית מבט קיצונית לימין (כ150 מעלות) ואת הרכבים הבאים מימין תראו דרך השמשה האחורית ואם יש נוסעים מאחור יתכן והם יצטרכו להתכופף כדי לציית לתמרור, ואם אתם במסחרית שאין בה חלון אחורי תצטרכו להשתמש ברוח הקודש או חלילה חלילה לא לציית לתמרור.

                      57976098-d951-4b5e-93ac-5c9828c3bf5c-IMG_20260619_153529_980.jpeg
                      תמרור עצור במעגל תנועה

                      המצב הקיים הוא שנהג המגיע לכיכר נדרש לעצור כחוק, לסובב את הראש כמעט עד לזווית של ינשוף, לקוות שאין נוסעים שמסתירים את החלון האחורי, ולהתפלל שבדיוק ברגע הזה לא מגיע רכב מימין. נדמה כי אפשר וצריך למצוא פתרון תכנוני טוב יותר ולא להפוך כל כניסה לכיכר לשיעור באקרובטיקה צווארית.

                      edfbef66-a486-49c6-a600-cf2f986a8c2f-תמרור עצור באמצע כיכר.png
                      סימולציה של הכיכר ומיקום הרכב בעת ציות לתמרור

                      אנו קוראים לעיריית נתיבות ולגורמי התכנון והתחבורה לבחון מחדש את הסדרי התנועה בכיכרות אלו, ולוודא שהם עומדים הן בדרישות החוק והן בהיגיון הבטיחותי. תמרורי עצור במקומות שכאלו מחטיאים את מטרת הצבתם ובמקום להרבות בבטיחות הם עושים את ההפך הגדול! על כן ראוי לשקול פתרונות מקובלים לנהג ללא צורך בתמרונים חריגים או בהסתמכות על מזל.

                      בטיחות בדרכים מתחילה בתכנון נכון. נהגים צריכים להתרכז בכביש – לא בניסיון להבין כיצד ניתן לציית לתמרור שאינו מאפשר לראות את התנועה שאותה הוא נועד להסדיר.

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                      כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                      מאירמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מאיר ג

                        @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                        כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                        מאירמ מנותק
                        מאירמ מנותק
                        מאיר
                        מנהל ראשי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר
                        #11

                        @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                        @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                        כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                        הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                        ליצירת קשר לחץ כאן

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מאירמ מאיר

                          @מאיר-ג כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                          @מאיר תוכל בבקשה להסביר את המיקום לנתיבותיים שבינינו
                          כי אני לא מצליח לזהות לפי התמונה

                          הכביש שבין נווה שרון למערב. תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                          #12

                          @מאיר נראה לי שהבנתי
                          מיד אחרי פארק האגם?

                          @מאיר כתב בתופעה מדאיגה בנתיבות: מעגלי תנועה עם תמרור עצור:

                          תעשה שם את הכיכר ותראה כמה זה הזוי

                          בל"נ
                          אבל אני קודם צריך כמה ימים של אימונים לפתח גמישות ינשופית 😆 😆
                          רוצה שנעשה משהו קבוצתי😂 😂 😂 😂

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          36

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום