בעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן
-
לגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ? -
לגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ?@משה-אייזנבאך אם השמש קורנת ישירות על הרגליים והידיים תרגיש תחושת חום גם אם הטמפרטורה הפנימית נעימה. ולכן מאחורה שיש חלונות מושחרים שהקרינה מופחתת אינם חשים בחום.
-
אז מה עושים
-
לגבי המזגן
האם יש דרך להגביר את זה
המזגן מרגיש לי קצת קטן מידי לרכב כזה גדול
יש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהאולי זה בגלל מושבי העור ?
ואם כן האם יש פתרון לזה ?@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
-
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
-
@חובק-עולם לא
-
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
ש דווקא משהו נורא מוזר
היושבים מאחורה עם חלונות מושחרים מרגישים את המזגן בסדר
אבל דווקא לנהג וליושב לצידו רותח אש ברכב
הוא פשוט לא משתלט על הקבינהסימן אפשרי לחוסר גז, תבדוק את זה.
@גיל כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
סימן לחוסר גז, תבדוק את זה.
הולך לבדוק את זה אעדכן
-
@חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@חובק-עולם לא
אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
לא בא להתנצח אלא להבין. -
@חובק-עולם כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@גיל יש לו פתחי מיזוג ליושבים מאחור?
@משה-אייזנבאך כתב בבעלי ניסאן קשקאי - סיוע באחזקה טיפים ועוד לכאן:
@חובק-עולם לא
אז @גיל איך יש נפק"מ בין מאחור לפנים כשהמאחור יותר נעים מחוסר גז?
לא בא להתנצח אלא להבין. -
@חובק-עולם לקשקאי יש 4 פתחי מיזוג. עיקר ההרגשה מאחור באה מה-2 שבאמצע. הימיני עלול לא להוציא קור כשיש חוסר גז.
וכתבתי לבדוק, לא לרוץ למלא. -
-
@גיל יש לך מגירה מתחת לכיסא שליד הנהג ?
ומה רמת העוצמה של המקרר בתא כפפות ?

ספויילר