דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן

      בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      64 פוסטים 11 כותבים 2.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • חובק עולםח חובק עולם

        @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

        משה אייזנבאךמ מנותק
        משה אייזנבאךמ מנותק
        משה אייזנבאך
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #55

        @חובק-עולם לא

        חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גיל

          @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

          ש דווקא משהו נורא מוזר
          היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
          אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
          הוא פשוט לא משתלט על הקבינה

          סימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.

          משה אייזנבאךמ מנותק
          משה אייזנבאךמ מנותק
          משה אייזנבאך
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #56

          @גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

          סימן לחוסר גז, תבדוק את זה.

          הולך לבדוק את זה אעדכן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

            @חובק-עולם לא

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
            #57

            @חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

            @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

            @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

            @חובק-עולם לא

            אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
            לא בא להתנצח אלא להבין.

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • חובק עולםח חובק עולם

              @חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

              @גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?

              @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

              @חובק-עולם לא

              אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
              לא בא להתנצח אלא להבין.

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר מגיה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #58

              @חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
              וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג גיל

                @חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
                וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא.

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #59

                @גיל

                0cecf658-225c-477f-8fa5-fda60634b6bc-image.png ספויילר

                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • חובק עולםח חובק עולם

                  @גיל

                  0cecf658-225c-477f-8fa5-fda60634b6bc-image.png ספויילר

                  ג מנותק
                  ג מנותק
                  גיל
                  מאסטר מגיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #60

                  @חובק-עולם

                  תבורך מפי עליון. באמת אין צורך.
                  תבזבזו על הלייקים שלכם על מי שמגיע לו.


                  דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                  למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג גיל

                    @חובק-עולם

                    תבורך מפי עליון. באמת אין צורך.
                    תבזבזו על הלייקים שלכם על מי שמגיע לו.

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #61

                    @גיל

                    שאלתי שאלה, ענית כהוגן, זה לא יפה להתעלם כאילו אני לא מסכים אתך, ולכתוב תגובה זה מספים אז לזה נוצר לייק. אממה ישנה המגבלה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • משה אייזנבאךמ מנותק
                      משה אייזנבאךמ מנותק
                      משה אייזנבאך
                      כתב נערך לאחרונה על ידי משה אייזנבאך
                      #62

                      @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
                      ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • משה אייזנבאךמ משה אייזנבאך

                        @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
                        ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גיל
                        מאסטר מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #63

                        @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                        @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
                        ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

                        לא. ולא.
                        אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
                        יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
                        הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.


                        דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
                        למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

                        משה אייזנבאךמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גיל

                          @משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                          @גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
                          ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

                          לא. ולא.
                          אלו תוספות אירופאיות שניתן להוסיף בקלות.
                          יש לי את המק"טים של החלקים איפשהו עם סרטון שמראה איך לעשות.
                          הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.

                          משה אייזנבאךמ מנותק
                          משה אייזנבאךמ מנותק
                          משה אייזנבאך
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #64

                          @גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:

                          הקירור מגיע ישר מהמיזוג, והעוצמה - כעוצמת המיזוג.

                          כלומר לא יותר מידי
                          כן יש בידוד טוב
                          להניח שם סנדוויץ’

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4

                          103

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          130.7k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום